וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות בקרואטיה, דאליץ': "היינו קונים תסריט כזה לפני המונדיאל"

השחקנים פרקו רגשות בסיום התבוסה בחצי הגמר והתלוננו על השיפוט ("שתי טעויות קריטיות"), המאמן הסתכל על חצי הכוס המלאה והבהיר: "מתכוון להמשיך ליורו 2024". מאייר: "הפנדל הרג אותנו"

חולצה ענקית של ליאו מסי נישאת באוויר על ידי מסוק מעל עיר הולדתו רוסאריו בארגנטינה לפני חצי גמר המונדיאל/טוויטר

נבחרת קרואטיה לא הצליחה לשחזר את ההישג ממונדיאל 2018, כשהפסידה הערב (שלישי) 3:0 לארגנטינה בחצי הגמר בלוסייל. לנבחרת עם הלב הענק, שהדיחה את ברזיל אחרי דרמה גדולה ברבע הגמר, כבר לא נותר כוח לקאמבק נוסף והיא תסתפק במשחק על המקום השלישי ביום שבת. זה יהיה גם ככל הנראה משחקו האחרון של הקפטן לוקה מודריץ' בן ה-37, שירד לקול תשואות הקהל וצפוי לפרוש מהנבחרת בתום הטורניר. קשר ריאל מדריד זכה לחיבוקים מכל שחקני ארגנטינה וגם מסרחיו אגוארו שהגיע, אבל גם היה זה שניחם את חבריו, שכמה מהם התקשו לעצור את הדמעות.

העיתונאי פבריציו רומאנו פרגן למודריץ' כשצייץ: "זוכה לכבוד מכל השחקנים ואוהדי הכדורגל בעולם, הגיע לגמר ולחצי גמר הגביע העולמי. איכות, מנהיגות, קלאס טהור. סמל המדינה שלו, זוכה כדור הזהב, אומנות בתנועה. הריקוד האחרון במונדיאל, ושוב כאחד השחקנים הטובים בטורניר".

האייקוני: מסי כיכב ויחד עם אלברס הוביל את ארגנטינה לגמר המונדיאל
סקאלוני פרץ בבכי, מסי: "יוצא דופן מה שעשינו. תאמינו בנו"
לפי המספרים הוא הגדול מכולם: השיאים ששבר ליאונל מסי

יושקו גברדיול (מימין) עם מרקו ליבאיה שחקני נבחרת קרואטיה מאוכזבים. רויטרס
הפעם כבר לא היה כוח לקאמבק. יושקו גברדיול ומרקו ליבאיה/רויטרס

זלטקו דאליץ', המאמן המצליח שהוביל את קרואטיה לגמר ב-2018 והפעם לעוד חצי גמר בניגוד לכל התחזיות, בירך את המנצחת: "ארגנטינה ראויה להגיע לגמר, אני לא יכול לבוא בטענות לבחורים שלי על שום דבר. היינו בשליטה בחצי השעה הראשונה, אבל אז ספגנו מפנדל ובניגוד לפעמים הקודמות לא ידענו לחזור. הפסדנו ואין על מה להתלונן, התוצאה ראויה. עלינו להיערך למשחק שמצפה לנו על המקום השלישי. יצרנו מצבים, פעולות ההכנה היו טובות, אבל היה חסר לנו חלוץ אמיתי".

על החילוף של מרצלו ברוזוביץ' אמר: "הוא חש כאבים בשריר והחלטנו לשמור עליו למשחק הבא. אם מישהו היה אומר לנו לפני המונדיאל שנגיע למעמד כזה, היינו קונים את זה מיד. עכשיו נילחם על המקום השלישי".

כאשר נשאל על עתידו, השיב דאליץ': "התכנית שלי היא להמשיך לאמן את קרואטיה גם ביורו 2024".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זלטקו דאליץ' מאמן נבחרת קרואטיה. רויטרס
מכוון כבר לטורניר הבא. זלטקו דאליץ'/רויטרס

הקשר מתאו קובאצ'יץ' אמר: "קשה לי לדבר כרגע, לעמוד כאן מול המצלמה. לדעתי הפנדל גמר אותנו, אבל את זה נשאיר לפעם אחרת. אני לא יכול להאמין שלא קיבלנו קרן לפני כן, ואז פתאום פנדל להם. מעולם לא דיברתי על שופטים, אבל היו פה שתי טעויות קריטיות. ידענו שארגנטינה תבוא אגרסיבית ושיש לה את מסי. הוא היה פנומנלי, אבל ספגנו שני שערים מגוחכים ולא נהיה בגמר. רצינו להיום שם".

המחליף לוברו מאייר התייחס גם הוא לטענות לגבי הפנדל: "מיותר להתלונן על החלטות כאלה. היה נדמה לי שהייתה קרן לפני הפנדל ואני לא חושב שהייתה עבירה שמחייבת שריקה, אבל מה זה יעזור? הפנדל הרג אותנו, ואז הגיע השער השני. ארגנטינה נבחרת איכותית מאוד וקשה לחזור במשחקים כאלה. נעשה הכול כדי לסיים במקום השלישי ולחזור הביתה מסופקים".

אוהדות נבחרת קרואטיה בזאגרב. רויטרס
אכזבה גם בזאגרב. אוהדות קרואטיות בעת הצפייה במשחק/רויטרס

המגן השמאלי בורנה סוסה סיכם: "היינו טובים יותר בחצי השעה הראשונה, אבל ארגנטינה כנראה הייתה ראויה יותר לניצחון. לא ברור לי איך לא קיבלנו קרן לפני הפנדל. קשה להפסיד חצי גמר - אתה כל כך קרוב לגביע, אבל מצד שני כל כך רחוק. היום נהיה בדיכאון ומחר נתחיל לחשוב על המשחק בשבת כדי לחזור לזאגרב שמחים".

המגן הימני יוסיפ יוראנוביץ': "נכנסו טוב למשחק, אבל חסרה לנו המסירה האחרונה. טעויות קטנות מכריעות משחקים וזה מה שקרה בקרן שלא נתנו לנו. ארגנטינה ראתה את המשחק שלנו מול ברזיל והתכוננה אלינו היטב. אני לא יכול לומר שהייתה עייפות, נתנו הכול. דומאגוי וידה אמר לנו ברגע שנכנסנו לחדר ההלבשה שאנחנו צריכים לעשות הכול כדי להשיג את המקום השלישי. המדליה זה משהו שזוכרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully