וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו ואגנר הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה אחרי שלא הוזמן למונדיאל

חלוץ באיירן מינכן כבש 5 שערים ב-8 הופעות בינלאומיות, אבל התאכזב קשות מאי זימונו לסגל: "כנראה שהדרך שלי לא מתאימה לצוות האימון". הוא פרש 11 חודשים בלבד אחרי הופעת הבכורה

סנדרו ואגנר הודיע היום (חמישי) על פרישה מנבחרת גרמניה בעקבות אי זימונו למונדיאל 2018. חלוץ באיירן מינכן קיבל באופן מאוד קשה את אי זימונו ובאימון שנערך מוקדם יותר שבוע, חבריו לקבוצה עודדו אותו.

ואגנר בן ה-30 זומן לנבחרת לראשונה ביוני 2017. מאז הספיק ללבוש את מדי אלופת העולם ב-8 משחקים ולכבוש 5 שערים (3 מהם נגד סן מרינו). הוא היה שותף לקמפיין ההעפלה לגביע העולם, שותף ב-3 מ-4 משחקי ההכנה האחרונים, אבל לא נכלל בסגל המורחב.

"אני מודיע על פרישה מנבחרת גרמניה", אמר ואגנר, 11 חודשים בלבד אחרי הופעת הבכורה שלו, "אני תמיד פתוח, כן וישיר וכנראה שהדרך שלי לא עולה בקנה אחד עם צוות האימון של נבחרת גרמניה. אשקר אם אומר שלא התאכזבתי, היה יכול להיות נהדר לשחק במונדיאל. אבל לפחות הילדים שלי מאושרים כי הם יוכלו לבלות איתי הרבה זמן בקיץ".

נילס פטרסן, שעדיין לא שיחק במדי הנבחרת, הועדף בחוליית החוד וייתכן שגם ישרוד את הניפוי האחרון ויטוס לרוסיה. המקומות של טימו ורנר, מריו גומז ותומאס מולר נראים מובטחים בסגל של יואכים לב.


עוד בנושא:

גם מריו גצה נותר מחוץ לסגל של נבחרת גרמניה
ובאנגליה ג'ו הארט וג'ק ווילשר לא נכללו בסגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully