וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018: תרחישי בית ו' - איך גרמניה תעלה והסיוט של מקסיקו

המחזור השלישי של בית ו' יפגיש את מקסיקו עם שבדיה ואת גרמניה עם דרום קוריאה: כל תסריטי העלייה והכישלון, כולל המחשבות על הצטלבות עם בית ה' המקביל, מחכים לכם בפנים

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

קבלו את בית ו' המטורף: בזכות ניצחונה הדרמטי היום (שבת) של גרמניה 1:2 על שבדיה, מחזור הסיום של הבית הזה יהיה קרב אדיר בין מקסיקו, שבדיה ואלופת העולם על המקום בשמינית הגמר, שאפילו לדרום קוריאה יש סיכוי קלוש לעלות לשלב הבא. משחקי הסיום של הבית יפגישו את מקסיקו עם שבדיה ואת גרמניה עם דרום קוריאה. המשחקים ייערכו במקביל ביום רביעי בשעה 17:00. כל תסריטי העלייה והכישלון, כולל המחשבות על הצטלבות עם בית ה' המקביל, נמצאים לפניכם.

עוד בנושא:

מונדיאל 2018: גרמניה ניצחה 1:2 דרמטי על שבדיה
טוני קרוס: "ספגנו באשמתי. צריך ביצים כדי לשחק ככה אחרי זה"
כיצד הרשת הגיבה לניצחון הדרמטי של אלופת העולם?

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים. רויטרס
יכול להיות שהקמפיין המדהים שלהם יסתיים באכזבה עצומה? שחקני נבחרת מקסיקו/רויטרס

כל תרחישי בית ו'

* לגרמניה יש מספר דרכים לעלות לשלב הבא: הראשונה היא ניצחון על דרום קוריאה במחזור הסיום והפסד של שבדיה או תיקו שלה נגד מקסיקו. השנייה היא תיקו עם דרום קוריאה והפסד של שבדיה למקסיקו. השלישית היא ניצחון על דרום קוריאה וניצחון של שבדיה על מקסיקו והפרש שערים עדיף מזה של מקסיקו. לדוגמה, אם גרמניה תנצח 0:3 את קוריאה ושבדיה תנצח 0:2 את מקסיקו, גרמניה תעלה מהמקום הראשון, שבדיה מהשני ומקסיקו תסיים בשלישי, בשל יחס שערים פחות טוב.

* גם לשבדיה עדיין מותר לחלום: במחזור הסיום ניצחון שלה על מקסיקו והפסד או תיקו של גרמניה נגד קוריאה יעלה אותה לשמינית. גם תיקו נגד מקסיקו עשוי להספיק במקרה של הפסד סנסציוני של אלופת העולם לקוריאה. שבדיה תוכל לעלות על חשבון מקסיקו אם תנצח ותסיים את הבית עם יחס שערים עדיף. ומה אם שבדיה תנצח את מקסיקו 1:2 ולשתיהן יהיה הפרש שערים זהה (3:4)? במצב כזה, שבדיה תעלה משום שהפרש השערים שלה עדיף במשחק הפנימי בין הקבוצות, בזכות הניצחון.

* קבלו את תסריט הבלהות של מקסיקו: אם תפסיד לשבדיה וגרמניה תנצח את דרום קוריאה, לשלוש הנבחרות יהיו שש נקודות. אז, נעבור לבדוק את הפרשי השערים. אם מקסיקו תפסיד 2:0 לשבדיה וגרמניה תנצח 0:1 את קוריאה, זה יהיה מספיק כדי להעביר את הגרמנים והשבדים להפרש שערים חיובי משל מקסיקו ולהדיח את אל טרי כבר בשלב הבתים, שנראה עד כה מבטיח ביותר.

* ואפילו לדרום קוריאה יש סיכוי לעלות. קלוש, אבל קיים. אם קוריאה תפתיע בגדול את גרמניה ומקסיקו תנצח את שבדיה כשלנציגה מאסיה יהיה יחס שערים טוב יותר מגרמניה ושבדיה, היא תסיים במקום השני. לדוגמה: אם דרום קוריאה תנצח 0:2 את גרמניה ומקסיקו תנצח 0:1 את שבדיה, קוריאה תסיים במקום השני.

* לצערן של נבחרות בית ו', הן לא יוכלו לדעת את מי יקבלו בשמינית הגמר על פי המיקומים, וזאת משום שמשחקי בית ה' המצטלב ייערכו לאחר שבית ו' כבר ייסגר. לכן, הן לא ידעו באיזה מקום 'עדיף' לסיים על מנת להימנע ממפגש עם נבחרת ברזיל החזקה.

שחקן נבחרת גרמניה תומאס מולר חוגג. רויטרס
איזה מתח. תומאס מולר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully