וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אף אחד לא העז לחלום על כזה דבר"

14.6.2014 / 8:45

מאמן הולנד נרגש מההופעה הענקית, ואן פרסי: "זה לא אמיתי, זה חלום שהתגשם. כל הקרדיט למאמן". ורק רובן נותר צנוע

עריכה: טל רזניק

צפו בחגיגות של אוהדי הולנד אחרי הניצחון על ספרד

עם כל המפלה של ספרד אתמול (שישי), הצד המנצח נשאר מעט מאחור. הולנד שהשיגה נקמה מתוקה 1:5 על אלופת העולם כנגד ההפסד בגמר לפני ארבע שנים בדרום אפריקה זכתה להמון מחמאות על תצוגת התכלית שסיפקה, ומי זוכר שערב הטורניר עוד דיברו על נבחרת צעירה שעתידה לא ממש ברור בטורניר הזה. ב"דה טלחראף" בחרו בכותרת "האורנג' שחטו את ספרד" ושיבחו את היכולת היוצאת מן הכלל של שחקניו של לואי ואן חאל.

לואי ואן חאל מאמן נבחרת הולנד חוגג עם רובין ואן פרסי. רויטרס
"זה שחקן פנטסטי שעושה את זה. זה סימן להערכה". ואן פרסי עם ואן חאל ב"כיף" המוזר/רויטרס

"הרגע הכי גדול היה על הדשא. כולם היו כל כך שמחים על הדשא. אף אחד לא העז לחלום על זה", אמר ואן חאל בסיום המשחק. "בחדר ההלבשה היה נאום של הקפטן ואן פרסי וגם סניידר דיבר. לא חשבתי בכלל שזה יכול להיות ככה. האם חשבתי שאחרי הפנדל של ספרד זה יכול להיגמר ככה? שאלופת העולם תנצח ככה? חשבתי על מה שאני צריך לעשות במחצית. זה היה עדיין 0:1 בהפסקה, ושיחקתי 3-3-4 כדי להמשיך את הלחץ על הכדור, אבל אז רובן הבקיע. הוא נגח עם כל כך הרבה רצון. הוא זיהה את זה וראה שהשוער עמד רחוק מדי מהכדור. זה היה שער נפלא".

ואן חאל המשיך והחמיא גם לואן פרסי אותו יאמן בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד. "זה שחקן פנטסטי שעושה את זה. זה סימן להערכה", אמר המאמן על כך שמיד לאחר שער השוויון, החלוץ רץ לאיזור הטכני והושיט את ידו למאמן. ובכל זאת, המאמן סיפר כי ינסה להנחית את השחקנים שלו על הקרקע: "עדיין לא עשינו כלום. זו פתיחה טובה. אם לא ננצח את אוסטרליה, כאילו לא עשינו כלום. אם ננצח אותם, זה אומר שפתחנו טוב. עדיין אנחנו צריכים לשחק מול צ'ילה. אמרתי כבר שאנחנו יכולים לנצח את ספרד מכיוון שהם תמיד רוצים לתקוף. ספרד תמיד רוצה לשלוט. רציתי לעשות את זה 20 שנה, אבל אתה לא תמיד יכול לתקוף. אתה חייב להסתכל על השחקנים שיש לך".

עוד באותו נושא

ספרד בהלם מהתבוסה להולנד

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת הולנד חוגגים נגד ספרד. רויטרס
"זה רק שלב הבתים ולכן זו לא נקמה. לא זכינו בגביע, זה לא 2010". הולנד לוקחת את הניצחון בפרופורציות/רויטרס

גם רובין ואן פרסי שסיים עם צמד חגג: "זה לא אמיתי. זה חלום שהתגשם עבור הולנד. לפעמים דברים בלתי הגיוניים מתרחשים. אסור לנו לשכוח אבל שאלה שלוש נקודות. אנחנו חייבים להמשיך, זו המציאות. כל המדינה חייבת ליהנות מזה עכשיו. כבשתי את השוויון ברגע מושלם מבחינתנו. ירדנו לחדר ההלבשה בתחושה טובה. ה-1:2 של רובן הובקע בדקה פנטסטית. מבחינתם (ספרד) זו אכזבה גדולה.

"אחרי השער המשכנו", סיפר הכוכב של יונייטד. "בדרך כלל אתה עוצר אחרי 1:3, אבל המשכנו קדימה וכל הקרדיט מגיע למאמן. אלה הטקטיקות שלו. הוא העריך שכך המשחק ייגמר. כולם צריכים ליהנות מזה עכשיו, ומחר נמשך. מחר נתמקד באוסטרליה. אני פשוט לא יכול לחכות לראות את תמונות החגיגות. תיהנו".

ורק אריאן רובן נשאר צנוע: "אנחנו שמחים. אני גאה מאוד על מה שעשתה הנבחרת שלי, זו נבחרת צעירה. זה רק שלב הבתים ולכן זו לא נקמה. לא זכינו בגביע, זה לא 2010. אסור לנו לאבד את הראש. אנחנו צריכים לנצל את היתרון מהניצחון הזה. אולי זה ייתן לנו תנופה של ביטחון, אבל זו רק ההתחלה. אנחנו נמשיך להתאמן ולעבוד טוב. נתכונן למשחק הבא נגד אוסטרליה. זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully