וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נגד שחקני אוסטריה: "זו הייתה הכנה ל-UFC, חשוב שיצאנו ללא פגע"

הכוכב הגדול של הסלסאו התלונן על המשחק הקשוח של הנבחרת האירופית (0:3 לברזיל) במשחק ההכנה האחרון לפני המונדיאל. המאמן טיטה פרגן לו: "לניימאר אין גבולות. בשליש האחרון של המגרש הוא קטלני"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
תוקל בחריפות כמה פעמים. ניימאר/רויטרס

נבחרת ברזיל המשיכה להרשים היום (ראשון) כשניצחה 0:3 את אוסטריה במשחק ההכנה האחרון לקראת המונדיאל שייצא לדרך ברוסיה השבוע. הכוכב הגדול של הסלסאו שיחק את משחקו השני מאז ששב מפציעה ושוב מצא את הרשת.

ניימאר תוקל בחריפות על ידי שחקני היריבה כמה פעמים והתלונן לאחר המשחק על הקשיחות של האוסטרים: "זו הייתה הכנה ל-UFC, הם שיחקו חזק. זה היה מפתיע, אבל הכי חשוב שיצאנו ללא פגע. אני מרוצה מהכושר שלי ומהמשחק. אני שמח שיכולתי לחזור כך ואני יכול לנוע יותר. אני מרגיש מוכן יותר ויותר, לא רק אני אלא כל הנבחרת. אני עדיין בתהליך, כרגע אני ב-80 אחוזים".

לקראת ההמראה לרוסיה אמר: "כולם חייבים להיות עם ביטחון וחייבים לחלום. אנחנו חולמים על זה יותר ויותר, זה לא דבר אסור. 23 השחקנים כאן יחד עם כל הצוות חולמים על התואר. אנחנו נמשיך לעבוד כדי לשמר את הרמה הזאת ולהתקדם".

המאמן טיטה ממשיך לפרגן לניימאר ושיבח אותו גם לאחר המשחק מול האוסטרים. המאמן אמר: "אני אפילו לא יודע האם יש גבולות לשחקן הזה. הטכניקה והיצירתיות שלו מאוד מרשימה. בשליש האחרון של המגרש ניימאר פשוט קטלני".


עוד בנושא
ניימאר שוב כבש, נבחרת ברזיל הביסה 0:3 את אוסטריה בהכנה למונדיאל
נחשפה רשימת הפרשנים למונדיאל: מי הדמויות שילוו אותנו הקיץ?
סעיד אזאטולהי: "איראן היא לא הטובה בעולם, אך לא באנו למונדיאל לטייל"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל פצוע. רויטרס
"היצירתיות שלו מרשימה"/רויטרס
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל על הדשא לאחר שנפגע. רויטרס
רק כך האוסטרים הצליחו לעצור אותו. ניימאר על הדשא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully