וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדיאל: אנגליה הביסה, ניצחון לשוויץ, תיקו לאיראן

שערים של סטארידג', קייהיל וג'אגיילקה העניקו לנבחרת שלושת האריות 0:3 על פרו. 1:1 לאיראן עם אנגולה. 0:1 לשוויץ על ג'מייקה, הונדורס הפסידה לטורקיה 2:0

הנסיך וויליאם (מרכז) מעודד את נבחרת אנגליה. Clive Rose, GettyImages
גם הנסיך וויליאם בא לעודד את נבחרת אנגליה/GettyImages, Clive Rose

פחות משבועיים לתחילת המונדיאל בברזיל והנבחרות מעלות הילוך לקראת הטורניר. הערב (שישי) נערכו ארבעה משחקי הכנה בהם מעורבות נבחרות אשר תשתתפנה בטורניר. המשחק המרכזי והמסקרן מכולם הפגיש בוומבלי את אנגליה ופרו ונבחרת שלושת האריות לא התקשתה לנצח 0:3 את האורחים מדרום אמריקה. שוויץ אירחה בלוצרן את ג'מייקה וניצחה אותה 0:1. הונדורס, שתשחק במונדיאל, הפסידה 2:0 לטורקיה בוושינגטון. איראן, שתשחק אף היא במונדיאל, נפרדה מאנגולה ב-1:1.

קשר נבחרת אנגליה סטיבן ג'רארד (ימין) מול שחקן פרו ז'אן דסה (שמאל). Warren Little, GettyImages
זה רק נראה קשה. ג'רארד נאבק בדסה/GettyImages, Warren Little

אנגליה פתחה עם ג'ו הארט בשער, כשסטיבן ג'רארד הנהיג את הקישור שלה ובחלק הקדמי ויין רוני נעזר בדני וולבק ודניאל סטארידג'. נבחרת שלושת האריות הייתה טובה יותר מפתיחת המשחק ומימשה את יתרונה האיכותי בדקה ה-32 כשדניאל סטארידג' קיבל כדור על סף הרחבה, חתך לכיוון המרכז, התגבר על שני שחקני הגנה פרואנים ובעט ברגל שמאל כדור חזק לפינה הרחוקה שקבע 0:1 למארחת. אנגליה שלטה בכדור גם במחצית השנייה, ולמרות שלא שיחקה כדורגל גדול הייתה מספיק יעילה כדי להבקיע פעמיים מכדורי קרן ולהביס את הדרום אמריקאים. בדקה ה-65 גארי קייהיל נגח כדור קרן שהרים שחקנה של אברטון לייטון ביינס וקבע 0:2 וחמש דקות אחר כך ביינס הרים עוד כדור, ופיל ג'אגיילקה ניצל השמטה של שוער פרו, בעט משישה מטרים פנימה וקבע 0:3 לאנגליה.

איראן, שהוגרל לבית ו' יחד עם ארגנטינה, בוסניה וניגריה, נפרדה בתיקו 1:1 מנבחרת אנגולה במשחק שנערך בהרטברג שבאוסטריה. אנגולה עלתה ליתרון בדקה ה-42 לאחר שג'ילברטו מצא את סילבה וזה קבע 0:1 לאפריקאים במחצית. התגובה האיראנית הגיעה בפתיחת המחצית השנייה כשבדקה ה-56 קארים אנסריפארד השווה ל-1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני נבחרת אירן אחמד אלנמח (שמאל) גאסם חדאדיפאר (ימין) מול שחקן אנגולה ונגווידיקה. AP
גאסם חדאדיפאר ואחמד אלנמח האיראנים מול שחקן אנגולה ונגווידיקה/AP

הונדורס, שעתידה לשחק נגד נבחרת ישראל ביום ראשון, שיחקה בוושינגטון נגד נבחרת טורקיה והפסידה לה 2:0. אחרי מחצית ראשונה מאופסת אישק דוגאן מסר למבלוט ארדינג שהניף את רגל שמאל ובעט שטוח פנימה כדי לקבוע 0:1 לטורקים בדקה ה-70. בדקה ה-82 ארדינג בישל לקאנר ארקין שקבע 0:2 לטורקים. הונדורס תשחק בברזיל בבית ה' יחד עם צרפת, שוויץ ואקוודור.

שוויץ, שתפגוש את הונדורס בברזיל כחלק ממשחקיה בבית ה', ניצחה 0:1 את ג'מייקה. 84 דקות חיכו השוויצרים עד שהצליחו להכניע את שוער ג'מייקה אנדרה בלייק. יוסיפ דרמיץ' קיבל כדור בפינת תיבת החמש של ג'מייקה, התגבר על שחקן הגנה וברגל ימין בעט לפינה הרחוקה והעניק לאוטמר היצפלד ניצחון 0:1 לעיני 16 אלף צופים בלוצרן.

שחקן נבחרת הונדורס אנדי נחאר מול שחקני טורקיה מוסטפה פקטמק, אישק דוגאן. AP
אנדי נחאר והונדורס היו קטנים על טורקיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully