וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ESPN למונדיאל: מקומות 41-50

בין השמות הבולטים בעשירייה החמישית: דויד לואיז, איקר קסיאס, סמואל אטו, דניאל סטארידג', וגם: איפה פיקה ואלבס?

דויד לואיז שחקן נבחרת ברזיל מקבל טיפול. רויטרס
מקום של כבוד. דויד לואיז/רויטרס

מי הם 50 השחקנים המובילים במונדיאל הקרוב? רשת ESPN ערכה מדד בנושא רגע לפני שטורניר הגביע העולמי יוצא לדרך. בדיוק באותה מתכונת שהרשת האמריקאית עושה לפני תחילת עונת NBA, כך היא תחשוף מדי יום את השחקנים המובילים בטורניר שייערך בברזיל. את הדירוג ביצעו כותבי ועורכי הרשת בכל העולם.

מי שמופיע במקום ה-50 ולמעשה סוגר את הרשימה הוא הרכש הטרי של פריס סן ז'רמן, דויד לואיז שייצג הקיץ את ברזיל. "יחד עם טיאגו סילבה, הם צמד הבלמים שכל מאמן יכול רק לחלום עליו", נכתב בנימוקים. "כשקשה, הוא אחד הבחורים הכי קשוחים שיש".

איקר קסיאס הוצב במקום ה-49. שוער ריאל מדריד ונבחרת ספרד שהיה שותף לזכייה בגביע העולמי לפני ארבע שנים הוא השחקן הספרדי עם הכי הרבה הופעות בכל הזמנים - 153. "יש סיבה לכך שהוא עדיין נחשב לסן איקר ועדיין מקבל את המפתחות לפני דויד דה חאס, פפה ריינה, לפני הפציעה, ו-ויקטור ואלדס".

ג'רארד פיקה שחקן נבחרת ספרד עם הגביע לאחר הזכייה ביורו 2012. Michael Sohn, AP
"הוא מוערך פחות ממה שמגיע לו". פיקה/AP, Michael Sohn

סמואל אטו, האיש שנאבק להוכיח שהוא רק בן 33, מדורג במקום ה-48. חלוצה של ריאל מדריד וברצלונה לשעבר אמור להיות כוח משמעותי בטורניר הזה עם נבחרת קמרון. "הוא יכול להיחשב לכדורגלן האפריקאי הכי טוב בכל הזמנים", נכתב עליו בנימוקים. "יש לו את היכולת, התנועה, המהירות והאפשרות להבקיע בכל רגע נתון, מה שהופך אותו לאחד החלוצים הכי מושלמים בעולם".

ג'רארד פיקה מברצלונה, שמפנטז הקיץ על זכייה בטורניר גדול שלישי ברציפות, דורג במקום ה-47. "הוא מוערך פחות ממה שמגיע לו", נימק אחד השופטים. "אם תוציא אותו מברצלונה, הם סופגים ומפסידים יותר. הוא היה חלק מהצוות שספג בשני הטורנירים הגדולים שלושה שערים ב-13 משחקים". דניאל סטארידג', שהצטיין העונה בליברפול וינסה לשחזר את ההצלחה בנבחרת אנגליה, במקום ה-46. "ב-18 החודשים האחרונים סטארידג' הפך להיות רציני", נכתב על סגן מלך השערים של הפרמיירליג. "הוא הפך לשחקן מפתח במועדון גדול".

במקום ה-45 מוצב דניאלה דה רוסי, שחקנה של רומא ונבחרת איטליה. הנתון המעניין לגביו הוא שהוא הבקיע לפחות שער אחד בשמונה מפעלים: הליגה, הגביע האיטלקי, הסופר קאפ איטלקי, הליגה האירופית, ליגת האלופות, אליפות אירופה, גביע הקונפדרציות וגביע העולם. דני אלבס (ברצלונה, נבחרת ברזיל) במקום ה-44. למרות שהוא מגן, אלבס הבקיע לפחות שער אחד עבור המועדון שבו שיחק מאז שהצטרף לסביליה ב-2003/4. "הוא נחשב על ידי רבים למגן הימני הטוב בעולם", החמיאו לו אחרי הבחירה.

עוד באותו נושא

איך ספרד תתמודד בלי קוסטה?

לכתבה המלאה
דידייה דרוגבה שחקן נבחרת חוף השנהב (ימין) עם בוני ווילפריד. AP
"כבר עכשיו בין חמשת השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה של הכדורגל האפריקאי". דרוגבה/AP

דידייה דרוגבה שנעלם מעט מהרדאר במקום ה-43 בדירוג. דרוגבה, שמייצג את נבחרת חוף השנהב ומשחק בגלאטסראיי זכה למחמאות: "דרוגבה הוא כבר עכשיו בין חמשת השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה של הכדורגל האפריקאי. אתה כמעט לא רואה שחקנים עם חוזק וטכניקה כזו". במקום ה-42 ססק פברגאס (ברצלונה, נבחרת ספרד): "פברגאס הוא מסוג השחקנים שהם יותר מצליחים בקבוצות מאשר בנבחרות. הוא סיפק הופעות גדולות עבור ספרד במשחקים הכי גדולים שלהם". השחקן האחרון שנחשף בדירוג נכון לעכשיו הוא גונסאלו היגואין (ארגנטינה, נאפולי) שסוגר את העשירייה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully