וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה חוששים מ"קונפליקט מדינה מול מועדון" אם ארגנטינה תזכה

ב"דיילי מייל" הזהירו למקרה שהאלביסלסטה תניף את גביע העולם: "פלאפונים ייעלמו ופתאום שחקנים יגיעו לבואנוס איירס"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

העפלתה של נבחרת ארגנטינה לגמר המונדיאל מעוררת דאגה באנגליה, על רקע העובדה שהמשחק נגד צרפת ייערך שמונה ימים בדיוק לפני מחזור הבוקסינג דיי המסורתי בפרמיירליג. העיתונאי הבכיר אוליבר הולט מה"דיילי מייל" הזהיר היום (חמישי): במקרה שהאלביסלסטה תזכה בגביע העולם, לשחקנים הארגנטינאים בליגה האנגלית צפוי קונפליקט "מדינה מול מועדון".

חמישה שחקנים בסגל של ארגנטינה משחקים בקבוצות פרמיירליג: אמיליאנו מרטינס באסטון וילה, ליסנדרו מרטינס במנצ'סטר יונייטד, כריסטיאן רומרו בטוטנהאם, אלכסיס מקאליסטר בברייטון וחוליאן אלברס במנצ'סטר סיטי. לטענתו של הולט, אם נבחרתם תניף את הגביע בקטאר, "פלאפונים ייעלמו ופתאום שחקנים יגיעו לבואנוס איירס", זאת כמובן מתוך רצון גדול לחגוג עם העם הארגנטינאי.

שחקן נבחרת ארגנטינה כריסטיאן רומרו. Alexander Hassenstein, GettyImages
נציגי ארגנטינה בפרמיירליג יבריזו מהבוקסינג דיי? כריסטיאן רומרו/GettyImages, Alexander Hassenstein

באופן תמוה משהו, במקרה של השחקנים הצרפתים בפרמיירליג, הולט לא חושש לחוסר מקצוענות שיוביל אותם להיעדר ממחזור הבוקסינג דיי בגלל חגיגות במקרה של זכייה. גם אלופת העולם מחזיקה בסגל שלה חמישה נציגים מהליגה האנגלית הבכירה: הוגו לוריס מטוטנהאם, אלפונס אראולה מווסטהאם, וויליאם סאליבה מארסנל, רפאל וראן ממנצ'סטר יונייטד ואיברהימה קונאטה מליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully