וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "זה היה משחק ברמה של מונדיאל, טוניסיה נהדרת"

מאמן נבחרת ספרד לא התרגש מהביקורות ופירגן ליריבה אחרי ה-0:1 על טוניסיה: "זה משחק הכנה מצוין לדבר האמיתי". כובש שער הניצחון הדרמטי, יאגו אספס: "כל ניצחון יכול לתת ביטחון"

עריכה: מתן חדד

נבחרת ספרד אמנם גברה אמש (שבת) 0:1 על נבחרת טוניסיה במשחק ההכנה האחרון שלה למונדיאל, אך היא לא הרשימה והצליחה לנצח רק בזכות שער ניצחון מאוחר של יאגו אספס בדקה ה-84. בספרד מודאגים בעיקר מהיכולת ההתקפית של הלה רוחה, שידועה כנבחרת התקפית מאוד בדרך כלל, אבל במשחקי ההכנה שלה הצליחה לכבוש רק פעמיים. חלק מהביקורות טוענות שהמאמן ג'ולן לופטגי צריך לעבור לשחק עם שני חלוצים על מנת לעזור לנבחרתו להגיע ליותר מצבי הבקעה מסוכנים.

לופטגי אמר בסיום: "זה היה משחק ברמה של מונדיאל. הוא היה קשה לנו מאוד. לא מצאנו את הקצב שחיפשנו במחצית הראשונה, איבדנו המון כדורים, אבל הצלחנו למצוא ניצחון נגד קבוצה פשוט נהדרת. הקצב היה גבוה מאוד. אני חושב שזה היה משחק הכנה מצוין לדבר האמיתי. הדבר הכי חשוב זה שסיימנו את המשחק הזה בלי פציעות. עכשיו כולנו עם הפנים למשחק הראשון נגד פורטוגל".

עוד בנושא:

ארגנטינה הגיעה לרוסיה במטוס הפרטי של הרולינג סטונס: "כמו כוכבי רוק"
בשיניים: ספרד חתמה את ההכנות למונדיאל עם 0:1 דחוק על טוניסיה
שבדיה ופרו נפרדו ב-0:0, עשר דקות לראיקוביץ' בהצגה של סרביה

יאגו אספס, נבחרת ספרד. GettyImages
השער יסדר לו מקום בהרכב? יאגו אספס/GettyImages

על סוגיית החלוץ הפותח: "אנחנו רוצים לתת ליאגו, דייגו ורודריגו דקות כדי שיוכיחו את עצמם. יש לנו מספר אופציות בהתקפה ואנחנו ננצל את כל הכוח שלנו. דאגה? לא, אני לא מודאג מהיכולת ההתקפית שלנו. אני חושב שנהיה בסדר גמור בעמדה הזאת".

יאגו אספס, שכבש את שער הניצחון אחרי שעלה מהספסל: "לא היינו חדים מספיק, אבל זה ניצחון, וכל ניצחון יכול לתת ביטחון. לשחק עם יותר מחלוץ אחד? אלה החלטות של המאמן, אני לא מתערב בזה. אני משתדל לעלות ולתת את כל כולי בכל פעם שאני מקבל הזדמנות לשחק. אני מסכים שהיו לנו משחקים טובים יותר משני המשחקים האחרונים, אבל כולנו מרוכזים עכשיו במשחק נגד פורטוגל ואנחנו רוצים להתחיל את המונדיאל בטעם טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully