וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא רצח: נחשפה סיבת מותו של העיתונאי האמריקאי בקטאר

אחרי שאחיו של גרנט וול טען שהוא נרצח וחזר בו, האלמנה הודיעה: נתיחת הגופה גילתה מפרצת באבי העורקים

כתב הספורט האמריקני, גרנט וואהל, שהלך לעולמו בקאטר, לשם נשלח כדי לסקר את המונדיאל./רויטרס

מונדיאל 2022 הביא עימו דרמות וסערות רבות על המגרש ומחוצה לו, כאשר אחת הבולטות שבהן שלא הייתה קשורה לנעשה על המגרש הייתה מותו של העיתונאי האמריקאי גרנט וול בגיל 48 בלבד. כזכור, במהלך רבע הגמר בין ארגנטינה להולנד, וול התמוטט בתא העיתונאים ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו.

המוות של וול עורר חשדות רבים, אחיו ההמום פרסם סרטון בו טען כי וול נרצח, אך היום (רביעי) פרסמה אלמנתו של וול את נסיבות המוות. לפי דבריה, הנתיחה שבוצעה לאחר העברת הגופה לניו יורק העלתה כי הוא סבל ממפרצת באבי העורקים שהובילה לליבו: "ייתכן שהלחץ שהוא חש בחזה בימים שלפני מותו הם סימפטומים ראשוניים למה שהתפתח בגופו. שום החייאה או שוק לא היו מצילים אותו". האלמנה אף הוסיפה כי מותו אינו קשור לקורונה או למספר הפעמים שהתחסן נגד הנגיף, ושאין כל דבר חשוד במותו.

וול נחשב לעיתונאי שביקר רבות את סוגיות זכויות האדם שאופפות את קטאר ולתומך נלהב בקהילת הלהט"ב. הוא אף ניסה להיכנס למשחקים במונדיאל עם חולצה בצבעי הגאווה ונתקל בסירוב. אחיו שמשתייך לקהילת הלהט"ב וטען כי הוא נרצח, חזר בו כעבור מספר ימים בטענה שאין לכך הוכחה וכי דבריו נאמרו בעיצומה של סערת רגשות בעקבות הטרגדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully