וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה ערך אימון מלא עם נבחרת ספרד

חלוץ אתלטיקו התאמן עם יתר חבריו, חואנפראן מתאמן לבד. דל בוסקה: "נבחרת שמחה שווה יותר מ-100 שעות טקטיקה"

גבריאל פאלטה שחקן נבחרת איטליה (מימין) מול דייגו קוסטה שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
דל בוסקה יכול להתחיל לחייך? קוסטה/GettyImages

הנה הבשורות החיוביות של נבחרת ספרד למונדיאל הקרוב, או שבכל זאת זה אולי עוד מוקדם: דייגו קוסטה ערך היום (שני) אימון מלא עם סגל נבחרת ספרד שהתכנס במדריד. החלוץ שסבל מפציעה שגרמה לו לצאת בשלב מוקדם בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, החל להתאמן ועל פי הכתבים שנכחו באימון נראה שהוא לא סובל מכל קושי או הפרעה.

היחיד שלא התאמן עם הסגל הוא חואנפראן שסובל מפציעה בקרסול ועדיין קיים ספק אם הוא יצטרף לאלופת העולם במסע לברזיל. חואנפראן קיים אימון בנפרד מיתר חבריו. לאימון הגיעו שבעת הנציגים מאתלטיקו וריאל מדריד שהתאמנו לראשונה מאז הגמר: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו, דויד וייה, קוסטה, קוקה וחואנפראן.

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, עם הגביע העולמי. רויטרס
מודה שיש פיצול בין שחקני בארסה וריאל. דל בוסקה/רויטרס

"נבחרת שמחה שווה יותר מ-100 שעות של טקטיקה", התייחס ויסנטה דל בוסקה למצב הרוח אצל האלופה בראיון שנערך עימו ב"אל פאיס". "זה טוב בכל עסק שהעובדים שלו מרוצים. בכדורגל, אם הילדים שמחים, אנחנו מנצחים. זה הכי טוב להפוך את הקבוצה לאנושית, להזכיר להם שהם אנשים צנועים ומאיפה הם באים".

על היחסים בין שחקני ריאל וברצלונה במחנה אמר המאמן: "הם אנשים נחמדים, אבל השחקנים של בארסה יושבים יחד והשחקנים של ריאל יושבים יחד. זה קרה תמיד, זה לא סימפטום של שום דבר". נבחרת ספרד תמריא לוושינגטון שם היא תתמודד נגד אל סלבדור ב-7 ביוני ולאחר מכן היא תמשיך למחנה שלה בקוריטיבה. במסגרת בית ב' היא תתמודד מול הולנד ב-13 ביוני במה שיהיה שחזור של גמר המונדיאל ב-2010.

עוד באותו נושא

החלק הקדמי של ספרד בבעיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully