וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'יו בוסקטס פרש מנבחרת ספרד: "הגיע הזמן לומר שלום"

הקשר בן ה-34 הודיע על סיום דרכו הבינלאומית אחרי 143 משחקים, זכייה באליפות העולם ובאליפות אירופה: "אתגעגע מאוד"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

סרג'ו בוסקטס הודיע על פרישה מנבחרת ספרד. קשר ברצלונה בן ה-34, שרשם 143 הופעות עבור "לה רוחה" והיה מכוכביה בזכייה במונדיאל 2010 ובאליפות אירופה ב-2012, הכריז היום (שישי) על החלטתו לסיים את דרכו במדים הלאומיים.

בוסקטס החל את דרכו בנבחרת ספרד בשנת 2009 ובמהרה תפס את מקומו בהרכב. לצערו, הוא נפרד מהנבחרת דווקא אחרי מונדיאל מאכזב של ספרד בקטאר, בו כידוע הודחה בשמינית הגמר על ידי מרוקו וגם משלב הבתים עלתה עם ניצחון אחד בלבד - 0:7 על קוסטה ריקה.

לואיס אנריקה, מאמן ספרד במונדיאל שפוטר בעקבות הכישלון, סיפר לאחרונה שבכוונתו לנסות לשכנע את בוסקטס להמשיך גם ליורו 2024 - אך כעת שניהם כבר לא יהיו שם. נזכיר כי בוסקטס גם היה אחד משלושת שחקני ספרד שהחמיצו מהנקודה הלבנה בדו קרב נגד מרוקו שסיים את דרכה של ספרד בקטאר.

סרג'יו בוסקטס, שחקן נבחרת ספרד במהלך הפנדלים מול מרוקו. רויטרס
כך הסתיימה דרכו בספרד. בוסקטס/רויטרס

"אני רוצה להודיע על פרישתי מנבחרת ספרד אחרי 15 שנה ו-143 משחקים, הגיע הזמן לומר שלום", כתב בוסקטס, "היה לי הכבוד לייצג את המדינה שלי ולהוביל אותה הכי רחוק שאפשר, להיות אלוף עולם ואירופה, להיות קפטן במשחקים רבים בידיעה שאני תמיד נותן את הכל - בימים הטובים והמוצלחים וגם באלו שפחות מוצלחים. תמיד תרמתי כדי שהדברים ייעשו בדרך הנכונה ובמטרה שכולם ירגישו כמה הם חשובים, עוזרים ונלחמים על אותה מטרה. יש לי עור ברווז מלהיזכר בחוויות ההיסטוריות שעשינו ואני אתגעגע לזה מאוד - לראות את הסגל מתפרסם, ליהנות מהאימונים, המשחקים הבלתי נגמרים, ומעל הכל לצעוק ביחד כשאנחנו שומעים את ההמנון הלאומי, מתחבקים ומרגישים אהבה ממדינה שלמה.

"לסיום, אני יכול רק לאחל לשחקנים ולמאמן החדש לואיס דה לה פואנטה את כל ההצלחה שבעולם. כעת אהיה אוהד נוסף של הנבחרת, אהנה ממנה ואתמוך בה ללא תנאים", כתב בוסקטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully