וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "מרגיש אחראי על התוצאה", אגוארו גונן: "גם הוא אנושי"

הפרעוש יודע שהפנדל שהחמיץ עלה לארגנטינה בנקודות מול איסלנד, והסביר: "לא מצאנו מספיק שטחים פנויים". החלוץ הגן עליו, סמפאולי: "ליאו מחויב מאוד". וגם: מאזן הפנדלים העגום של מסי

מחזור 1הסתיים16/06/2018
ארגנטינה
  • אגוארו (19)
1:1
  • (23) פינבוגאסון
איסלנד
חאבייר מסצ'ראנו שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מסצ'ראנו/רויטרס

ארגנטינה פתחה היום (שבת) את הופעותיה בגביע העולם 2018 ממש לא בצורה בה רצתה לפתוח אותן. ליאונל מסי וחבריו נפרדו ב-1:1 מול איסלנד במסגרת המחזור הראשון של בית ד' אחרי שסרחיו אגוארו העלה את אותם ליתרון בדקה ה-19 ואלפרד פינבוגאסון איזן כעבור ארבע דקות. מסי גם החמיץ פנדל שבעט בצורה מרושלת מאוד בדקה ה-64.

הכותרת של העיתון הנפוץ בארגנטינה "אולה" הלכה על מסי כמובן וזעקה בכותרת: "Que Penal" כשהמשמעות היא גם איזה פנדל וגם איזה עונש.

עוד בנושא:
מסי החטיא פנדל מכריע, רק 1:1 לארגנטינה מול איסלנד

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
מסי מאוכזב/רויטרס

המספרים

* ארגנטינה נגד איסלנד היה המשחק ה"מבוגר" ביותר בהיסטוריה של גביע העולם עם ממוצע גילאים של 30 שנה ו-213 ימים בקרב 22 השחקנים שפתחו בהרכבים. השיא הקודם עמד על 30 שנה ו-96 ימים ונקבע בין גרמניה לבלגיה ב-1994.

* אלפרד פינבוגאסון כבש את השער הראשון שלו בגביע העולם בהופעה הראשונה שלו.

* ליאונל מסי החמיץ ארבעה משבעת הפנדלים האחרונים שבעט בברצלונה וארגנטינה גם יחד.

* מסי כבש בכל אחד משלושת המשחקים בשלב הבתים ב-2014, הפעם זה כבר לא יקרה.

* גם הפנדל הקודם שקיבלה ארגנטינה בגביע העולם הוחמץ. אז זה היה אריאל אורטגה מול שבדיה ב-2002.

* סרחיו אגוארו כבש את השער הראשון שלו בגביע העולם בהופעה התשיעית שלו (שלושה משחקים ב-2010 וחמישה ב-2014).

* ליאונל מסי כבש 78 פנדלים במהלך הקריירה מתוך 102 שבעט, קרוב ל-25% החמצות.

אלפרד פינבוגאסון שחקן איסלנד. רויטרס
שער ראשון בהופעה הראשונה בגביע העולם. פינבוגאסון/רויטרס

"לא מצאנו מספיק שטחים פנויים, במחצית השנייה איסלנד פשוט חיכתה לנו מאחור. אני מרגיש אחריות על התוצאה כי החמצתי פנדל", אמר ליאונל מסי בסיום, "רציתי לפתוח עם ניצחון, כי זה היה נותן לנו שקט להמשך. המטרה נותרה זהה - לנצח את שני המשחקים שנותרו. הגיע לנו פה יותר, אבל הדרך עוד ארוכה".

סרחיו אגוארו אמר אחרי המשחק: "המשחק הראשון הוא תמיד קשה, אנחנו צריכים כבר לחשוב קדימה על המשחק הבא מול קרואטיה. הטורניר רק התחיל, עדיין יש לנו הרבה מה לשחק". על המשחק של מסי אמר חלוץ מנצ'סטר סיטי: "גם מסי אנושי, דברים כאלה קורים. אנחנו חייבים להיות איתו. זה היה יום רע, אבל הוא יכול להכריע משחק בכל רגע. אני מקווה שנגד קרואטיה זה יילך לו טוב יותר. איסלנד רצתה להתגונן והשחקנים שלה רק העיפו כדורים במחצית השנייה. עבורם זה ניצחון. נחמד שהבקעתי שער ראשון במונדיאל, אבל הייתי מעדיף לנצח. השער לא עזר יותר מדי".

חאבייר מסצ'ראנו אמר: "הטורניר רק התחיל, אסור לנו ליפול ולהוריד את הראש. אנחנו מודים לאוהדים שהגיעו לכאן ומבקשים מהם להמשיך לתמוך בנו".

חורחה סמפאולי אמר: "להעריך ולאפיין את העבודה של ליאונל מסי זה קשה כי זה היה משחק לא נוח בשבילו. איסלנד שיחקה בצורה הגנתית מאוד, חסמה את כל המרווחים, אבל עשינו כל שאפשר כדי לנצח. ליאו מחויב מאוד לארגנטינה. היינו איטיים מאוד בהנעת הכדור היום".

שוער איסלנד האנס האלדורסון אמר: "בשבילי כשוער לשחקן עבור איסלנד ולעמוד בשער מול השוער הטוב בעולם בפנדל זה רגע גדול ולעצור את הבעיטה זה חלום שמתגשם, במיוחד כי זה עזר לנו להשיג נקודה גדולה שאני מקווה שתהיה חשובה לנו. המטרה שלנו היא לעלות. עשיתי שיעורי בית לפני המשחק. ידעתי שייתכן כי אעמוד במצב כזה. הסתכלתי על הרבה פנדלים של מסי והייתה לי הרגשה טובה שהוא יבעט לכיוון הזה".

מאמן איסלנד היימיר האלגרימסון אמר: "שיחקנו נהדר מבחינה הגנתית, ידענו שהם יחזיקו בכדור 60% או 70% מהזמן וקשה להתגונן נגד זה. אבל אני רוצה לתת המון קרדיט לעבודה הקשה של השחקנים. לא היה שום דבר במשחק של ארגנטינה שהפתיע אותנו. אנחנו כנים לחלוטין לגבי היכולות שלנו, אנחנו יודעים איך אנחנו יכולים לנצח בכדורגל. זו עובדה שלארגנטינה יש שחקנים עם יכולות אישיות נהדרות ואם נלך נגדם לאחד על אחד, אתם לא צריכים בכלל לשאול מי תנצח. אנחנו צריכים לשחק בצורה מיוחדת ויש לנו זהות ברורה".

אביגדור ליברמן שולח ד"ש לארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully