וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דייגו מראדונה מת": ההודעה המפוברקת, ההתמוטטות והפרס הכספי

בת זוגו נבהלה, אחותו התעלפה, ארגנטינה כולה חששה. אחרי שאלמוני דיווח שמראדונה מת בבית החולים ברוסיה, שחקן העבר המתאושש מציע 30 אלף פסו למי שיעזור לו לחשוף את מפיץ השמועה. וגם: הקוקאין בדם וההסבר השנוי במחלוקת - רק שתיתי יין לבן

עריכת וידאו: מתן חדד

דייגו מראדונה ממשיך להיות הכוכב האמיתי של המונדיאל. מופע האימים שלו שלשום ביציע במהלך המשחק של ארגנטינה מול ניגריה, שאחריו קיבל טיפול רפואי, הפך לשיחת היום ברוסיה. מראדונה נראה מבולבל וחלש, התקשה ללכת בכוחות עצמו ותועד כשהוא נעזר באנשים שנמצאים סביבו כדי לטפס את המדרגות ביציע.

התמונות גררו גל שמועות שחלקן הופרכו וחלקן אומתו. מראדונה אכן קיבל טיפול רפואי קצר על ידי פרמדיקים ששהו באצטדיון ואכן נלקחה ממנו בדיקת דם (שמועה נוספת שהופצה ביממה האחרונה היא שבבדיקה הזו נמצאו שאריות קוקאין), אבל הוא לא אושפז בבית החולים ומצבו הרפואי בוודאי לא הידרדר בצורה קשה. בלילה שאחרי המשחק הופץ קטע קול של מקורב למראדונה, כביכול, שטוען כי מראדונה סבל מהתקף לב חמור ומת בבית החולים. "הולכים להודיע על המוות שלו רק מחר. זאת ההחלטה של המשפחה", נשמע "המקורב" בהקלטה שאורכה 42 שניות, ומפורט בה כביכול מצבו הרפואי של שחקן העבר האגדי.

עוד בנושא

דייגו מראדונה שחולל סערה ופונה לבי"ח: "הבני זונות מנסים להדביק לי מחלת לב"
גרב המזל של מסי והאלמוני שלקח לו את החולצה: צפו בכל הסרטונים מהחגיגות
שליחנו לסנט פטרסבורג עם אוהדי ארגנטינה - התופעה הכי עוצמתית במונדיאל
ארגנטינה נגד צרפת בשבת ב-17:00: לתמונה המלאה של משחקי שמינית הגמר
צפו בתקציר: שער דרמטי של רוחו נתן לארגנטינה 1:2 על ניגריה ומקום בשלב הבא

דייגו מראדונה במשחק של נבחרת ארגנטינה מול ניגריה, מונדיאל 2018. צילום מסך
גם בני המשפחה נבהלו. מראדונה מאבד את זה ביציע/צילום מסך

השמועה התפשטה בארגנטינה כמו אש בשדה קוצים, למרות המקור המפוקפק. במהלך הלילה מראדונה אף נאלץ להפריך את השמועות בכוחות עצמו. בת זוגו רוקיו אוליבה התקשרה אליו בדחיפות וחששה שהשמועות נכונות, עד ששמעה את מראדונה בקולו. על פי דיווחים בארגנטינה, אחת מאחיותיו של מראדונה קיבלה את ההודעה הקולית וכשלא הצליחה להשיג את אחיה, התעלפה במקום. בנוסף, מראדונה שלח הודעה קולית לעיתונאי דניאל ארקוצ'י, בו טען כי מצבו טוב וש"בסך הכל שתיתי קצת יותר מדי יין לבן, אני נשבע באמא שלי ובנכד שלי שהכל בסדר".

מאז מראדונה כבר הספיק להתאושש באופן חלקי ולטוס למוסקבה כדי לעקוב מקרוב אחרי האלביסלסטה המתכוננים לשמינית הגמר מול צרפת. מראדונה אמור להגיע למשחק ולשבת בתא המכובדים גם הפעם, על אף המלצות הרופאים לנוח במלון בימים הקרובים. במקביל, הוא רוצה לגרום לאחראי לשמועה הזדונית לשלם מחיר כבד. עורך דינו של מראדונה אמר היום (חמישי) לעיתון הארגטינאי הפופולרי "קלארין" ששחקן העבר מציע פרס כספי של 300 אלף פסו ארגטינאי (כ-40 אלף שקל) לכל מי שימסור מידע שיעזור לו לאתר את מפיץ השמועה.

דייגו מראדונה אחרי המשחק של ארגנטינה מול ניגריה. צילום מסך
מראדונה מצטלם אחרי המשחק, כשהוא בריא ושלם/צילום מסך
דייגו מראדונה כדורגלן העבר מקבל טיפול רפואי. אתר רשמי
דיווחים: נמצאו בדמו של מראדונה שאריות קוקאין/אתר רשמי
דייגו מראדונה עושה אצבע משולשת במשחק ארגנטינה - ניגריה. GettyImages
"רק שתיתי יין לבן"/GettyImages

"אנחנו מאמינים שתמריץ כספי יוביל אותנו לקצה חוט. יש מספיק אמצעים טכנולוגיים שיעזרו לנו לעשות חקירה מקיפה ולגלות מי עומד מאחורי הווידאו המזויף", אמרה העו"ד מטיאס מורלה שמייצג את מראדונה. "זה היה לילה ארוך, ארוך מאוד. כשהאחיות של מראדונה שמעו שדייגו מת, כביכול, הן לא היו יכולות ליצור קשר עם אף אחד כדי לבדוק את זה. אחת מהן התמוטטה ואושפזה. אסור לעבור את זה בשתיקה".

אחת מבנותיו של מראדונה סיפרה אמש ש"השמועות שהופצו היו רגע אומלל בהיסטוריה של ארגנטינה. לא דיברתי עם אבא שלי, אבל שמעתי מאנשים אחרים שהשמועות האלה הן שטויות. חיים בינינו אנשיים משוגעים לגמרי, ואסור לתת להם במה. אם ניתן להם במה, הם יספרו שקרים".

מראדונה עצמו חורג ממנהגו ביממה האחרונה ומנסה לשמור על עמימות יחסית. למרות זאת, אמש הוא העניק ראיון קצר לטלוויזיה הארגנטינאית בה הצהיר: "אני רוצה להודיע חגיגית לעולם כולו שאני חי, חי יותר מאי פעם. לצערי אני לא יכול להפוך אנשים בינוניים לאנשים טובים. היו שמועות על אמבולנסים, על כסא גלגלים, היו יותר מדי שקרים. אני מבין למה מקנאים בי, אבל לפחות אל תשקרו".

מעלליו של מראדונה ברוסיה כבר סוקרו בהרחבה. עוד לפני המשחק המדובר מול ניגריה הוא היה מעורב במספר מקרי שנויים במחלוקת, כולל תנועה גזענית לעבר אוהדי דרום קוריאה, עישון סיגר ביציע למרות איסור מפורש לעשות זאת, תמונה מחשידה שמרמזת על שימוש בקוקאין, השתלחות במאמן האלביסלסטה חורחה סמפאולי ועוד.

דייגו מראדונה. צילום מסך
אין סוף שערוריות. מראדונה והתמונה המחשידה/צילום מסך
דייגו מראדונה עושה אצבע משולשת במשחק ארגנטינה - ניגריה. GettyImages
מה הוא יעשה בשמינית הגמר?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully