וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה בעננים, ורסאלקו: "הארגטינאים התבכיינו כמו ילדות קטנות"

הקרואטים עקצו אחרי ה-0:3 המוחץ והצטרפו לירידות על סמפאולי: "הוא טען שהם היו דומיננטיים? לא ברור באיזה משחק הוא צפה". מודריץ': "חתכנו את מסי, הוא לא הצליח לקבל כדורים"

מחזור 2הסתיים21/06/2018
ארגנטינה
    0
    • (53) רביץ'
    • (80) מודריץ'
    • (90) רקיטיץ'
    קרואטיה

    באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

    שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ' חוגג. רויטרס
    נבחר לשחקן המצטיין. מודריץ'/רויטרס

    נבחרת קרואטיה רשמה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות הגדולים בתולדותיה כשהביסה 0:3 את ארגנטינה במסגרת המחזור השני בבית ד' של גביע העולם 2018. אנטה רביץ' כבש את הראשון בדקה ה-53 אחרי טעות גדולה של ווילי קבאז'רו, לוקה מודריץ' עם שער נהדר הכפיל בדקה ה-80 ואיבן ראקיטיץ' השלים את החגיגה בדקה ה-91 ושלח את הקרואטים לשלב הנוקאאוט בגביע העולם בפעם השנייה בתולדותיהם אחרי שעשו את זה ב-1998.

    עוד בנושא:
    קרואטיה הביסה 0:3 את ארגנטינה
    "זה לא מסי": על הערב האומלל של כוכב ארגנטינה

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. GettyImages
    איזו חגיגה. שחקני קרואטיה/GettyImages

    כוכב קרואטיה לוקה מודריץ', שכבש את השער השני, אמר אחרי המשחק: "בסופו של דבר הניצחון שלנו נראה קל, אבל הוא לא היה קל. אני חושב שהיינו ראויים לניצחון, אבל זה לא היה קל. השער הראשון שלנו הגיע אחרי טעות. זו הייתה זריקת עידוד בשבילנו, שיחקנו משחק מושלם ואתה צריך לשחק משחק מושלם כדי לנצח נבחרת נהדרת כזו. חתכנו לגמרי את מסי, מנענו ממנו לקבל את הכדור והוא השחקן הכי מסוכן שלהם". כשנשאל ספציפית על מסי אמר מודריץ': "אני לא חרוצה לדבר על שחקנים אחרים, אנחנו שמחים מההופעה שלנו. אסור לנו להיכנס לאופוריה או להתלהב מעצמנו יותר מדי. ברור שזה יוסיף לנו המון לביטחון לקראת המשחק הבא, בואו נישאר עם רגליים על הקרקע". איבן ראקיטיץ' צייץ בטוויטר: "קדימה חברים!! איזה משחק, אני גאה בנבחרת הזו כל כך. קדימה קרואטיה".

    מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' אמר: "סמכתי על הנבחרת שלי מהרגע הראשון שמוניתי לתפקיד. לא האמנתי שנעלה כבר אחרי המשחק השני. ארגנטינה לא הייתה מבולבלת, אנחנו היינו נהדרים. אנחנו צריכים להיות שמחים כי עשינו הרבה דברים טובים. עלינו מהבית אחרי שני משחקים וניצחנו נבחרת ארגנטינאית חזקה עם השחקן הטוב ביותר בעולם. אנחנו צריכים להישאר רגועים, צנועים ומכבדים. אנחנו צריכים להיות ממושמעים ואני רוצה שהשחקן ה-22 שלי יהיה רעב כמו השחקן הראשון. בימים האחרונים לא דיברתי עם השחקנים על טקטיקה כי רציתי לשחרר קצת מהלחץ. לאחרונה אמרתי שזה יהיה המשחק הכי טוב שלנו כי שיחקנו עם שטף וביטחון וכל קרואטיה נהנתה מהמשחק". דאליץ' הודה בסיום הראיון כי יבצע שינויים במשחק הנעילה של הבית מול איסלנד.

    שימה ורסאלקו הופתע לשמוע את האמירות של סמפאולי לפיהן ארגנטינה "הייתה דומיננטית יותר במשחק", והגיב בעוקצנות: "לא יודע על מה הוא מדבר ואיזה משחק הוא ראה. כל מה שראיתי זה את השחקנים שלו נופלים לרצפה ומתבכיינים כמו ילדות קטנות".

    שחקן נבחרת קרואטיה איבן ראקיטיץ' חוגג. רויטרס
    מאושר. ראקיטיץ'/רויטרס

    המספרים

    * זו הפעם הראשונה מאז 1974 (הפסד 3:2 לפולין ו-1:1 מול איטליה) שארגנטינה פותחת מונדיאל עם שני משחקים ללא ניצחון. בכל 10 המונדיאלים מאז, היא ניצחה לפחות אחד מהשניים.

    * קרואטיה ניצחה לראשונה יריבה דרום אמריקאית במונדיאל (אחרי ארבעה הפסדים) וגם כבשה לראשונה, שכן השער היחיד עד הערב (בהפסד 3:1 לברזיל במונדיאל הקודם) היה עצמי של מרסלו.

    * ארגנטינה רשמה משחק רביעי ברציפות בגביע העולם בלי ניצחון ב-90 דקות (חצי גמר 2014 מול הולנד, הגמר מול גרמניה, 0:0 מול איסלנד ועכשיו זה).

    * לוקה מודריץ' הוא הקרואטי השלישי שכובש בשני משחקי מונדיאל ברציפות. קדמו לו דאבור שוקר ואיבן פרישיץ'.

    * זו הפעם השנייה שקרואטיה מגיעה לשלב הנוקאאוט בגביע העולם. הפעם הקודמת הייתה ב-1998, אז היא המשיכה עד לחצי.

    * זה ההפסד הרביעי הכי קשה בהיסטוריה של ארגנטינה בגביע העולם. הגדול ביותר היה 6:1 מול צ'כוסלובקיה ב-15 ביוני 1958, אחר כך היו פעמיים 4:0 (נגד גרמניה ב-3 ביולי 2010 ומול הולנד ב-26 ביוני 1974).

    ראקיטיץ' חוגג

    גם ורסאלקו היה מאושר

    קובאצ'יץ'

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully