וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאליץ': "שחקנים לא נורמלים!", אורשיץ': "ננצח את מי שתבוא"

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 21:45

מאמן נבחרת קרואטיה אחרי הסנסציה: "אנחנו מדינה של שלושה מיליון וחצי תושבים, אני כל כך גאה בהם שעשינו זאת שוב". החלוץ שיבח את השוער ש"חיסל" את ברזיל, מודריץ' ניחם את חברו רודריגו

חגיגות בזאגרב: קרואטיה העיפה את ברזיל ועלתה לחצי הגמר/טוויטר

נבחרת קרואטיה עשתה זאת שוב. ארבע שנים וחצי אחרי שהדהימה את עולם כשהגיעה עד לגמר המונדיאל ברוסיה, הערב (שישי) היא עשתה צעד משמעותי מאוד לעבר גמר שני ברציפות.

הקרואטים פגשו את ברזיל, שנחשבה לפייבוריטית לזכות על פי סוכנויות ההימורים, גם אותה גררו להארכה, בזכות שוויון דרמטי העבירו את ההכרעה לדו קרב פנדלים ואחרי 1:1 ב-120 דקות ו-2:4 מ-11 מטר, סגנית אלופת העולם בחצי גמר מונדיאל שני ברציפות - רחוקה מפגש נגד ארגנטינה או הולנד מגמר נוסף כמעט כנגד כל הסיכויים, בוודאי אם לוקחים בחשבון שבכל תשעת משחקיה האחרונים בשלבי נוק-אאוט בטורנירים הגדולים, המשחק היחיד שלא הוכרע בהארכה או בפנדלים היה הגמר מול צרפת ב-2018.

צפו בתקציר הניצחון הסנסציוני של קרואטיה על ברזיל בדרך לחצי גמר המונדיאל באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוקה מודריץ' עם מאמנו בנבחרת קרואטיה, זלאטקו דאליץ'. רויטרס
עשו זאת שוב. מודריץ' ודאליץ'/רויטרס

המאמן המאושר זלטקו דאליץ' אמר בסיום: "זאת קרואטיה! אמרתי לכם שאסור להספיד אותנו. אנחנו נבחרת מלאה בגאווה, כבוד ופטריוטיות. כולם נתנו את המקסימום ואני מברך אותם על פרק חדש בהיסטוריה של קרואטיה שכתוב על שמם. השחקנים שלי פשוט לא נורמלים! אנחנו מדינה של שלושה מיליון וחצי תושבים וזו פעם שנייה ברציפות שאנחנו בחצי גמר המונדיאל, אני פשוט גאה. אני גם רוצה לברך את ה'חברים' שלי שכתבו לי שהם לא רואים את קרואטיה במונדיאל - עכשיו אתם רואים!".

הכוכב הגדול לוקה מודריץ' הוסיף: "הוכחנו שוב ושוב שאנחנו מעולם לא מרימים ידיים. אף אחד לא האמין בנו לפני המונדיאל הזה". בסיום, ניחם שחקן ריאל מדריד את חברו הטוב רודריגו, שהחמיץ פנדל בדו-קרב המכריע. "הייתי בגילו כשהחמצתי מול טורקיה ב-2008", סיפר הקפטן. "צריך לברך אותו על כך שיש לנו את הכוח והמנטליות לבעוט. זה יחזק אותנו".

מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

מיסלב אורשיץ' חוגג עם השוער דומיניק ליבאקוביץ'. רויטרס
'ליבי חיסל אותם. ננצח את מי שלא תהיה יריבתנו הבאה". אורשיץ'/רויטרס

בקרואטיה יצאו מגדרם אחרי הסנסציה הגדולה ובאתר "vecernji" בחרו בכותרת "איך תסבירו את זה?! תצבטו את עצמכם. זו מתנת חג המולד הכי טובה שתקבלו אי פעם, אי אפשר להסביר כיצד קרואטיה שוב עולה לחצי הגמר, זה יותר ממזל מאלוהים - זה אופי, לב וכישרון".

מיסלב אורשיץ', החלוץ המחליף שבישל את שער השוויון לפטקוביץ', נשאל את מי הוא רוצה לקבל בחצי הגמר והשיב: "עשינו היסטוריה הרגע, אין לי מילים. נלחמנו, נתנו את הכל כדי למנוע מברזיל להבקיע והיא הגיעה למצבים רבים, אבל 'ליבי' פשוט חיסל אותם. אנחנו יכולים לעשות עוד יותר מזה, אנחנו ננצח את מי שלא תהיה יריבתנו הבאה".

ברונו פטקוביץ', כובש שער השוויון, החמיא גם הוא לגיבור המשחק, השוער ליבאקוביץ': "'ליבי' תמיד עושה לנו את החיים קלים יותר, הפעם הוא הדף את הפנדל הראשון".

ומה אמר ליבאקוביץ' לסיכום? "תודה לאלוהים ששוב ניצחנו בפנדלים. ברזיל נבחרת מעולה וכולם אמרו שהיא הכי טובה ומשחקת את הכדורגל הכי טוב, אבל נלחמנו, נתנו את הלב שלנו וזה הספיק כדי לעבור. לא ויתרנו לרגע וזה היה שווה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully