וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אובי מיקל: "חוסר ניסיון? אין ספק שזה עלול לפגוע בנו"

קשר ניגריה דיבר לקראת המשחק מול קרואטיה והתייחס לעובדה שלנבחרתו יש את הסגל הצעיר באליפות. התלבטות באיזה תפקיד ישובץ אנדריי קרמאריץ' אצל הקרואטים (שבת, 22:00, ערוץ 11)

מחזור 1הסתיים16/06/2018
קרואטיה
  • אטבו (32, גול עצמי)
  • מודריץ' (71, פנדל)
0
    ניגריה
    איבן ראקיטיץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
    ראקיטיץ'/רויטרס

    קרואטיה

    האווירה במחנה האימונים של הקרואטים טובה לפי הדיווחים, אבל ברור לשחקנים שהגיע הזמן של דור הזהב שלהם להצליח בטורניר הגדול ביותר. עדיין לא ברור מה יהיה ההרכב של קרואטיה, מה שגורם לשמועות רבות לגבי ה-11 של זלטקו דאליץ'. שתי הסוגיות המרכזיות שנותרו פתוחות הן מי יפתח כמגן שמאלי, כשכרגע נראה שאיבן סטריניץ' זוכה לעדיפות, ומה העמדה בה ישובץ אנדריי קרמאריץ' שמגיע אחרי עונה מצוינת בהופנהיים.

    ניגריה

    הסופר איגלס מגיעים למשחק אחרי הפסדים במשחקי הכנה מול אנגליה וצ'כיה ועם ביטחון מעורער משהו. למרות זאת, ניגריה תנסה להראות שיש הבדל גדול בין משחקי הכנה לבין הדבר האמיתי ולהשיג שלוש נקודות מול הפייבוריטית במשחק הזה, מה שיעניק לה סיכוי לא רע לעלות מהבית הקשה אליו הוגרלה עם ארגנטינה, איסלנד וכמובן גם קרואטיה. ג'ון אובי מיקל התייחס לחוסר הניסיון של חבריו לסגל כשאמר במסיבת העיתונאים: "אני לא חושב שזו בעיה בשבילנו. אי אפשר לדעת, לפעמים הניסיון חשוב, לפעמים שחקנים צעירים מביאים אנרגיה והתלהבות וזה חשוב. ניסיון עלול להיות בעיה, אבל אנחנו משחקים כך כבר שנה או שנה וחצי ואין לנו ברירה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כך. יש לנו שילוב טוב מאוד בסגל".

    ג'ון אובי מיקל שחקן נבחרת ניגריה. AP
    אובי מיקל במסיבת העיתונאים/AP

    טריוויה

    * אודיון איגאלו צפוי לרשום את הופעת הבכורה שלו בגביע העולם בדיוק ביום בו יחגוג את יום הולדתו ה-29. מזל טוב.

    * זה יהיה המפגש הראשון בין ניגריה לקרואטיה אי פעם.

    * קרואטיה יכולה לשאוב עידוד מהמשחק היחיד שקיימה אי פעם מול יריבה אפריקאית בגביע העולם. זה קרה בברזיל 2014 ונגמר ב-0:4 קרואטי מול קמרון.

    * גם לניגריה יש זיכרונות טובים מהפעם האחרונה בה פגשה הנבחרת יריבה ממדינות יוגוסלביה לשעבר. הניגרים ניצחו 0:1 את בוסניה בברזיל 2014.

    * ניגריה היא הנבחרת הצעירה ביותר בטורניר ויש לה בסגל 18 שחקנים שיכולים לערוך את הופעת הבכורה שלהם בגביע העולם הפעם. רק ג'ון אובי מיקל, אחמד מוסא, ויקטור מוזס, אוגני אונאזי וקנת' אומרו הופיעו לפני כן בגביע העולם.

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: סנדרו ריקי (ברזיל)
    אצטדיון: קלינינגרד
    קהל: 31136

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully