וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזו מדינה הכדורגל הוא הכי פופולרי? רמז: ממש לא בברזיל

סקר של חברת נילסן ספורט בחן את מידת הפופולריות של הכדורגל ב-30 מדינות בעולם וגילה: במקום הראשון איחוד האמירויות, ברזיל אפילו לא בטופ-10. וגם: השליטה של רונאלדו מול מסי ברשתות החברתיות

מערכת וואלה!

סקר של חברת נילסן ספורט שביקש למדוד את מידת הפופולריות של הכדורגל במדינות ברחבי העולם גילה כי ברזיל ממוקמת במקום ה-13 בלבד ברשימה, כשרק 60 אחוז מהנשאלים במדינה אמרו שהם מתעניינים בענף. מי שנמצאת בראש הטבלה היא איחוד האמירויות, בסקר שבחן את מידת האהדה של הכדורגל ב-30 מדינות שונות ברחבי הגלובוס.

הסקר של חברת הדאטה "נילסן ספורט" גילה כי באיחוד האמירויות 80 אחוז מהאוכלוסיה מתעניינים בכדורגל, ואחריה בטבלה מדורגת תאילנד (78 אחוז), פורטוגל, צ'ילה וטורקיה (שלושתן 75 אחוז), בעוד שברזיל - שנחשבת על ידי רבים לאומת כדורגל, שסובבת סביב המשחק - ממוקמת 13 בלבד.

עוד בנושא
בלגיה הביסה 1:4 את קוסטה ריקה במשחק הכנה למונדיאל
צ'יצ'אריטו על פרשת הסרטון: "הנשים שהגיעו לא היו נערות ליווי"
נחשפה רשימת הפרשנים למונדיאל: מי הדמויות שילוו אותנו הקיץ?

ניימאר באימון נבחרת ברזיל. רויטרס
חודש טוב שלו יכול לשנות הכל. ניימאר/רויטרס

בשנת 2013, שנה לפני שברזיל אירחה את הגביע העולמי, הפופולריות של המשחק הייתה גבוהה יותר, כשבסקר דאז התברר כי 72 אחוזים מהאוכלוסיה מתעניינים במשחק. עם זאת, ייתכן שהתבוסה 7:1 לגרמניה בחצי הגמר בכל זאת ייצרה איזושהי טראומה לאומית, שפגעה ביוקרה של הכדורגל ובאהבה אליו (על אף הפיצוי הסמלי והלא מנחם של ניצחון על גרמניה בגמר הטורניר האולימפי בריו והזכייה במדליית הזהב).

בשנה שעברה בליגה הבכירה בברזיל ממוצע הצופים היה 16,418 בלבד למשחק, על אף שיש לציין כי הליגות המקומיות סובלות מבעיות רבות, וממוצע הצופים בכדורגל הברזילאי המקומי תלוי בשורה ארוכה של גורמים, כמו ההצלחה של הקבוצות הגדולות, שעות המשחקים, מזג האוויר וכו'.

כמו כן, על פי הדו"ח האחרון, בסין הייתה עלייה מ-27 אחוז ב-2013 ל-32 אחוז ב-2017, בהודו הייתה עלייה מ-30 אחוז ב-2013 ל-45 אחוז ב-2017, ובארה"ב נרשמה עליה מ-28 אחוז ל-32. בריטניה, על אף ההצלחה של הפרמיירליג המפורסמת, מדורגת במקום ה-17 עם 51 אחוז.

כמו כן, על פי הדיווח כריסטיאנו רונאלדו הוא הכדורגלן הכי דומיננטי ברשתות החברתיות, כשכוכב ריאל מדריד מקדים בהרבה את ליאונל מסי. בחמשת החודשים הראשונים של 2018 לרונאלדו היו 570 מיליון אזכורים (אנגייג'מנט) בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, והוא מקדים בהרבה את ניימאר (294 מיליון) ומסי (201 מיליון).

הדו"ח של נילסן לא בחן את מספק העוקבים הישירים, אלא את האזכורים והנוכחות, כך שאין פלא שבמקום הרביעי, מתחת לשלושת הגדולים, נמצא סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד (עם 158 מיליון אנגייג'מנט), ואחריו מוחמד סלאח (105). אגב, גם מבחינת עוקבים רונאלדו ראשון עם 322.8 מיליון עוקבים בטוויטר, אינסטגרם ופייסבוק, לפני ניימאר (194.2) ומסי (181.9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully