וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "מקווה שנפגוש שוב את גרמניה, בתקווה שנשיג את הנקמה"

כוכב נבחרת ברזיל התראיין לתקשורת בגרמניה ולא שכח את ה-7:1 המפורסם: "הרגשתי כאילו שיחקתי במשחק הזה, עכשיו נוכל סוף סוף לשכוח מזה". על המחיר ששולם עליו: "אני לא שווה את זה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בצל כל השמועות הבלתי פוסקות על עתידו, ניימאר יפתח ביום ראשון (21:00) את המונדיאל באופן רשמי כשיפגוש עם נבחרת ברזיל את שוויץ כשעל גבו מונחת התווית של "השחקן היקר בעולם". כוכב פריס סן ז'רמן, שנפצע באופן טראגי ברבע גמר המונדיאל הקודם והצליח להתאושש בזמן מהפציעה שחווה עם פריס, ערך ראיון לתקשורת הגרמנית רגע לפני שהוא עולה על הדשא והתייחס בין היתר לטראומה מהמונדיאל הקודם בברזיל וגם על המחיר האסטרונומי ששולם עליו (222 מיליון יורו).

עוד בנושא:

המונדיאל מתחיל היום, אבל רוסיה עדיין לא יודעת: שליחנו למוסקבה מדווח
הציוץ של פיקה עוד יהפוך לסרט: נבחרת ספרד תנסה להתבסס על "תקדים מישיגן 1989"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
אם הוא רק יקבל הזדמנות לפגוש שוב את גרמניה/רויטרס

"אני לא גאה במחיר ששולם עליי, וגם לא בעובדה שאני השחקן היקר בעולם", אמר ניימאר ל-SPOX, "זה רק כסף ולא שום דבר מעבר לזה. באופן אישי, הייתי משלם פחות עבורי. תמיד רציתי להיות מיוחד. זו היתה המטרה שלי בשלב מאוד מוקדם, בעצם מהרגע שהתחלתי לשחק כדורגל מקצועני בגיל 11".

ניימאר הוסיף: "אני גאה בכך שהשגתי את המטרה שלי מילדות. כשחקן אתה תמיד צריך להראות מה אתה יודע ולהעריך את עצמך. המחיר של ההעברה לא עוזר לך ולא אומר כלום על עד כמה אתה שחקן טוב".

כמובן שאי אפשר בלי התייחסות ל-7:1 הטראומטי של ברזיל בחצי גמר המונדיאל הקודם אותו היא אירחה, משחק שבו ניימאר לא שיחק בשל פציעה בגב. "הרגשתי שהפסדתי כאילו שיחקתי וזה השפיע עליי כמו על כל היתר. הציפיות מאיתנו במדינה שלנו היו גבוהות מאוד וגרמניה היתה יריבה מעולה. ידענו שיהיה משחק קשה. לצערי המשחק התפתח ככה. עכשיו יש לנו הזדמנות סוף סוף לשכוח מהמונדיאל ההוא. אולי נפגוש את גרמניה שוב - בתקווה שנשיג נקמה אמיתית".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully