וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "רוני היה חייב לכבוש, זה היה רגע שיכול לשנות משחק"

פרשן ה-BBC ביקר את יכולתו של החלוץ. למרות הפסד לאזורי, התקשורת בבריטניה מאמינה שהודג'סון ושחקניו יצליחו לצלוח את "בית המוות": "אנגליה נצצה בג'ונגל של מנאוס. אם נשחק ככה נגד אורוגוואי וקוסטה ריקה ננצח פעמיים". ליניקר: "אנגליה תעלה לשלב הבא למרות ההפסד"

ויין רוני, ג'ורדן הנדרסון, נבחרת אנגליה. GettyImages
הפסידו בראמבל אין דה ג'אנגל/GettyImages

בניגוד לטורניר קודמים, נדמה שהפעם אנגליה הנמיכה ציפיות מנבחרתה, וההפסד לאיטליה במשחק הפתיחה התקבל בממלכה בטבעיות. נבחרת שלושת האריות מעולם לא ניצחה את איטליה במשחק רשמי ודבר לא השתנה גם אחרי הקרב הגדול במנאוס, כשאנגליה התגוננה וניסתה לעקוץ במתפרצות ואילו איטליה החזיקה בכדור ושוב הפגינה את היעילות המפורסמת שלה בדרך לניצחון.

"הראש של באלוטלי הטביע את אנגליה", הייתה הכותרת ב"סקיי ספורט", ואילו ב-BBC הכותרת היבשושית הייתה "אנגליה הפסידה במשחק הפתיחה". ב"מירור" הכותרת הייתה "מיליוני אוהדים ראו את אנגליה האמיצה מפסידה לאיטליה במותחן". ב"מירור" שיוו לקרב שנערך בלב האמזונס מראה של קרב אגרוף היסטורי במשקל כבד בין מוחמד עלי לג'ורג' פורמן וכתבו ש"אנגליה התרסקה בראמבל אין דה ג'אנגל מול היריבה הגדולה איטליה".

דניאל סטארידג' שחקן אנגליה חוגג. GettyImages
אנגליה רוצה הרפתקה והוא אחד מאלה שיכולים לספק אותה. סטארידג' חוגג שוויון זמני/GettyImages

אבל למרות ההפסד באנגליה שוררת אופטימיות לגבי ההמשך, במיוחד לאור הפסדה המפתיע של אורוגוואי לקוסטה ריקה הצנועה. חלוץ העבר של אנגליה גארי ליניקר אמר: "אנגליה תעלה לשלב הבא למרות ההפסד לאיטליה". תיירי הנרי ביקר בעדינות את ויין רוני. "גם אני החמצתי כמו שרוני החמיץ במחצית השנייה בפיגור 2:1, אבל ויין יודע שבמשחק כזה, הוא חייב לכבוש במצב זה. הוא פספס, וזה היה רגע של שינוי במשחק הזה. זה הפסד מאכזב עבור אנגליה, אבל אי אפשר להתעלם מזה שהם לא נוטרלו על המגרש", הוסיף הנרי. "איטליה שמרה על הכדור, אבל אי אפשר לומר שאנגליה לא שיחקה טוב מצד שני".

גם החלוץ האגדי אלן שירר סיפק את הזווית שלו למשחק בפרשנות ב-BBC. "אנגליה הפסידה את המשחק בגלל החיסרון ההגנתי באגף ימין. אני מכיר כמה וכמה אנשים שבמשחק כזה לא היו פותחים עם לייטון ביינס. לא היה אף אחד מאחוריו, כשהוא יצא להתקפה היינו חשופים בהגנה. לפחות סטרלינג וסטארידג' נתנו תצוגה טובה".

עוד באותו נושא

מונדיאל 2014: איטליה ניצחה את אנגליה 1:2

לכתבה המלאה
אנטוניו קנדרבה שחקן איטליה מול לייטון ביינס שחקן אנגליה. GettyImages
שירר: אני מכיר כמה אנשים שלא היו פותחים עם לייטון ביינס". ביינס מנסה לעצור את קנדרבה/GettyImages

רוב דרייפר מה"דיילי מייל": "אז עכשיו מגיע המבחן עבורנו כאומת כדורגל: איזו אפשרות אנחנו מעדיפים? האפרורי, הקודר ויעיל, או שאנחנו מעדיפים לחיות את גביע העולם שלנו על משחק התקפי, שיספק לנו הרפתקה? אנגליה נצצה בג'ונגלים של מנאוס, וסיפקה פתיחה טובה ואנרגטית למונדיאל. ראחים סטרלינג סיפק רגעים יפים; דניאל סטארידג' ודני וולבק לעתים קרובות עוררו את הקהל. אם נשחק ככה נגד אורוגוואי וקוסטה ריקה ננצח פעמיים".

שליח ה-BBC למנאוס פיל מקנוטלי: "כשאנגליה עפה הביתה מדרום אפריקה לפני ארבע שנים זה היה אחרי קמפיין משעמם וחסר יעילות תחת משטרו של קאפלו. כאן הייתה תעוזה ותחושה של הרפתקה, גם אם רוי הודג'סון עזב את יערות הגשם באמזונס בידיים ריקות. ההפסד לאיטליה כואב, אבל אנגליה סיפקה סיבה לאופטימיות".

שחקני נבחרת אנגליה ויין רוני (ימין) סטיבן ג'רארד (שמאל). AP
"הייתה תעוזה ותחושה של הרפתקה". רוני וג'רארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully