וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הסנקציות: חברת "נייקי" מסרבת לספק ציוד לנבחרת איראן

ענקית אופנת הספורט נימקה את ניתוק הקשר עם איראן בסנקציות שהטיל הבית הלבן. מאמן איראן קרלוס קיירוש דורש את ההתערבות פיפ"א: "החלפה של ציוד שבוע לפני המשחקים תפגע ביכולת המקצועית"

עריכה: תומר לוי

הסנקציות שהטיל הממשל האמריקאי על איראן ממשיכות להשפיע על ההכנות של הנבחרת האיראנית לקראת המונדיאל. חברת "נייקי" האמריקאית סירבה לספק לנבחרת של קרלוס קיירוש ציוד לקראת הטורניר. החברה נימקה את ניתוק הקשר מן האיראנים בסנקציות שהטיל נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על סחר עם המדינה האסיאתית. עד כה נהגו שחקני הנבחרת האיראנית להתאמן בנעלים ובבגדי אימון של "נייקי" ולטענת המאמן קרלוס קיירוש החלפה של הציוד תביא לפגיעה ביכולת המקצועית של שחקניו.

קיירוש אף פנה לפיפ"א בדרישה שיכפה על החברה לספק את הציוד לנבחרת שלו. לדברי המאמן הפורטוגלי: "שחקנים מתרגלים לציוד שאיתו הם משחקים וזה לא יהיה נכון להחליף אותו ימים בודדים לפני טורניר חשוב כמו המונדיאל. אני דורש התערבות של פיפ"א בנושא הזה".

יש לציין כי זהו אינו הממד היחיד בו הסנקציות פוגעות בנבחרת האיראנית. בשל הסנקציות סרבו נבחרות מערביות רבות לקיים משחקי הכנה מול האיראנים שהיו לנבחרת הראשונה שהגיעה לרוסיה לקראת המונדיאל. בין היתר הודיעה התאחדות הכדורגל בטהראן כי היא מפסיקה את היחסים עם ההתאחדות המקבילה של יוון בשל סירוב לקיים משחק בין שתי הנבחרות.

עוד בנושא:

ואז, ביום החמישי, מישהו יגיד "וואלה לא משהו המונדיאל שלכם"
מגן נבחרת קולומביה פרנק פאברה נפצע באימון וייעדר מהמונדיאל
אוהדי גרמניה שרקו בוז לגונדואן. יואכים לב זעם: "הוא נאמן למדינה ולערכיה"

מאמן נבחרת איראן, קרלוס קיירוש. רויטרס
דורש התערבות של פיפ"א. קרלוס קיירוש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully