וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאן11" מאשרים: המשחקים במונדיאל שודרו בזווית רחוקה מדי, "העברנו תלונה"

מבוכה בתאגיד בעקבות טעות טכנית: יומיים אחרי פתיחת הגביע העולמי, ב"כאן" הודו שהמשחקים שודרו מזווית צילום מרוחקת בגלל חוסר התאמה בטכנולוגיות השידור. הבעיה החמירה במשחק של ארגנטינה, מ"כאן" נמסר עקב התלונות המרובות: "חברת HBS אחראית". וגם: התגובות ברשת

רויטרס

מבוכה ל"כאן11" בשידורי מונדיאל 2018: אחרי תלונות חוזרות ונשנות של צופים, ואחרי בדיקה של אנשי הערוץ, הודיעו היום (שבת) ב"כאן11", תאגיד השידור הציבורי, שהמשחקים בשני הימים הראשונים של הגביע העולמי ברוסיה שודרו מזווית רחוקה, ולא מהמצלמות הקרובות יותר למגרש, בשונה מהשידור בעולם.

עוד בנושא

מסי החטיא פנדל מכריע, רק 1:1 לארגנטינה מול איסלנד
צפו בתקציר: בעזרת הטכנולוגיה, צרפת גברה 1:2 על אוסטרליה
ראשון ב-21:00 במונדיאל: ברזיל וניימאר רותצים לפתוח בצורה חלקה מול שוויץ
ראשון ב-18:00: גרמניה - מקסיקו, יוגי לב מאמין בנוייר

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
ראינו אותו מרחוק מדי? רונאלדו חוגג/רויטרס

גולשים וצופים ערים עלו על העובדה שהשידור של המשחק של פורטוגל מול ספרד נעשה ממצלמה רחוקה, מזווית שמראה תמונה רחבה יותר של המגרש, בניגוד לשידור בשאר הערוצים ברחבי העולם. מקור הטעות הוא טכנולוגיית השידור השונות. המצלמה שדרכה הועבר השידור דרך "כאן11" מיועדת לטכנולוגיית 4k, בעוד שהרוב המוחלט של הצופים עדיין רואה את המשחקים ב-HD.

מ"כאן" נמסר היום ש"כאן11 גאה להביא לראשונה לישראל את המונדיאל באיכות השידור הטובה בעולם, ומעט מאוד מדינות בעולם עומדות במבצע כזה ובוחרות לשדר ב-4k. הפיד שמקבלות מרוסיה המדינות שבחרו לשדר ב-4k שונה מהפיד של ה-HD. אנחנו בבדיקה מול החברה שמצלמת את המונדיאל ומפיצה את השידורים לגבי מה ניתן לעשות". בתאגיד מבטיחים שהדבר יטופל, ומזכירים כי "באפליקציה שלנו אתם יכולים לבחור בעצמכם את זווית השידור".

למרות הטענות שהדבר בטיפול, נראה שאיכות הצילום החמירה במשחק של ארגנטינה מול איסלנד, שנפתח בשעה 16:00, כשככל הנראה, השילוב של מגרש החצי מוצל והזווית המרוחקת הקשו על הצופים לראות את הכדור.

אחרי התלונות הרבות, מ"כאן" נמסר: "על צילום המונדיאל וזוויות השידור אחראית חברת HBS שסופגת עקב כך תלונות רבות מישראל, כמו גם ממדינות אחרות שבחרו ב-4k ומקבלות את אותו שידור בדיוק מפיפ"א. עד ש-HBS יטפלו בזווית הצילום אנחנו נרכוש גם את האפשרות לצפות באיכות הנמוכה יותר ב-HD ונספק אותה עבור ערוץ כאן 11".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אדוארדו סלביו שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
קשה לראות את הכדור. ארגנטינה והשמש/רויטרס

בשעות הערב נמסר מ"כאן": "כאן העביר היום תלונה רשמית לגוף שמצלם ומפיץ את שידורי המונדיאל לעולם, HBS, על צילום לא איכותי ובעייתי של שני המשחקים האחרונים. האחריות לצילום המשחקים היא של HBS שהתחייבה להעבירם באופן שונה מהשידור בפועל ובעקבות כך התקבלו אלפי תלונות בנושא מישראל וממדינות אחרות. כאן פעלה במהירות לפיתרון כך שצופי HD יצפו החל מהערב בשידור מזוויות אחרות ותמשיך לפעול מול חברת HBS עד שיימצא פתרון גם לצופים ב-4k".

ברשת צוחקים

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully