וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס רשפורד אופטימי: "לפני יורו 2016 היה הרבה יותר לחץ"

חלוצה הצעיר של נבחרת אנגליה השווה את האווירה הנוכחית לזו שהיתה בטורניר הקודם: "כולם די רגועים וזה חשוב מאוד. כולם זוכרים מה היה שהיה בפעם שעברה, אין ספק שעדיף להיות רגוע"

עריכה: ניב מעוז

נבחרת אנגליה תתחיל את דרכה במונדיאל 2018 ברוסיה שתפגוש מחר (שני, 21:00, כאן11) באצטדיון וולגוגרד ארנה את טוניסיה. על פניו, מדובר בהזדמנות נהדרת עבור נבחרת שלושת האריות לפתוח את הגביע העולמי עם שלוש נקודות מול מי שנחשבת לאחת משתי הנבחרות החלשות בבית ז'.

הפעם, בניגוד לטורנירים קודמים, האנגלים שלחו נבחרת מעט צעירה יותר, עם הרבה פחות ציפיות או יומרות. מרכוס רשפורד, שנכלל בסגל ליוטרו 2016, עמד על ההבדלים והודה: "כפי שאתם יכולים לראות, כולם די רגועים וזה חשוב מאוד. אני זוכר שלפני היורו הקודם לא היינו רגועים ככה, היה הרבה יותר לחץ וכולנו זוכרים מה קרה". מה שקרה, למי ששכח, היה שאנגליה הודחה בשמינית הגמר עם הפסד 2:1 לאיסלנד.

"אכזבות כאלה אתה תמיד לוקח איתך, כי אתה אף פעם לא רוצה לחוות אותן שוב", הוסיף חלוצה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, "כך שלהיות רגוע יותר זה ללא ספק עדיף. למונדיאל הזה היה לנו יותר זמן להתכונן, אני מרגיש מנוסה יותר ובנוח יותר עם החברים וזה שם אותנו בעמדת זינוק טובה יותר".

אף שהחלים מהפציעה בברך, עושה רושם שרשפורד יתחיל את המשחק מחר על הספסל. "אי אפשר לזכות במונדיאל עם 11 שחקנים. אם אתה על הספסל זה לא עד כדי כך נורא, אסור לשבת ולבכות על כך", אמר. "אצטרך לנתח את המשחק ולהבין כיצד אוכל לתרום".

עוד בנושא:

לא ראויה לקהל שלה: נבחרת ארגנטינה עדיין מחפשת את עצמה
ברשת יורדים על ליאונל מסי, מוריניו: "גם לסופרמן יש רגשות"
"לה מרמור" גרסת 2018: הערב שבו "כאן" חזר להיות ערוץ 1 של לפני 40 שנה

שחקן נבחרת אנגליה מרכוס רשפורד. רויטרס
סוף סוף אפשר לחייך. רשפורד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully