וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית: "בשלבי ההכרעה, כולנו ארגנטינה"

פרננדו סארניי הפתיע, וכנראה הרגיז את אוהדי הסלסאו: "מקווה שארגנטינה תגיע לגמר ותביא את התואר לדרום אמריקה". פטקוביץ' עקץ

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית, פרננדו סארניי, הפתיע אתמול (ראשון) במהלך אירוע הוקרה שערכה פיפ"א בקטאר לכבוד פלה שמאושפז בסאו פאולו. סארניי נשאל מי הוא רוצה שתזכה במונדיאל עכשיו שברזיל הודחה, והשיב: "דרום אמריקה צריכה להישאר מאוחדת. בשלבי ההכרעה, כולנו ארגנטינה. אני אישית אעודד את ארגנטינה בגמר המונדיאל, אני מקווה שהם יגיעו לגמר ויביאו את התואר הזה לדרום אמריקה".

כלל לא בטוח שאוהדי הסלסאו יאהבו לשמוע את דבריו של בכיר ההתאחדות, לאור היריבות הספורטיבית הידועה בין שתי המדינות, כאשר אוהדי ארגנטינה דווקא דואגים לעקוץ את הברזילאים כמעט בכל שיר ביציע.

פרננדו סארניי, סגן נשיא התאחדות הכדורגל של ברזיל. Buda Mendes, GettyImages
דווקא את ארגנטינה הוא יעודד? סארניי/GettyImages, Buda Mendes

עוד מישהו שעקץ את הברזילאים הוא חלוץ נבחרת קרואטיה ברונו פטקוביץ', שכבש את שער השוויון ברבע הגמר וכפה הארכה בדרך לניצחון בפנדלים. שחקנה של דינמו זאגרב התייחס להחלטה של טיטה במהלך המשחק: "גם אני הייתי מוציא את ראפיניה, שלא שיחק טוב, אבל לא הייתי מכניס את אנטוני. הייתי מכניס את רודריגו, זה היה יותר חכם. הוא שיחק בצד ימין הרבה פעמים בריאל מדריד, והיה משתף פעולה עם ויניסיוס שמשחק איתו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully