וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקף את רונאלדו: אן-נסרי התעלה על הנגיחה של הפורטוגלי מ-2019

החלוץ המרוקאי שכבש ב-0:1 של נבחרתו על פורטוגל בדרך לחצי גמר היסטורי, הגיע בניתורו לשער גבוה יותר מהגול הוירטואוזי של CR7 מול סמפדוריה לפני שלוש שנים. רגראגי שיבח: "הוא כמו ז'ירו לצרפת, תמיד האמנתי בו"

אוהדי נבחרת מרוקו מתפרעים בהולנד ובלגיה/יוטיוב

נבחרת מרוקו המשיכה להדהים את עולם הכדורגל כשניצחה 0:1 את נבחרת פורטוגל והדיחה את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו כבר בשלב רבע הגמר בדרך למעמד חצי גמר היסטורי עבור נבחרת ערבית ואפריקאית. כובש שער הניצחון, יוסוף אן-נסרי, ניצל יציאה רעה של דיוגו קוסטה ועלה מעל רובן דיאס בדרך לנגיחה שהפכה למשמעותית ביותר בהיסטוריה של הכדורגל המרוקאי.

מלבד הדחתו של CR7, החלוץ של מרוקו רשם הישג נוסף כשעקף את החלוץ הפורטוגלי בניתור במהלך השער והגיע לגובה של כ-2.7 מטרים. כזכור, לפני כשלוש שנים, רונאלדו ניתר לגובה של 2.4 מטרים כשכבש מול סמפדוריה במדי יובנטוס באחד השערים שתוארו בזמנו כמרשימים והאתלטיים של החלוץ הפורטוגלי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס נוגח לרשת סמפדוריה. רויטרס
עקף אותו ב-30 ס"מ. השער המפורסם של רונאלדו/רויטרס

וואליד רגראגי, מאמן נבחרת מרוקו, החמיא לחלוץ שרשם היסטוריה נוספת: "תמיד האמנתי ביוסוף. אפילו כשהעיתונאים במרוקו ביקרו אותי, אני תמיד הגנתי עליו, והנה הוא מוכיח מדוע עשיתי זאת. אני מקבל את הביקורת על השחקנים שלי ואמרתי לו שהוא שחקן יוצא מן הכלל. הוא מלך שערי מרוקו בהיסטוריה של המונדיאל. יש לו אנרגיה אדירה על המגרש, ובגלל זה הוא גם משחק בקבוצה כמו סביליה".

רגראגי הוסיף והשווה אותו לז'ירו: "הוא כמו אוליבייה לצרפת - עובד קשה מאוד בשביל הנבחרת. לפעמים חלוצים מהסוג שלהם מקבלים הרבה ביקורת. הוא שחקן כל כך חשוב, אני גאה בו מאוד והשער שלו הוא סימן לגורל שלו כחלוץ ענק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני נבחרת מרוקו חוגגים עם המאמן וואליד רגראגי. רויטרס
"תמיד האמנתי בו". רגראגי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully