וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יתחרטו על זה? צפו באוהדי איראן מונעים מכריסטיאנו רונאלדו לישון

מספר אוהדים איראנים מצוידים בוובוזלות הופיעו מחוץ חדר בית המלון של CR7, לילה לפני המפגש הגורלי (21:00, ערוץ 5). כוכב נבחרת פורטוגל נאלץ לפתוח את החלון ולבקש שיירגעו

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

פורטוגל תעלה הערב (שני, 21:00, ערוץ הספורט) למשחק נוח על הנייר, אך קריטי לכל הדעות. הפסד לאיראן ישלח את אלופת אירופה הביתה, תיקו או ניצחון ישלח אותה לשמינית גמר המונדיאל.

על פניו, עבור כריסטיאנו רונאלדו, מדובר בהזדמנות מצוינת לכבוש בחזרה את מלכות השערים מהארי קיין. הכוכב הגדול פתח את הטורניר בצורה בלתי נשכחת עם שלושער מול ספרד, הוסיף שער מול מרוקו וכעת עומד על ארבעה כיבושים. אלא שלא ברור בדיוק כמה עירני יהיה הערב.

אתמול בלילה, התגודדו מחוץ לחדר המלון של CR7 מספר אוהדים איראנים, מצוידים בוובוזלות, שרו שירים והפריעו לכוכב הפורטוגלי להירדם. בשלב מסוים פתח רונאלדו את החלון, סימן להם שהוא לא מצליח לישון וביקש שינמיכו במעט את הווליום. כך זה נראה:

עוד בנושא:

איראן - פורטוגל: קיירוש ינסה לשבור למולדתו את הלב: "הולכים על זה"
מונדיאל 2018: ברזיל נגד גרמניה בשמינית? כל תרחישי מחזור הסיום
אנגליה שוב חולמת, פרנק למפארד: "באמת חושב שאפשר ללכת עד הסוף"

המשחק הערב גם יפגיש את קרלוס קיירוש, מאמן נבחרת איראן, עם מולדתו. לאחרונה טען כי פורטוגל היא "רונאלדו וחבורת שחקנים שרצה אחריו", אולם המאמן היריב פרננדו סנטוס מיהר להגיב: "ברור מאוד שזה משחק בין פורטוגל לאיראן, המאמנים לא ישחקו וזה לא כריסטיאנו מול כולם. זו נבחרת שלמה מול איראן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully