וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הכנה: בלגיה הרשימה, תיקו מאכזב לצרפת, ניצחון לארה"ב

השדים האדומים סיפקו עוד איתות לגבי היכולות שלהם עם 0:2 על שבדיה. הטריקולור ספגו בדקה ה-89 ונפרדו מפרגוואי עם 1:1. היאנקים גברו 1:2 על טורקיה

רומלו לוקאקו, נבחרת בלגיה. רויטרס
נראה טוב. לוקאקו/רויטרס

מלבד משחקה של גרמניה נגד קמרון, נערכו הערב (ראשון) עוד שלושה משחקי הכנה לקראת המונדיאל בברזיל. שבדיה אירחה בסולנה את נבחרת בלגיה, והשדים האדומים, שסומנו כסוס השחור של טורניר גביע העולם, הראו שמץ מהפונציאל האדיר שגלום בהם כשניצחו את הסקנדינבים 0:2 משערים של רומלו לוקאקו ואדן הזאר. ארצות הברית אירחה בניו ג'רזי את טורקיה וגברה עליה 1:2. צרפת, עם קארים בנזמה ורפאל וראן בסגל, אירחה את פרגוואי בניס ונפרדה ממנה בתיקו 1:1.

דויד רומרו, נבחרת פראגוואי, בקארי סאניה, נבחרת צרפת. AP
מאבק עיקש שהסתיים ללא הכרעה. סאניה הצרפתי מול רומרו מפרגוואי/AP

שבדיה - בלגיה 2:0

למרות הניצחון הקליל על לוקסמבורג בשבוע שעבר, למאמן בלגיה מארק וילמוטס היו טרוניות בנוגע לרמת המשחק של נבחרתו. הפעם, כך נראה, יש לו פחות סיבות להתלונן. הבלגים הציגו משחק מהיר ואגרסיבי החל משריקת הפתיחה. בדקה ה-34 רומלו לוקאקו, מי אם לא הוא, העלה את השדים האדומים ל-0:1 ובסטייל. שבדיה איבדה כדור במרכז המגרש, לוקאקו קיבל את הכדור כ-30 מטר משערם של הסקנדינבים, התקדם, הניף את רגל שמאל ושלח טיל מ-20 מטר לפינה הרחוקה. בדקה ה-78 הגיע השער השני של בליגה, והפעם מרגליו של אדן הזאר, שסיים מהלך קבוצתי בבעיטה שטוחה מ-16 מטרים וקבע 0:2 לשדים האדומים.

אוהדי נבחרת בלגיה. AP
יש להם הרבה סיבות לאופטימיות. אוהדי בלגיה בסולנה/AP
אדן הזאר, נבחרת בלגיה. AP
נראה טוב. הזאר/AP

ארצות הברית - טורקיה 1:2

אחרי ההדחה המפתיעה של לנדון דונובן מהסגל, החבורה של יורגן קלינסמן עושה הכול כדי להתרכז בהכנות. במשחק ההכנה האחרון הם לא התקשו לנצח 0:2 את אזרבייג'אן, למרות ששיחקו ללא הכוכב הגדול קלינט דמפסי, שחזר לפעילות הערב במשחק ששוחק ברד בול ארינה בניו ג'רזי. בדקה ה-26 ארצות הברית הצליחה להכניע את הטורקים ועשתה זאת בזכות דאבל-פס מרהיב כשפביאן ג'ונסון מסר למייקל בראדלי, זה הקפיץ לו בחזרה כדור עומק וג'ונסון המשיך בנגיעה פנימה וקבע 0:1 ליאנקים. ארצות הברית פתחה מצוין את המחצית השנייה והכפילה את יתרונה בדקה ה-52. טימוטי צ'נדלר הרים כדור מצד שמאל, אחד משחקני ההגנה של טורקיה כדל בהרחקה וקלינט דמפסי דחק מקרוב פנימה וקבע 0:2. בדקה ה-90 טורקיה צימקה מפנדל של סלצ'וק אינאן ובסיום ארצות הברית ניצחה 1:2.

שחקן נבחרת ארצות הברית פביאן ג'ונסון. GettyImages
היאנקים הרשימו נגד הטורקים. פביאן ג'ונסון/GettyImages
קלינט דמפסי, נבחרת ארצות הברית. AP
מגיעים מוכנים. דמפסי/AP

צרפת - פרגוואי 1:1

על רקע השמועות בצרפת על כך שפרנק ריברי יחמיץ את המונדיאל עקב הפציעה בגבו, התייצבה הערב נבחרת הטריקולור למשחק ההכנה ששוחק בניס. ריברי נכלל בסגל למשחק, והמאמן דידייה דשאן קיבל בחזרה את קארים בנזמה ורפאל וראן, שהצטרפו באיחור לאחר חגיגות הזכייה בליגת האלופות של ריאל מדריד וחיכו להזדמנות על הספסל. הטריקולור נראו מצוין ושלטו בכדור אך מיעטו לסכן את שערו של אנתוני סילבה. במשחק ההכנה האחרון צרפת הביסה 0:4 את נורבגיה, אך מול פרגוואי, שלצערה לא תגיע לברזיל, ז'ירו ורמי לא הצליחו לייצר מחץ. בסופו של דבר בדקה ה-82 הטריקולור מצאו את הרשת. סילבה הדף נגיחה של ז'ירו, הגנת פרגוואי לא הצליחה להרחיק את הכדור שהגיע לאנטואן גריזמן, וזה בעט כדור מדוד לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לצרפת. המארחים המשיכו ללחוץ, פול פוגבה ניתב את משחק ההתקפה והאלפים ביציעים דרשו שער נוסף. אבל במקום זאת הם ראו את נבחרתם סופגת שער שווין בדקה -89 מראשו של ויקטור קאסרס, שהמשיך פנימה הגבהה של חורחה רוחאס. צרפת המשיכה לאיים והקהל שרק בוז לשוער פרגוואי סילבה כשזה נפצע בירכו ושכב דקות ארוכות על הדשא. פרגוואי הצליחה לשמור על התוצאה וסחטה מאלופת העולם לשעבר תוצאת תיקו.

עוד באותו נושא

בצרפת מדווחים: פרנק ריברי יחמיץ את המונדיאל

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת צרפת פרנק ריברי, קארים בנזמה. AP
צופים מהצד. ריברי ובנזמה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully