וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה עזב, ניימאר בכה: "לא בטוח ב-100 אחוז שאחזור לנבחרת"

הכוכב הגדול הודה שהוא שוקל פרישה מהסלסאו, המאמן סיים את חוזהו: "הפסד כואב, אני שלם עם עצמי". רישרליסון: "נותר רק לבכות"

בכל פעם שנדמה כאילו ראינו הכל, מונדיאל 2022 בקטאר ממשיך להדהים. הערב (שישי) הגיע תורה של נבחרת ברזיל הגדולה ללכת הביתה, אחרי הפסד שובר-לב של 4:2 לקרואטיה בדו-קרב פנדלים. הסלסאו, שהיו הפייבוריטים הברורים לזכייה בתואר, חלמו להניף את הגביע העולמי לראשונה מאז 2002 - אך שוב פישלו מול יריבה אירופאית, כפי שקרה להם בכל הטורנירים האחרונים. ניימאר אמנם כבש ראשון (105) והשתווה לפלה כגדול כובשי הסלסאו בכל הזמנים, אך את הערב הזה הוא סיים כשהוא ממרר בבכי על כר הדשא, אחרי הפסד אומלל. מרקיניוס ורודריגו החטיאו בדו-קרב, ומהדבר הזה יהיה לברזיל מאוד, מאוד קשה להתאושש. גם רודריגו, שכאמור החמיץ מהנקודה הלבנה, מירר בבכי בסיום. חברו לריאל מדריד לוקה מודריץ' ניגש לנחם אותו.

בסיום, הודיע טיטה על סיום דרכו בנבחרת. יש לציין שחוזהו של המאמן עתיד היה להסתיים אחרי המונדיאל כך או כך, והוא אישר זאת במסיבת העיתונאים. הפסד כואב, זו סופה של תקופה", אמר. "אני שלם עם עצמי". לפי דיווחים, שלושת המועמדים להחליפו כרגע הם פרננדו דיניז, דוריבאל ג'וניור ואבל פריירה.

צפו בתקציר ניצחונה של קרואטיה על ברזיל באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

טיטה גם נשאל כיצד ייתכן שניימאר תוכנן לבעוט חמישי ואחרון והסביר את ההחלטה: "הפנדל המכריע הוא המלחיץ ביותר ושחקן ברמה הכי גבוהה שיש צריך לבעוט אותו. זה הכל. אל תחפשו גיבורים או נבלים, זה ספורט וזה מה שקרה. אם זו הייתה הנבחרת הכי חזקה של ברזיל בשנים האחרונות? אני חושב שכן, אבל הייתה חסרה לנו החדות כי עובדה שלא ניצלנו מספיק מצבים ולא הבקענו מספיק".

לאחר ההדחה, נשאל ניימאר האם נראה אותו גם במונדיאל 2026 והשיב: "למען האמת, אני לא יודע. יש לי הרבה על מה לחשוב כרגע, אני לא רוצה להגיד משהו בלהט הרגע. אצטרך זמן לחשוב מה טוב לי ומה טוב לנבחרת. אני לא סוגר את הדלת, אבל גם לא יכול להגיד שאני בטוח ב-100 אחוז שאחזור".

"בדרך כלל אנחנו מאורגנים, אבל פתאום לא היינו מאורגנים וספגנו", הודה הקפטן טיאגו סילבה, שהודיע על פרישה מהנבחרת בגיל 38. "זה קשה, אבל צריך להרים את הראש. אני גאה בשחקנים, זה הכדורגל. עברתי קשיים בחיי, לא רק בנבחרת, וזה כואב מאוד. אני אדם שתמיד קם כשאני נופל, הפעם לצערי לא אוכל לעשות זאת, כבר לא אוכל להניף את הגביע העולמי כשחקן".

קאסמירו הוסיף: "כל ההפסדים כואבים, בעיקר כשיש לך חלום ועבדת בשבילו ארבע שנים. קשה לי למצוא את המילים. צריך להרים את הראש, החיים ממשיכים. אנחנו עצובים, אבל עשינו את המיטב. זה כבר היה בידיים שלנו, וזה ברח מאיתנו. האמנו בעצמנו, היתה אווירה מצוינת בנבחרת. פרישה? אני בן 30 ונמצא בכושר הטוב בקריירה".

רישרליסון אמר: "כל מה שיש לעשות כרגע זה ללכת לחדר השינה שלנו ולבכות, לבכות הרבה. אני רוצה להיכנס לבור ולא לצאת החוצה. צריך להתנצל בפני המשפחות שלנו וכל מי שבא לראות אותנו או עודד אותנו מהבית. זה כואב מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully