וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שריפה במטוס של נבחרת ערב הסעודית, הכירו את השחקן החתיך במונדיאל

צפו בתמונות המפחידות מהמטוס של הסעודים, שנחתו בשלום. וגם: רוריק גיסלאסון האיסלנדי עלה כמחליף בדקה ה-63 מול ארגנטינה, ומספר העוקבים (ובעיקר העוקבות) באינסטגרם שלו זינק מ-30 אלף ל-360 אלף. ולמה ראמוס מסתלבט על רונאלדו?

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

סצינות מפחידות נרשמו הערב (שני) במטוס שהוביל את שחקני נבחרת ערב הסעודית, כשכנף המטוס עלתה באש. עם זאת, הסעודים נחתו בשלום וללא פגע, לקראת משחקם השני בטורניר.

רגעי החרדה שעברו על נבחרת ערב הסעודית היו בטיסה לרוסטוב לקראת המשחק הבא של הנבחרת מול אורוגוואי. במהלך הטיסה עלה המטוס באש כשהלהבות נראו בבירור מתוך המטוס עצמו. עם זאת כלי הטיס הרוסי הצליח לנחות בשלום ביעד. בהודעה הרשמית של ההתאחדות של ערב הסעודית נאמר: "הייתה תקלה טכנית קלה במנוע. כל חברי המשלחת למונדיאל בריאים ושלמים".

בעשור האחרון ידעה רוסיה כמה אסונות תעופה כבדים. אחד הידועים בהם התרחש בספטמבר 2011 כשקבוצת ההוקי של לוקומוטיב יארוסלבל נספתה כולה בהתרסקות שאירעה בשל טעות אנוש של הטייס. 36 שחקנים וחברי צוות האימון של המועדון נספו באסון.

עוד בנושא

טעות גורלית: אוהדים שוויצרים הגיעו בטעות לאיזור קרבות באוקראינה במקום למונדיאל
כך איסלנד עצרה את ארגנטינה: שליחנו למונדיאל מיכאל יוכין מנתח
כשניימאר משחק כמו התסרוקת שלו: שליחנו למונדיאל אורן יוסיפוביץ מסכם

צפו בתמונות

המטוס של נבחרת ערב הסעודית עולה באש.
איזה פחד. המטוס

נא להכיר: הכדורגלן הכי חתיך במונדיאל

אפילו מומחי הכדורגל הגדולים ביותר לא הכירו לפני המונדיאל את שמו של רוריק גיסלאסון, אבל כעת, בלי קשר להישגיו על כר הדשא, האיסלנדי כבר הפך לכוכב. קשר נבחרת איסלנד וקבוצת זנדהואזן מהליגה השנייה בגרמניה שותף כמחליף בתיקו היוקרתי של האיסלנדים מול ארגנטינה (1:1) במשחק הראשון של נבחרתו במונדיאל שלשום (שבת), בו לא הותיר חותם מקצועי יוצא דופן ב-27 הדקות בהן היה על המגרש, אך תפס את העין של מאות אלפי צופים (וככל הנראה בעיקר צופות...), עד כדי כך שלמחרת הוא כבר הפך לתופעה עולמית.

חשבון האינסטגרם של גיסלאסון בן ה-30 זכה להתעניינות חסרת תקדים, שהעלתה באופן בלתי מוסבר את מספר העוקבים שלו מ-30,000 ל-200,000 בתוך יממה. כשברשת החלו לשים לב לקצב הגדילה המסחרר של מעריציו החדשים של האיסלנדי החטוב, ההמולה סביבו רק גדלה ונכון לכתיבת שורות אלה, יומיים לאחר המשחק, הוא כבר עומד על 360,000 (!) עוקבים... האם הבאזז סביבו יעניק לו מקום בהרכב במשחק הבא מול ניגריה, ביום שישי ב-18:00?

רוריק גיסלאסון שחקן נבחרת איסלנד. AP
27 דקות של תהילה. רוריק גיסלאסון/AP

זה מה שאריק קאנטונה חושב על התסרוקת החדשה של ניימאר.... אאוץ'!

אריק קאנטונה מחקה את ניימאר. טוויטר, צילום מסך
אריק קאנטונה מחקה את ניימאר/צילום מסך, טוויטר

סרחיו ראמוס מסתלבט על כריסטיאנו רונאלדו

בנבחרת ספרד עדיין לא שוכחים את הצלילה של CR7 במשחק הפתיחה הנפלא ביום שישי. אמש, באימון לה רוחה, זרק עצמו סרחיו ראמוס מול נאצ'ו, כשם שעשה רונאלדו, מה שהצחיק את כולם.

פטריס אברה הסתבך אחרי מחיאת כף מזלזלת (?) לפרשנית

מגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר הפך קורבן טוויטר ביממה האחרונה. זאת לאחר שישב בפאנל פרשנים עם אני אלוקו, שחקנית נבחרת אנגליה לשעבר, שניתחה את משחקה של קוסטה ריקה נגד סרביה. בסיום הפרשנות של אלוקו, אברה מחא כפיים, בסוג של מי שיש שיגיד זלזול כלפי אלוקו.

אשתו של האוהד המקסיקני אסרה עליו לטוס לרוסיה, זה מה שחבריו עשו

אחרי 15 חודשים, הפסל של רונאלדו במדיירה הוחלף

במרץ 2017 שדה התעופה במדיירה נקרא על שמו של כריסטיאנו רונאלדו יליד העיר, אך הפסל שהוצג ספג ביקורת קשה בשל חוסר הדמיון לכוכב. אחרי שניסה להגן על היצירה שלו, האמן עמנואל סנטוס הסכים ליצור פסל חדש.

העיתונאי האנגלי הזה מתלונן על פשפשים בוולגוגראד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully