וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "אם יש לנו חולשה אחת, זו היכולת בפנדלים"

בספרד היו מרוצים מהחלמת הפצועים אבל הביעו דאגה מההחמצה של פברגאס. בבלגיה מקווים שלוקאקו יתאושש במהירות, הודג'סון רוצה לשכוח את התיקו מול הונדורס

דויד וייה שחקן נבחרת ספרד. AP
אימון טוב בתנאים קשים. דויד וייה/AP

נבחרת ספרד שמרה אמש (שבת) על ראש שקט במשחקי ההכנה שלה למונדיאל. שבוע אחרי ה-0:2 החלק על בוליביה ושבוע לפני משחק הפתיחה שלה בטורניר מול הולנד, גברה אלופת העולם 0:2 גם על אל סלבדור, מצמד של דויד וייה, מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, שעלה כמחליף במחצית וכבש בדקות 60 ו-88 במשחק שנערך במרילנד.

ויסנטה דל בוסקה היה מרוצה בעיקר מהעובדה ששחקניו המתאוששים מפציעה גילו סימנים מעודדים: "חואנפראן השלים 90 דקות, דייגו קוסטה שיחק 70 והיה יכול להמשיך אבל החלטנו להוציא אותו. עם 23 השחקנים האלה ניסע לברזיל. אומנם היו חסרים לנו שטף ודיוק בחלק הקדמי, אבל שלטנו במשחק. אנחנו מרגישים טוב ומגיעים אופטימיים לטורניר".

ססק פברגאס שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
יכבוש בפעם הבאה מהנקודה הלבנה? ססק פברגאס/GettyImages

וייה, שהעלה את מאזנו במדי הלה רוחה ל-58 שערים ב-95 הופעות, הוסיף: "היה לנו קשה בגלל החום ומצב הדשא. אני חושב שאנחנו לפתוח את המונדיאל ברגל ימין. זה היה משחק הכנה חיובי, עם תנאים דומים לאלו שיהיו בברזיל. היה קשה לפתח קצב טוב, כי אחרי שני ספרינטים אתה כבר צריך לנוח, אבל זו הייתה הכנה טובה".

על התפקוד שלו במגרש אמר וייה: "התחלתי מאחורי דייגו קוסטה, עברתי לאגף וסיימתי בתור חלוץ, אז אני מרוצה שהמאמן ראה אותי במספר תפקידים, מה שנותן לי עוד אופציות". על החטאת הפנדל של ססק פברגאס אמר וייה: "חבל שהוא החמיץ. אם לנבחרת שלנו יש חולשה אחת, זו היכולת בפנדלים, ואני אומר את זה כי גם אני החמצתי כמה פנדלים בעבר. אני מקווה שיהיה לו ביטחון לכבוש בפעם הבאה".

עוד באותו נושא

וייה חגג צמד מול אל סלבדור, לוקאקו נפצע בניצחון על טוניסיה

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה. AP
אין סיבה לדאוג? רומלו לוקאקו/AP

בלגיה המרשימה המשיכה לצבור ניצחונות בדרכה לברזיל, והפעם עם 0:1 על טוניסיה משער של דריס מרטנס בדקה ה-89, אבל הסיפור הגדול בנבחרת של מארק וילמוטס היה פציעתו של רומלו לוקאקו. חלוצה של אברטון עלה מהספסל בדקה ה-62 והוחלף בעצמו בתוספת הזמן לאחר שסובב את הקרסול.

"רומלו מתקשה ללכת", הודה וילמוטס בסיום. "אבל הרופאים אמרו לי שבמבט ראשון נראה שהפציעה שלו לא חמורה יותר מדי. מסתמן שמדובר במתיחה, אך כמובן שנבצע עוד בדיקות במהלך יום ראשון. כרגע רומלו ייעדר מהאימונים לשלושה-ארבעה ימים, בתקווה שזה כל הזמן שהוא יזדקק לו כדי להחלים".

לגבי המשחק עצמו אמר וילמוטס: "קשה לשחק מול קבוצה שמשאירה תשעה שחקנים מאחורי הכדור. זה היה מבחן טוב עבורנו לקראת המשחק מול אלג'יריה, למרות שלאלג'יראים יש יותר כישרון בחלק ההתקפי". מרטנס, כובש שער הניצחון, הוסיף: "זה לא היה משחק טוב, היינו צריכים לשחק מהר יותר".

סטיבן ג'רארד שחקן נבחרת אנגליה. AP
יצאו מתוסכלים. סטיבן ג'רארד/AP

באנגליה היו מרוצים פחות מההכנה האחרונה למונדיאל, אחרי 0:0 משמים עם הונדורס, במשחק שהופסק ל-40 דקות בגלל סופת רעמים מעל האיצטדיון במיאמי. נבחרת שלושת האריות לא הצליחה לכבוש גם אחרי הרחקתו של בריאן בקלס בדקה ה-66, ורוי הודג'סון נותר מתוסכל.

"הם היו די פיזיים", אמר המאמן האנגלי בסיום. "המשחק כל הזמן הופסק וחודש, וזה היה אחד המשחקים המתסכלים שהיו לי מזה זמן רב. הייתה גם הפסקה כפויה ארוכה, אבל אני חושב שהתמודדנו איתה, ובמחצית השנייה רק אנחנו תקפנו והם התגוננו. ניסינו לנצל את ההזדמנויות שהגענו אליהן, והם התמקדו בהגנה".

"זה משחק שאני אמהר לשכוח", הוסיף הודג'סון. "אני מסתפק בתיקו, ובעובדה שאף אחד לא נפצע. אני חושב שרוס בארקלי וג'ק ווילשר סיפקו תוספת ברק נהדרת למשחק ההתקפה שלנו". גם סטיבן ג'רארד התייחס לעבירות המרובות של הונדורס: "אני די מתוסכל, כי השופט היה חלש והמשחק נקטע פעמים רבות. הם ביצעו המון עבירות מטופשות, ולא הצלחנו לפתח קצב. היו כמה עבירות מחרידות עבור משחק ידידות, ואני שמח שיצאנו מהמשחק ללא פציעות".

לא ככה הם רצו להיראות, רגע לפני שהמונדיאל מתחיל. ג'רארד, ביינס ורוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully