וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה - איסלנד: סמפאולי פרסם את ההרכב, ווילי קבאז'רו בין הקורות

המאמן חורחה סמפאולי פרסם את רשימת ה-11 לקראת המשחק נגד איסלנד (שבת, 16:00 כאן11). השוער הוותיק הוקפץ להרכב בעקבות הפציעה של רומרו. אגוארו הועדף על פני היגואין בחוד

מחזור 1הסתיים16/06/2018
ארגנטינה
  • אגוארו (19)
1:1
  • (23) פינבוגאסון
איסלנד
צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ארגנטינה

הופעת הבכורה של ליאונל מסי במה שעשוי להיות הטורניר האחרון שלו כשחקן ארגנטינה מזמנת לו משחק קל רק על הנייר. בארגנטינה היה כבר מי שהגדיר את המפגש כדוד מול גוליית, זכר להבדלי הכישרון וגם לפערים בגודל האוכלוסיה (איסלנד היא המדינה עם האוכלוסיה הכי קטנה אי פעם שמגיעה למונדיאל), אבל בפועל האלביסלסטה מגיעים למשחק בכושר בעייתי, אחרי הכנה קלוקלת ועם מצבת פצועים ארוכה יחסית. המאמן חורחה סמפאולי חשף את ההרכב כ-24 שעות לפני המשחק. ווילי קבאז'רו הוותיק יחליף את סרחיו רומרו הפצוע בין הקורות, חבייר מסצ'ראנו יקבל צ'אנס במרכז הקישור, וסרחיו אגוארו הועדף על פני גונסאלו היגואין בחוד. בסך הכל, שרדו חמישה שחקנים מההרכב שפתח ברגל ימין את מונדיאל 2014 עם ניצחון 1:2 על בוסניה: מסי, אגוארו, מסצ'ראנו, אנחל די מריה ומרקוס רוחו.

ההרכב הרשמי של נבחרת ארגנטינה: ווילי קבאז'רו, אדוארדו סלביו, ניקולאס אוטאמנדי, מרקוס רוחו, ניקולאס טגליאפיקו, מקסי מסה, חאבייר מסצ'ראנו, לוקאס ביגליה, אנחל די מריה, ליאונל מסי, סרחיו אגוארו

שוער נבחרת ארגנטינה, ווילי קבאז'רו. רויטרס
שינוי כפוי. קבאז'רו/רויטרס

איסלנד

המדינה הקטנטנה שמונה 334 אלף איש בלבד, לובשת חג לקראת הופעה היסטורית בגביע העולמי. אבל אל תטעו: הנבחרת הסימפטית של היימאר האלגרימסון לא כאן רק כדי לשמש תפאורה, וכבר הוכיחה זאת כשסחטה 1:1 מפורטוגל במשחק פתיחה לא פחות קשה ביורו 2016, שאחריו הגיעה המתקפה המפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו ("לא ייצא מהנבחרת הזאת כלום"). בסופו של דבר הנבחרת ההיא הדהימה כשהעפילה לרבע גמר יורו, כך שגם ארגנטינה לא צריכה להקל בה ראש. במשחק מחר, האיסלנדים מקווים שההגנה המחוררת שספגה בצרורות במוקדמות תתמודד בכבוד מול מסי וחבריו, ואולי, רק אולי, הכוכב גילפי סיגורדסון שהתאושש מפציעה בדיוק בזמן כדי לפתוח, יגנוב שער.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת איסלנד מתאמנים. GettyImages
איסלנד נרגשת לקראת ההופעה ההיסטורית. שחקני הנבחרת באימון/GettyImages

טריוויה

* ליאונל מסי כבש במשחק הראשון של שניים מתוך שלושת המונדיאלים בהם לקח חלק עד כה בקריירה. ב-2014 הוא כבש את השני ב-1:2 על בוסניה, ב-2006 היה שותף לחגיגה של האלביסלסטה ב-0:6 על סרביה עם השער האחרון, ורק ב-2010 לא מצא את הרשת ב-0:1 על ניגריה, אבל גם אז ניצח כדי לשמור על מאזן מושלם של ניצחונות במשחקי פתיחת מונדיאל.

* איסלנד מגיעה למשחק עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. שלושה מהם הסתיימו בהפסדים, ואחד בתיקו.

* איסלנד ספגה שני שערים ומעלה בארבעת משחקיה האחרונים, ושמרה על רשת נקייה רק במשחק אחד משמונת האחרונים. סיבה לאופטימיות עבור מסי?

* למרות הנתונים ההגנתיים הלא מרשימים של איסלנד, ייתכן שארגנטינה תתקשה למצוא את הרשת בהתחשב בכך שכבשה 19 שערים בלבד במוקדמות, המספר הכי נמוך בבית הדרום אמריקאי חוץ מבוליביה.

האריס מדוניאנין שחקן בוסניה עם ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
3 מ-3 במשחקי פתיחת מונדיאל. מסי מול מדוניאנין אחרי משחק הפתיחה במונדיאל 2014/AP

הרכבי הקבוצות

שופט: שימון מרצ'יניאק (פולין)
אצטדיון: אוטקריטיה ארנה (מוסקבה)
קהל: 44190

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully