וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן שקל לפרוש מנבחרת צרפת, דשאן התערב והרוויח אותו מחדש

לטענת "לאקיפ", אחד מכוכבי המונדיאל בקטאר שקל לסיים את הקריירה הבינלאומית ב-2019. המאמן גרם לו לחזור בו וכעת נהנה ממנו - אולי בדרך לזכייה שנייה ברציפות בגביע העולם

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

אנטואן גריזמן ידע ימים לא קלים בשנתיים האחרונות, אבל במונדיאל בקטאר הוא בהחלט מזכיר נשכחות. בגיל 31 הוא מוכיח שכוחו במותניו עם הופעות מרשימות בגביע העולם, בזכותן גם עקף את תיירי הנרי והפך למלך הבישולים של נבחרת צרפת בכל הזמנים עם שני השערים שבישל בניצחון על אנגליה ברבע הגמר. למעשה, כעת גריזמן זקוק לבישול אחד נוסף כדי לסיים כמלך שערי המונדיאל בקטאר כשכרגע הוא בשוויון עם הארי וקיין וברונו פרננדש שכבר הודחו, כל אחד מהם עם שלושה בישולים.

אבל מסתבר שגריזמן הגיע למונדיאל בקטאר רק לאחר מסע שכנועים מצד מאמנו, דידייה דשאן. לפי דיווח ב"לאקיפ" היום, יממה לפני שצרפת תמודד נגד מרוקו בחצי גמר המונדיאל (רביעי, 21:00), גריזמן שקל לפרוש מהנבחרת לפני כשלוש שנים כאלוף עולם וחזר בו רק בעקבות מאמציו של מאמן הנבחרת.

מחשש למהומות אחרי המשחק של מרוקו: המשטרה תתגבר כוחות בדרום
במרוקו לא מפחדים מהשליטה הקולוניאלית לשעבר צרפת: "רק רוצים לנצח"
מרוקו בטירוף מונדיאל: "כמעט 30 טיסות ייצאו מקזבלנקה לדוחא"

דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת עם אנטואן גריזמן. Anne-Christine POUJOULAT, GettyImages
לא מוותר על גריזמן באף מפגש בחמש השנים האחרונות. דשאן/GettyImages, Anne-Christine POUJOULAT

אחרי הזכייה במונדיאל ברוסיה, טען גריזמן שהוא "מרגיש עייפות" וגם קיבל את הרושם שדווקא בצרפת הוא לא מוערך מספיק, לאחר שבטקס כדור הזהב של אותה שנה ההתאחדות הצרפתית לא תמכה בו, בקיליאן אמבפה או ברפאל וראן, חבריו לנבחרת, והרגיש שמדובר בהחלטה שהשפיעה עליו לרעה.

דשאן, שצפוי לשתף את גריזמן מול מרוקו למשחק ה-73 שלו ברציפות במדי הנבחרת (מאז יוני 2017), היה מודע למצב שמתפתח בין גריזמן לראשי ההתאחדות ועל כך מיהר להגיע למדריד כדי לעשות ככל שביכולתו כדי למנוע מאחד מכוכביו לוותר על הקריירה הבינלאומית כבר בגיל 28. הוא טען שצרפת זקוקה לו ושיש לו עוד פרקים נוספים לכתוב ושייכנסו להיסטוריה של הכדורגל הצרפתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנטואן גריזמן באימון נבחרת צרפת ליד המאמן דידייה דשאן. רויטרס
שוב מאושר בנבחרת. גריזמן/רויטרס

גריזמן השתכנע במהרה ומערכת היחסים בינו ובין דשאן אף התחזקה מאז, אלא שהספקות שוב עלו אחרי הכישלון של צרפת ביורו בשנה שעברה - הודחה כבר בשמינית הגמר על ידי שוויץ בתום דו קרב פנדלים.

לשמחת דשאן, הספקות הוסרו במהרה ולא היה צורך בנסיעה נוספת מצדו, הפעם לברצלונה, כדי לשכנע את גריזמן להמשיך במדים הכחולים של צרפת. תוך זמן קצר החליט גריזמן להמשיך למונדיאל בקטאר ואולי להוביל את הטריקולור לזכייה שנייה ברציפות בגביע העולם. כעת, כשגריזמן שוב מאושר בנבחרת, הוא ודשאן במרחק שני ניצחונות בלבד מגביע עולם נוסף - הישג שאף נבחרת לא השיגה מאז ברזיל ב-1962.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully