וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות מתוגברים ברחובות פריז: המשטרה בצרפת נערכת ל"דרבי" מול מרוקו

מחשש לעימותים: כ-2,000 שוטרים יתפרשו בבירת צרפת לקראת המפגש הפיקנטי בחצי גמר המונדיאל (רביעי, 21:00), כפול מהכמות שהוצבה בשבת כאשר הנבחרות חגגו את הניצחונות ברבעי הגמר

חגיגות במרוקו אחרי עליית הנבחרת לחצי גמר המונדיאל/יוני קנטרו

נבחרת מרוקו הפכה בשבת לנבחרת האפריקאית הראשונה אי פעם שמעפילה לחצי גמר המונדיאל, ובכך ביססה את עצמה כאחת ההפתעות הגדולות בהיסטוריה של גביע העולם. בקרב על ההעפלה לגמר מצפה לה היריבה הכי פיקנטית שהייתה יכולה לקבל במעמד - צרפת.

כידוע, מהגרים מרוקאים רבים נולדו וגדל ובצרפת, והדבר תקף גם לגבי כמה משחקני הנבחרת של וואליד רגראגי. לאור זאת, רבים מתייחסים למפגש בין הטריקולור לאריות האטלס כמעין דרבי.

המהגרים המרוקאים בצרפת הציפו את הרחובות במדינה וחגגו את הניצחונות של הנבחרת האפריקאית, ומחשש לעימותים לפני, תוך כדי ואחרי חצי הגמר ברביעי, משטרת פריז מתכוננת מראש לאירוע.

אוהדי נבחרת מרוקו מתפרעים בבלגיה. רויטרס
פריז בכוננות דרבי. אוהדי נבחרת מרוקו/רויטרס

ב"לה פריזיאן" דווח כי כ-2,000 שוטרים יתפרשו ברחבי הבירה פריז כדי לשמור על הסדר ולמנוע עימותים בין אוהדי נבחרת צרפת לאוהדי מרוקו. מדובר בעלייה של 1,200 שוטרים לעומת יום שבת, אז צרפת ומרוקו ניצחו ברבע הגמר ויצאו לחגוג את ההישג ברחובות.

בניגוד לטענות שהשמיעו גורמים מהימין הקיצוני במערכת הפוליטית בצרפת, לא נרשמו תקריות חריגות במהלך החגיגות בשבת. החגיגות היו בגבול הטעם הטוב ונרשמו אירועים בודדים של שריפת כלי רכב דו גלגליים ומקרים ספורים של חלונות מנופצים. מבחינה בטחונית אותו הערב הוגדר בפריז כהצלחה, ותגבור הכוחות נועד כדי לסמן "וי" גם על אחד מחצאי הגמר הפיקנטיים בתולדות גביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully