וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שריגשה את צרפת: הביקורת, האסיפה ו"החבורה המאושרת"

נבחרת צרפת אומנם לא הרשימה בניצחון 1:2 על אוסטרליה, אבל במדינה אהבו לראות את החיבוק הקבוצתי, 30 שניות של אחווה צרפתית. השחקנים חושפים מה אמרו באסיפונת, אבל יש גם ביקורת

עריכת וידאו: שניר דבוש

נבחרת צרפת נשמה אתמול (שבת) לרווחה אחרי הניצחון 1:2 על אוסטרליה, שהגיעה אחרי יכולת לא מרשימה, שלא עומדת בציפיות הגבוהות מהטריקולור. צרפת הגיעה עם הרבה תקוות לטורניר, לנוכח הסגל הכישרוני, אבל במשחק הראשון בטורניר היא אכזבה במחצית הראשונה, עלתה ליתרון אבל מיד ספגה, ובסופו של דבר ניצחה משער חצי עצמי, שנזקף לזכותו של פול פוגבה.

עוד בנושא
הערב שבו "כאן" חזר להיות ערוץ 1 של לפני 40 שנה
מסוכן ולא מצחיק: אוהדים שוויצרים הגיעו בטעות לאזור קרבות באוקראינה
מרכוס רשפורד אופטימי: "לפני יורו 2016 היה הרבה יותר לחץ"

הרגע שריגש את צרפת

נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי. AP
נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי/AP
נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי. AP
נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי/AP
נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי. AP
נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי/AP
נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי. רויטרס
נבחרת צרפת חוגגת בחיבוק קבוצתי/רויטרס

ב"ל'אקיפ" ביקרו את "הפאסיביות" של הנבחרת, שבמשך דקות ארוכות התגוננה מול הנעת הכדור של היריבה האוסטרלית הצנועה, ובמאמר פרשנות נכתב ש"צרפת, מאוד לא מאורגנת ולא מתואמת, חיכתה להגיב, אבל שחקני הנבחרת נראו חסרי שיטה מבחינה הגנתית והתקשו לזכות בכדורים מול אוסטרליה".

עם זאת, בצרפת אהבו לראות את האחדות בנבחרת, והתייחסו בעקר לתמונה אחת, סצינה אחת, שנמשכה 30 שניות יפות, מיד אחרי השער של אנטואן גריזמן, כשכל עשרת שחקני השדה של צרפת התחבקו ארוכות ברחבה. לוקאס הרננדס תיאר מה נאמר בחיבוק: "באותו רגע, אמרנו שאנחנו חייבים להתגונן היטב, להיות חזקים בהגנה, ובעיקר להישאר קבוצה, חבורה אחת. אנחנו אומרים את זה הרבה פעמים אחד לשני, אנחנו חייבים להגן כולם ביחד. לצערנו, מיד לאחר מכן הגיע הפנדל של אומטיטי".

גם קורנטין טוליסו סיפר ש"כשאנחנו ביחד אנחנו תמיד מדברים על המאמץ שאנחנו חייבים להשקיע, זה פשוט מאוד", אומטיטי סיפר ש"פשוט אמרנו שחייבים להמשיך לשחק ולגרום להם לרוץ", ולוקאס הרננדס סיכם ואמר: "זה פשוט טוב, זה מראה על אווירה טובה, אנחנו שמחים פה כחבורה, כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully