וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה הודיע: "אפרוש מנבחרת ספרד אחרי המונדיאל"

מלך השערים בכל הזמנים מתכנן פרידה: "רוצה לזכות בעוד תואר". אינייסטה "הגול בגמר 2010 היה הדבר הטוב ביותר שקרה לי"

שחקן נבחרת ספרד דויד וייה חוגג שער. David Ramos, GettyImages
רוצה לפרוש בסטייל מהנבחרת. דויד וייה/GettyImages, David Ramos

דויד וייה, מלך שערי נבחרת ספרד בכל הזמנים שחתם השבוע בקבוצה החדשה ניו יורק סיטי מה-MLS, הודיע היום (רביעי) שהמשחקים במונדיאל בברזיל יהיו האחרונים שלו במדי אלופת העולם.

בראיון לערוץ 4 הספרדי אמר החלוץ: "אני לא אוהב להגיד שלום, אבל במונדיאל הזה אני אשחק את המשחק האחרון במדי נבחרת ספרד. עכשיו אני רק רוצה ליהנות מהמשחקים, להצליח עם הנבחרת ולזכות בעוד תואר.

"כבר הרבה שנים שלא היו לי חופשות קיץ ואני לא מצליח להתאושש כמו שצריך אחרי עונות ארוכות", סיפר מדוע החליט על פרישה ממדי הנבחרת. "אני חושב שנשאר לי עוד הרבה כדורגל ובגלל זה הסכמתי לבוא השנה. גם רציתי להראות בחלק הזה של העולם (אמריקה) מה אני יודע לעשות".

וייה ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ספרד ב-2005 מול סן מרינו ושער הבכורה שלו היה נגד סלובקיה ב-2006. החלוץ היה חלק משמעותי מהנבחרת הספרדית שזכתה ביורו 2008, ובאליפות העולם בדרום אפריקה 2010. וייה הוא הכובש המצטיין של לה רוחה עם 56 שערים ב-91 הופעות.

אנדרס אינייסטה נבחרת ספרד חוגג שער. GettyImages
"לאנגליה יהיה דחף לתקן את הרושם שהם השאירו במונדיאל הקודם". אינייסטה/GettyImages

קשר נבחרת ספרד, אנדרס אינייסטה, התראיין היום ב"דיילי מייל" וסיפק כמה הצהרות מעניינות על שער הניצחון מול הולנד בגמר המונדיאל בדרום אפריקה 2010, על הנבחרת הספרדית וגם סיפק התייחסות לנבחרת האנגלית. "זה היה הדבר הטוב ביותר שקרה לי", נזכר אינייסטה במשחק הגמר, "לא רק ברמה האישית אלא גם ברמת הנבחרת. אין הרבה רגעים כאלה בחיים שבהם אתה יכול ליהנות יותר מרגע כזה".

על השליטה של הנבחרת הספרדית בכדורגל העולמי אמר: "אני מקווה שהשליטה שלנו תימשך, אנחנו מצליחים בצורה חסרת תקדים, אך תמיד יש אתגרים חדשים. זה הולך להיות אתגר גדול להגיע לברזיל בתור האלופה המכהנת".

על הבית שהנבחרת הספרדית הוגרלה אליו, שכולל את הולנד, צ'ילה ואוסרטליה, אמר הקשר: "אנחנו נפגוש סגנונות שונים של כדורגל. כולן נבחרות טובות, אך אנחנו בטוחים שנצליח גם בבית כזה".

על הנבחרת האנגלית אותה עשויה אלופת העולם לפגוש בשלב רבע הגמר, אמר אינייסטה: "אנגליה תמיד מועמדת לזכייה, יש להם שחקנים טובים ומוכשרים מאוד. יהיה להם דחף לתקן את הרושם שהם השאירו במונדיאל הקודם".

עוד באותו נושא

קוסטה ערך אימון מלא עם הנבחרת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully