וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "ניצחון על ארגנטינה ישנה את החיים שלנו ככדורגלנים"

קשר באר שבע ונבחרת ניגריה התראיין לקראת הקרב הגורלי ביום שלישי מול מסי וחבריו: "זה חלום עבורי לייצג את הנבחרת ומקווה שאקבל דקות משחק. אנחנו מוכנים למשחק, יש רוח טובה בנבחרת"

עריכה: מתן חדד

ג'ון אוגו קשרה של הפועל באר שבע לא קיבל עדיין דקות משחק במדי נבחרת ניגריה במונדיאל. אולם, גם הוא יודע שניצחון של נבחרתו על ארגנטינה ביום שלישי בקרב על שמינית הגמר עשוי לדחוף גם את הקריירה האישית שלו ושל חבריו. קצת אחרי שנבחרתו נחתה בסנט פטרסבורג שם יתקיים המשחק, אוגו התראיין ל-AOIFootball והתייחס להכנות של נבחרתו.

עוד בנושא:

סבאלטה: "סמפאולי לא יודע מה הוא עושה". מסי לא מוותר על החלום
המושיע? "מראדונה ביקש לקיים פגישת חירום עם שחקני ארגנטינה"

שחקן נבחרת ניגריה, ג'ון אוגו. GettyImages
יקבל דקות מול ארגנטינה? ג'ון אוגו/GettyImages

"האמת היא שאנחנו מוכנים. היו לנו שני אימונים אחרי איסלנד ויש רוח טובה בנבחרת. אנחנו כבר מצפים למשחק נגד ארגנטינה כי אנחנו יודעים שניצחון יכול לשנות את החיים שלנו ככדורגלנים", אמר אוגו.

אוגו פרגן למאמן גרנוט רוהר כשאמר: "יש לנו מאמן מאוד קשוח. הוא תמיד רוצה לנצח ורוצה את המיטב מהשחקנים. אחרי המחצית הראשונה מול איסלנד, הוא אמר לנו דברים שמאוד עזרו לנו".

על כך שהוא נכלל בסגל ניגריה במונדיאל, אמר אוגו: "עבורי זה חלום שהתגשם. פספסתי את המונדיאל הקודם אבל היום אני פה ומקווה שאקבל דקות משחק. זה מרגש לייצג את המדינה שלי במונדיאל, זה הישג גדול עבורי. רוצה לשים חיוך בכל ניגרי. כל מי שמכיר אותי יודע שאני שחקן שנותן את הכל ותמיד עובד קשה. אני משחק בשביל האוהדים והמאמן לפני שאני משחק בשביל עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully