וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי התרגש: "ידעתי שאלוהים ייתן לי את הגביע, לא פורש מהנבחרת"

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 23:33

"זה היה החלום שלי כבר זמן רב", אמר כוכב ארגנטינה, שנבחר כמובן לשחקן הטורניר. דיבו נבחר לשוער הטורניר: "חלמתי על זה, אין מילים". סקאלוני: "משאירים למסי מקום במונדיאל הבא, מקווים שמראדונה נהנה שם מלמעלה"

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

היה שווה לחכות 36 שנה: נבחרת ארגנטינה עשתה זאת הערב (ראשון) - ובגדול, כשניצחה את צרפת בגמר המונדיאל הדרמטי בכל הזמנים, והניפה סוף סוף את הגביע הגדול מכולם. כשציפיות של עולם שלם על כתפיו, ליאונל מסי עמד בלחץ. הפרעוש, שסיפק טורניר מופלא והופיע שוב ושוב ברגעים המכריעים, חגג צמד מופלא, חבריו סיפקו משחק לחימה בלתי מתפשר והפגינו אופי יוצא דופן, ובסופו של דבר, אחרי 3:3 מטורף בתום 120 דקות, ניצחו האלביסלסטה 2:4 בדו-קרב פנדלים. חלומותיהם של 45 מיליון איש התגשמו.

הגמר הגדול בכל הזמנים: ארגנטינה ניצחה את צרפת וזכתה במונדיאל
ברשת לא מצליחים להירגע: "משחק הכדורגל הגדול אי פעם"
כמו עם מראדונה: בבואנוס איירס בכו מאושר. צפו בסרטונים

גמר מונדיאל 2022: ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
שחקן הטורניר הוסיף כוכב שלישי לסמל. מסי/GettyImages

תקציר הניצחון של ארגנטינה על צרפת באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

מסי באינסטגרם

ניימאר בירך את מסי אחרי הזכייה

ליאונל מסי הנרגש אמר בסיום: "זה פשוט לא ייאמן. ידעתי שאלוהים ייתן לי את הגביע, הייתי משוכנע בזה. כולנו מאושרים. זה היה החלום שלי כבר זמן רב, רציתי לסגור את הפרק הזה בקריירה שלי עם גביע עולם. לא יכולתי לבקש יותר. זה מטורף, רצינו את זה והדבר היפה הזה קרה. אני כבר לא יכול לחכות לחזור לארגנטינה ולראות את השיגעון שם. הצלחתי לזכות בקופה אמריקה ובמונדיאל בסוף הקריירה שלי". על המשך דרכו במדים הלאומיים אמר: "אני לא פורש מהנבחרת, אני רוצה להמשיך לשחק כאלוף עולם".

באינסטגרם כתב: "חלמתי על זה כל כך הרבה, רציתי את זה כל כך ואני עדיין לא מעכל, עדיין לא מאמין לזה... תודה רבה למשפחה שלי ולכל מי שתמך בי ולכל מי שהאמין בנו. הוכחנו פעם נוספת שכשהארגנטינאים נחלמים יחד ומאוחדים, אנחנו יכולים להשיג כל מה שרצינו לעשות. הזכייה שייכת לנבחרת הזו, שהיא מעל כל האינדיבידואלים. זה הכוח של כל מי שנלחמים על אותו חלום שהיה גם חלומם של כל הארגנטינאים... עשינו את זה!".

אמיליאנו מרטינס שעצר שני פנדלים בדו הקרב מהנקודה הלבנה: "זה משחק שסבלנו בו הרבה. חשבנו שזה כבר שלנו, שלטנו והם הצליחו לחזור למשחק מאוד מסובך. הובלנו כבר 2:3, היה להם את הפנדל שאמבפה הבקיע, הם כמעט הבקיעו שוב, אבל למזלי הצלחתי לעצור עם הרגל. זה המונדיאל - חלמתי על זה, אין לי מילים. יש לי ביטחון בפנדלים, אמרתי לשחקנים שישארו רגועים ומרוכזים. אני מקדיש את הניצחון למשפחה שלי. עזבתי לאנגליה בגיל צעיר, זה ניצחון שהיה שווה כל רגע בקריירה".

רודריגו דה פול: "אנחנו אלופי העולם, אני לא יודע מה לומר חוץ מזה. לא יכולתי לדמיין אפילו את התמונה שלי מחזיק את גביע העולם. אנחנו אלפי קילמוטרים מהבית וזאת עדיין ההרגשה הטובה והביתית בעולם. נולדנו לסבול, כל ארגנטינאי יודע את זה. היום היה אחד הימים החשובים בחיי. המפתח שלנו הייתה היכולת להמשיך לדבוק במטרה. זה הגיע לנו".

אנסו פרננדס, השחקן המצטיין הצעיר: "נולדתי כדי לשחק במשחקים כאלה. אלוהים נתן לי מתנה והודות לו אני כאן. לזכות במונדיאל עבור המדינה שלך, אין עוד משהו גדול מזה. זאת הרגשה שלעולם לא אשכח. אני מתקשה למצוא את המילים לזה. מגיעה למסי הזכייה הזאת יותר מכל אחד אחר, הוא המודל לחיקוי שלי. אני מגשים את החלום שלי לזכות במונדיאל כבר בגיל 21".

בין האורחים שהוזמנו היו גם כמה שחקנים מהנבחרת שזכתה במונדיאל בפעם הקודמת, ב-1986, ביניהם השוער נרי פומפידו, החלוץ חורחה ולדאנו והקשר האחורי סרחיו בטיסטה.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה, עם גביע העולם במונדיאל 2022. רויטרס
איזה רגע. איזו תמונה. מסי/רויטרס
סרחיו אגוארו שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר מניף את גביע העולם, מונדיאל 2022. רויטרס
הצטרף להנפה עם הנבחרת. אגוארו/רויטרס

ליאונל סקאלוני, מאמן הנבחרת הזוכה סיפר בדמעות: "אני יודע שתמיד בתודות צריך להודות למשפחה, אבל ההורים שלי נתנו לי את ההבנה שאסור לעולם להיכנע ולוותר, תמיד להמשיך קדימה. היום זה השתלם, אני מרגיש בר מזל להיות כאן ואני רוצה להודות לכולם. אני חושב שאנחנו עדיין לא מעכלים את זה, אבל זה הזמן להנות ולחגוג עם האנשים סביבנו והאוהדים. עברנו דרך טוב ורע, אנחנו רגילים לזכיות וכשלונות. משאירים למסי מקום בנבחרת גם במונדיאל הבא. אנחנו מקווים שמראדונה נהנה משם מלמעלה".

פאולו דיבאלה: "זה לא היה קל, אבל עברנו את זה. צרפת החמיצה את הפנדלים שלה וזה היה התור שלי לבעוט ולכבוש. אני רוצה להודות לכל הארגנטינאים בחודש הזה. התמיכה שלהם הייתה ללא תנאים וכעת זה הזמן שלנו לחגוג יחד איתכם".

לאוטרו מרטינס: "זה מדהים. אחרי הזכייה בקופה אמריקה, אמרתי שאנחנו יכולים להגיע רחוק יותר. צעד אחר צעד הגענו להבנה שאנחנו יכולים לעשות את זה. אני מאוד שמח עם החברים שלי לנבחרת. אני אפילו לא רוצה לדמיין מה הולך להיות בחזרה לארגנטינה".

גמר מונדיאל 2022: ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
שיא הקריירה. מסי/GettyImages

הסלפי הטוב בהיסטוריה?

החגיגות החלו

פלה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "היום, הכדורגל המשיך לכתוב את הסיפור שלו, כמו תמיד בצורה מרתקת. מסי זכה בגביע העולם הראשון שלו, כפי שהיה ראוי. ידידי היקר אמבפה כבש ארבעה שערים בגמר. איזו מתנה הייתה לצפות במחזה הזה לעתיד הספורט שלנו. ולא יכולתי שלא לברך את מרוקו על קמפיין מדהים, נהדר לראות את אפריקה זורחת. ברכות ארגנטינה! אין ספק שדייגו מחייך עכשיו".

דני אלבס רשם באינסטגרם לחברו מברצלונה: "לא אכפת לי מה יאמרו לי - מסי, ממזר שאתה, העולם אוהב אותך, הכדורגל אוהב אותך. מי מאיתנו שאוהב כדורגל מכבד אותך ומברך אותך עכשיו ברגע הזה. תהנה ברגע הזה עם המשפחה ועם השחקנים שלצדך. כברזילאי ודרום אמריקאי, אני יודע שזה יותר מזכייה בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully