וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות באורוגוואי: "סוארס עשוי לשחק בברזיל"

הרופאים שבעי רצון מהחלמתו של החלוץ: "הוא אינו חש כאב ועובד על כושרו הגופני". טבארס: "זירוז החלמתו רק יזיק"

חלוץ נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס (שמאל) וחברו סבסטיאן אגורן (ימין). AP
כבר עובד על הכושר. סוארס/AP

החלמתו של חלוץ נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס מהניתוח בברכו מתקדמת יפה מהמצופה. "אנחנו יכולים לומר בשמחה שאין לשלול את ההשתתפותו של לואיס בגביע העולם והוא עשוי לשחק בברזיל", אמרו רופאי נבחרת הסלסטה שעוקבים אחרי מצבו. "זה מאוד מסוכן לתת תאריכים מדויקים בנוגע לחזרתו למגרשים, אין ודאות מוחלטת, אבל הוא מחלים יפה והליך השיקום משביע רצון. לואיס חיובי מאוד ואומר שהוא מרגיש טוב יותר מיום ליום. הוא אינו חש בכאבים וכרגע עובד על שיפור כושרו הגופני".

החלוץ בן ה-27 נפצע בברכו במהלך אימון הנבחרת והיה חשש שיחמיץ את המונדיאל בברזיל. סוארס עבר ניתוח, ולמרות שציפו תחילה כי שהוא ייעדר במשך ארבעה עד שישה שבועות, התברר כי מצבו של הכוכב טוב יותר ממה שחשבו תחילה.

שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. AP
בהתחלה זה נראה לא מעודד/AP

מאמן אורוגוואי אוסקר טבארס הבהיר שלא ידחק בחלוץ לחזור לשחק. "מה שיקרה עם לואיס תלוי בקצב ההחלמה של הברך ולא בשום דבר אחר", הבהיר טבארס, "אין לנו ספק שהוא רוצה לחזור ונלהב לשחק, אבל הבריאות שלו מעל הכול. אם נזרז את חזרתו של סוארס זה רק יזיק".

אורגוואי הוגרלה לבית ד', שנחשב לבית המוות ושובצה יחד עם איטליה, אנגליה וקוסטה ריקה. הסלסטה יפתחו את משחקיהם ב-15 ביוני נגד קוסטה ריקה, וארבעה ימים אחר כך יתעמתו עם אנגליה בסאו פאולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully