וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני העבר של אנגליה כועסים: "איך אפשר לרצות להפסיד?"

איאן רייט, גארי ליניקר ואלן שירר זועמים על השיח בממלכה לפיו עדיף להפסיד לבלגיה: "לא ניצחנו 12 שנה משחק בשמינית גמר, אז אתם מדברים על איזו הגרלה יותר קלה ברבע?"

עריכת וידאו: אביעד בללי

האם עדיף להפסיד? השאלה הזו מעסיקה הבוקר (חמישי) את כלי התקשורת בבלגיה ואנגליה, ויכול מאוד להיות שגם את אנשי ושחקני הנבחרות עצמן. הבלגים והאנגלים כבר הבטיחו את העלייה לשמינית הגמר והערב (21:00, כאן11) יתמודדו על ראשות הבית. אלא שראשות הבית היא לא כזו אטרקציה גדולה.

מנצחת בית ז' תשחק נגד סגנית בית ח' (קולומביה/יפן/סנגל) ותגיע לחצי שנחשב לקשה יותר בדרך לגמר. במילים אחרות: רבע הגמר עשויה להמתין לה ברזיל ובחצי הגמר זו תהיה אחת מהארבע הבאות: צרפת, ארגנטינה, אורוגוואי או פורטוגל.

דווקא הנבחרת שתפסיד הערב ותסיים במקום השני, צפויה לדרך יותר קלה על הנייר כשספרד היא השם הגדול היחיד בצד השני של ההגרלה. אז מה עושים?

מאמן נבחרת בלגיה, רוברטו מרטינס, אמר אתמול: "העפלנו לשמינית הגמר וזו הייתה המטרה שלנו. עכשיו אנחנו צריכים לדאוג לשחקנים. אנחנו רוצים להציג יכולת טובה, אבל הניצחון הוא לא בעדיפות הראשונה. זו המציאות".

עוד בנושא:

דעה: "אנגליה צריכה לנצח את בלגיה בכל מחיר"
אנגליה חולמת, למפארד: "באמת חושב שאפשר ללכת עד הסוף"
21:00, כאן11: אנגליה נגד בלגיה במשחק על ראשות הבית

בראקט מונדיאל 2018. צילום מסך
בראקט מונדיאל 2018/צילום מסך
כדורגלן העבר גארי ליניקר. GettyImages
"נו באמת, תעשו לי טובה". ליניקר/GettyImages

"אתה מגיע למשחק, עולה לדשא, במטרה לנצח ולזכות בראשות הבית. להמשיך במומנטום, לשמור על הגרוב", אמר שחקן העבר של שלושת האריות, אלן שירר, "לא שמעתי דבר יותר מופרך מהדיבורים על זה שאולי כדאי להפסיד כדי לסיים במקום השני. אלו שטויות".

שחקן העבר, איאן רייט, הוסיף: "איך אפשר לעלות למשחק ולא לרצות לנצח? אנחנו חייבים לנסות לנצח. אני לא אוהב את הדיבורים סביב העניין הזה, זה מביא הרבה שליליות".

גם גארי ליניקר לא אהב את השיח וצייץ: "אנגליה לא ניצחה משחק נוק אאוט בטורניר גדול כבר 12 שנה, ואנשים מדברים על לשחק בשביל להפסיד כדי שיהיה לנו יותר קל ברבע הגמר? תעשו לי טובה".

לעומת הדעות של חלוצי העבר, העיתונאי ג'יימי ג'ונסון כתב ב"טלגרף" שעדיף להפסיד: "אם אנגליה תנצח, היא תהיה צריכה להכניע בהמשך הדרך שחקנים כמו מסי, רונאלדו, סוארס, אמבפה או ניימאר. אם היא תפסיד, זה יהיה מרכוס ברג, מריו גבראנוביץ', ארטיום דזיובה ודייגו קוסטה".

seperator

אגב, על פי האתר הפיננסי MoneySuperMarket.com, לאוהדים של אנגליה בוודאי עדיף שהנבחרת שלהם תפסיד. היפוטתית, אם הנבחרת שלהם תנצח את בלגיה ותגיע לגמר מ"החצי הקשה" הם יצטרכו לשלם עוד כ-2,381 ליש"ט על נסיעות, בתי מלון והוצאות נוספות. הפסד לבלגיה והעפלה לגמר דרך "החצי הקל" תלווה בהוצאה של כ-1,828 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully