וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרמניה עוברת למתכונת של משבר". הקרע בין אוזיל לקהל מעמיק

בתקשורת הגרמנית חבטו בנבחרת אחרי ההפסד למקסיקו, מתיאוס: "הרבה זמן לא ראיתי את הנבחרת שלנו כל כך חלשה". פרשת גונדואן-אוזיל-ארדואן לא יורדת מסדר היום ובואטנג והומלס כועסים

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: יוכין נקלע לתהלוכה מקסיקנית לפני המשחק

"גרמניה עוברת למתכונת של התמודדות עם משבר", קראה הבוקר (שני) כותרת באחד מאתרי האינטרנט המקומיים וביטאה היטב את המתרחש במחנה של אלופת העולם אחרי ההפסד 1:0 אתמול למקסיקו.

גרמניה הציגה אתמול משחק חלש וחסר השראה והחצים לא איחרו להגיע. בין המבקרים היו אוליבר קאן ("מקסיקו חשפה את החולשות של גרמניה") ולותר מתיאוס ("0:1 זו תוצאה שעושה איתנו חסד. לא ראיתי נבחרת גרמנית כל כך חלשה כבר הרבה זמן").

ב"בילד" כתבו: "האם קימיש רשם הופעה כל כך חלשה בקריירה שלו? לאן נעלמה הנחישות של מולר? מה עבר בראש של יוליאן ברנדט שהצטלם לסלפי אוהדים אחרי ההפסד? נבחרת גרמניה נראתה איטית ולא חכמה. הנחמה היחידה: בפעם האחרונה בה הפסדנו במשחק פתיחה - 2:1 לאלג'יריה ב-1982 - הגענו לגמר".

עוד בנושא:

גרמניה הפסידה למקסיקו 1:0 במשחק הפתיחה שלה
רעידת אדמה קלה במקסיקו אחרי שער הניצחון
יוכין על אחד הימים הגדולים בתולדות נבחרת מקסיקו

יוליאן ברנדט הרתיח אנשים רבים עם סלפים אחרי ההפסד

מי שספג הבוקר אש צולבת מהתקשורת והפרשנים הוא מסוט אוזיל ("די ולט": "הוא לא מצדיק את האמון של לב"). הקשר ההתקפי נעלם אתמול על המגרש ונראה שהקרע עם האוהדים הולך ומעמיק; כשחלק משחקני גרמניה הלכו להודות לקהל אחרי המשחק, אוזיל כבר נעלם במעמקי חדר ההלבשה.

הרקע למשבר בין הקהל לאוזיל הוא כמובן אותה תמונה של הקשר ואילקאי גונדואן עם נשיא טורקיה, רג'פ ארדואן לפני כחודש. גונדואן ספג קריאות בוז בהכנה ושחקן העבר שטפן אפנברג קרא לפני שבוע להשליך את שניהם מהנבחרת. ב"בילד" כתבו הבוקר ש"אוזיל נעלם מאז פרשת התמונה עם ארדואן".

בסוף השבוע יו"ר ההתאחדות הגרמנית והמנהל הטכני של הנבחרת, אוליבר בירהוף, נפגשו עם ארגון האוהדים הרשמי של נבחרת גרמניה וביקשו להפסיק לשרוק לאוזיל וגונדואן. זה לא עזר. כשהכרוז בלוז'ניקי הקריא אתמול את ההרכבים, אחרי שהוא קרא בשמו של אוזיל, כ-10 אלפים גרמנים השמיעו שריקות צורמות.

מסוט אוזיל, נבחרת גרמניה. רויטרס
שריקות צורמות. אוזיל/רויטרס

הביקורות לא הגיעו רק מהפרשנים, אלא גם משחקנים בנבחרת. מאטס הומלס שנראה עצבני על חבריו במהלך המשחק ואף גער בהם בכמה הזדמנויות, הסביר בסיום: "אם 7-8 שחקנים תוקפים, ברור שאין איזון על המגרש. היו יותר מדי מקרים בהם רק בואטנג ואני נשארנו מאחור".

גם בואטנג התלונן ("היו 4-5 פעמים בהן המקסיסנים תקפו אותנו כשרק שנינו מאחור") והומלס סיכם: "אני לא מבין את צורת המשחק שלנו הערב. כבר קיבלנו אזהרות. שיחקנו ככה במשחקי ההכנה, רק שהפעם לא פגשנו את ערב הסעודית (1:2 לגרמניה בהכנה), אלא יריבה יותר חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully