וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018 - סיקור יומי - היום הרביעי | 17.6.2018

15:00: קוסטה ריקה - סרביה, 18:00 גרמניה - מקסיקו, 21:00: ברזיל - שוויץ. השידורים, האצטדיונים, הטבלאות וההכנות: כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי היום בגביע העולמי

קוסטה ריקה - סרביה 15:00

קוסמוס ארנה (סמארה), בית ה'
שידור: כאן 11, מכאן 33, 4k, דיגיטל כאן

קוסטה ריקה, הסנסציה של המונדיאל הקודם, יוצאת למסע נוסף. ארבע שנים אחרי ששרדה בדרך נס את בית המוות עם אנגליה, איטליה ואורוגוואי והגדילה לעשות כשהגיעה עד רבע הגמר, הנבחרת בהנהגת שוער ריאל מדריד קיילור נבאס מאמינה ביכולתה להשתחל לשלב הבא. למאמן אוסקר ראמירס כבר אין את אלמנט ההפתעה, אבל היכולת של נבחרתו במוקדמות בהחלט היתה מעודדת.

סרביה העפילה לטורניר גדול לראשונה מאז 2010 ועשתה זאת בסטייל עם קמפיין מוקדמות מרשים. עם זאת, כחודש לאחר העלייה פוטר המאמן סלאבוליוב מוסלין בגלל מחלוקת עם יושב ראש ההתאחדות סלבישה קוקזה, ולמחליפו מונה שחקן העבר מלאדן קרסטאיץ'. סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ', קשרה בן ה-23 של לאציו שעמד במרכז הסכסוך בין מוסלין לקוקזה, יעמוד במרכז העניינים אצל הסרבים, שיונהגו על ידי כוכב מנצ'סטר יונייטד נמניה מאטיץ'. פרדראג ראיקוביץ', שוער מכבי תל אביב, נכלל בסגל הסרבי אך לא צפוי לשחק.

הכל על מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט
ללוח המשחקים המלא של המונדיאל
לסגלים המלאים של 32 הנבחרות

גרמניה - מקסיקו 18:00

איצטדיון לוז'ניקי (מוסקבה), בית ו'
שידור: כאן 11, מכאן 33, 4k, דיגיטל כאן

מי שבטעות הספיד את אלופת העולם אחרי ההדחה בחצי גמר יורו 2016, ראה אותה סוגרת את קמפיין מוקדמות המונדיאל עם מאזן מושלם ו-43 שערים, וזוכה בגביע הקונפדרציות בסגל חסר מאוד. בגרמניה הנוכחית, עדיין בראשותו של יואכים לב, עדיין מככבים תומאס מולר, מנואל נוייר וטוני קרוס, ולצידם יהלומים שמתחילים לפרוע שטרות כמו ליאון גורצקה וטימו ורנר, כך שכישרון לא חסר להם, והשילוב בין הניסיון, החיבור והאופי שוב הופך אותם למועמדים מספר 1 לזכייה.

מקסיקו מועמדת להצטרף לגרמניה בשלב הבא בהופעתה ה-16 במונדיאלים, בהנהגתו של מלך שעריה בכל הזמנים - חאבייר הרננדס, ובעזרת הכוכב העולה הירבינג לוסאנו. לנבחרת של חואן קרלוס אוסוריו, שמעולם לא ניצחה את גרמניה (שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו), יש זיכרונות מעורבים מהמפגשים עם הגרמנים - היא הודחה בפנדלים ברבע גמר הטורניר הביתי ב-1986, והודחה בשמינית הגמר ב-1998, אך הפגינה בשני המקרים יכולת מעולה והיתה ראויה לנצח.

ברזיל - שוויץ 21:00

רוסטוב ארנה (רוסטוב), בית ה'
שידור: כאן 11, מכאן 33, 4k, דיגיטל כאן

עם טראומת ה-7:1 המהדהדת בראשו של כל שחקן, אוהד ואזרח ברזילאי כבר ארבע שנים, הסלסאו ינסו לגרש את השדים ולזכות בגביע העולמי בפעם השישית. טיטה הנהדר שהחליף את דונגה על הקווים החזיר לנבחרת החבוטה את שמחת החיים המפורסמת שלה, ורק הפציעה המדאיגה של ניימאר מונעת מרבים להכתיר אותה כמועמדת העיקרית לזכייה בתואר. בהנחה שניימאר יהיה קרוב ל-100 כשירות, השילוב בינו לבין קוטיניו, גבריאל ז'סוס, קאסמירו, פאוליניו ומרסלו מבטיח רבות עבור ברזיל, שגם נהנתה מהגרלה נוחה יחסית.

השוויצרים של ולדימיר פטקוביץ' לא מתכוונים לשמש כקישוט לחגיגה הברזילאית ובונים בעצמם על העפלה לשלב הבא. הם מתבססים על גרניט ג'אקה מארסנל כעוגן במרכז המגרש ועל הכישרון של ג'רדאן שאקירי, כשנקודת החולשה שלהם שוב נמצאת בחוד ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully