וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח עם העוזר וניתוק מחבריו: הסיבה ששחקן אנגליה עזב את קטאר

בממלכה פרסמו מדוע בן ווייט שב הביתה מבלי שקיבל דקה אחת במונדיאל, זאת לאחר שפורסם כי מדובר ב"סיבות אישיות". מה הרקע לעימות?

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 9.12/ספורט1

ב-30 בנובמבר, יממה אחרי שסיימה את שלב הבתים של מונדיאל 2022 עם 0:3 על ויילס, נבחרת אנגליה פרסמה הודעה לפיה שחקן הנבחרת בן ווייט שוחחר מהסגל ושב לממלכה "מסיבות אישיות". למעלה משבוע אחרי, ויום אחד לפני רבע הגמר נגד צרפת (שבת, 21:00), בממלכה התפרסמה הסיבה מדוע מגנה של ארסנל כבר לא נמצא בקטאר.

ווייט לא קיבל דקת משחק אחד בכל שלושת המשחקים בבתים, וב"דיליי סטאר" נטען כי המגן/בלם נקלע לוויכוח עם סטיב הולנד, עוזרו של המאמן גארת' סאות'גייט. האירוע התרחש לקראת המשחק במחזור השני נגד ארצות הברית, כאשר ווייט הגיע לפגישה הקבוצתית ללא ידע מספק על נתוניו האישיים שנותחו באימונים או על היריבה הבאה של הנבחרת. כמו כן, לפי הדיווחים ווייט לא הסתדר עם חבריו בסגל, זאת על אף שהיו בו שחקנים המשתפים איתו פעולה בארסנל על בסיס יומיומי.

השתלשלות האירועים הובילו להחלטה משותפת על סיום דרכו בקטאר וחזרה לאנגליה מבלי שראה דקת משחק בטורניר. מאז ווייט גם לא חזר לפעילות עם ארסנל ונעדר ממשחקי האימון שהיא עורכת בימים אלה בדובאי.

שחקנה של ארסנל זומן לסגל על תקן מי שיכול לשחק גם כמגן ימני וגם כבלם, אך נדמה שבשתי העמדות האלה הוא היה במקום נמוך ברוטציה. קירן טריפייר החל את הטורניר כמגן הימני של הנבחרת עד שקייל ווקר החלים והחליף אותו, כאשר גם טרנט אלכסנדר ארנולד בסגל. הארי מגווייר וג'ון סטונס מאיישים באופן קבוע את מרכז ההגנה, כאשר גם אריק דייר קיבל דקות מהספסל ולמעשה הועדף על פני ווייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully