וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה בטוחה: "הגביע יהיה שלנו", ארגנטינה מתפללת: "מסי, תזרח"

מתח שיא בשתי המדינות לקראת הגמר. ה"בילד" פירט איך עוצרים את מסי: "יום מושלם לעשות היסטוריה". בארגנטינה רוצים לחגוג תואר על אדמת ברזיל: "המשחק שאנחנו חיים בשבילו"

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה, ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מי יחגוג הלילה, ומי יבכה? מולר ומסי/GettyImages

בגרמניה וארגנטינה נרגשים לקראת גמר גביע העולם שייערך הערב במראקנה שבריו דה ז'נרו (22:00, ערוץ 1 ו-HD). בשתי המדינות חולמים, מדברים ורוצים רק דבר אחד - את הגביע. העולם עוצר את נשימתו לקראת העימות ובשתי המדינות יש מתח שיא לקראת המפגש שיקבע אם גרמניה תניף גביע רביעי בתולדותיה או שארגנטינה תזכה בגביע השלישי בהיסטוריה.

העמוד הראשי באתר של "בילד" הגרמני הוקדש כולו לגמר הערב. "זה יום מושלם לעשות היסטוריה", נכתב ב"בילד" הגרמני, "הגביע הרביעי בהישג יד, אנחנו יכולים להיות הנבחרת האירופאית הראשונה שזוכה בגביע העולם על אדמת אמריקה. אנחנו רוצים את הגביע!, 80 מיליון גרמנים בטוחים: היום הגביע יהיה שלנו!".

כותרת ה"ברלין זייטונג" עדכנו ש"במקרה של זכייה הנבחרת תגיע לחגיגה בשער ברנדנבורג". ב"ברלין מורגנפוסט" הכותרת הייתה "1954, 1974, 1990 ו...אנחנו עובדים על זה". בעיתון "פוקוס" היוצא במינכן, נכתב "זה היום הגדול, חברים. ללב והשחקנים עדיין חסר משחק אחד, והנבחרת הנוכחית יותר חזקה מזאת של 1990".

אוהדי נבחרת גרמניה בפאן זון, ברלין. GettyImages
בפאן זון בברלין מתכוננים לחגיגה/GettyImages

גם בארגנטינה עוצרים את נשימתם לקראת המפגש הגורלי הערב, וחולמים על גביע שלישי. "זה המשחק שאנחנו חיים בשבילו", הייתה הכותרת ב"אולה" הארגנטינאי. "אחרי 24 שנה, המדינה שוב תהיה משותקת. מסי, תזרח, ויחד עם מסצ'ראנו תביאו את הגביע".

פרשן העיתון דייגו מאצ'יאס כתב: "בואו נודה על האמת, גרמניה פייבוריטית, אבל אחרי 28 שנה יש לנו סיכוי להניף גביע. המראקנה יהיה מלא בארגנטינאים בתקווה לראות את הנבחרת זוכה על אדמת ברזיל".

ב"אולה", ניצלו את הפסדה של ברזיל להולנד במשחק על המקום השלישי כדי לספק כותרת צינית: "ברכות, ברזיל". בעיתון הוסיפו: "השחקנים של סקולארי אפילו לא הגיעו לפודיום וספגו השפלה נוספת".

עוד באותו נושא

הקייזר החדש: הבלוג של יוכין על מאטס הומלס, מכוכבי גרמניה במונדיאל

לכתבה המלאה
אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים עלייה לגמר המונדיאל. GettyImages
רק תנו להם להניף את גביע העולם על אדמת ברזיל/GettyImages

ב"בילד" פירטו את הדרך הטקטית שעל גרמניה לשחק כדי לעצור את מסי. "הסכנה הגדולה באה כמובן מכיוונו של ליאונל מסי, ארגנטינה משחקת בסגנון 4-4-1-1 כשמסי מתחת להיגואין והוא נע בעיקר בצד ימין. כשמסי מחזיק בכדור כמעט בלתי אפשרי לעצור אותו. גרמניה חייבת למנוע מסירות אליו, ולכן התפקוד של טוני קרוס במרכז השדה הוא קריטי. הוא חייב לחסום קווי מסירה לסופרסטאר".

הגרמנים עושים כבוד גם לחאבייר מסצ'ראנו, שהצטיין בחצי הגמר נגד הולנד. "גרמניה חייבת לתקוף אותו עמוק בשטח של ארגנטינה. מולר וקלוזה צריכים לנוע אליו, למנוע ממנו להוציא את המסירה הראשונה קדימה אל מסי ולנסות לגרום לו לאבד".

חאבייר מסצ'ראנו שחקן נבחרת ארגנטינה עם ליאונל מסי. AP
לקרוס, מולר וקלוזה מחכה הרבה עבודה איתם. מסצ'ראנו ומסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully