וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר קאן נגד אוזיל וחדירה: "לא הראו מחויבות, הגיע להם להיות מודחים"

שוער העבר תקף בחריפות את שני כוכבי נבחרת גרמניה על רקע המפלה במונדיאל: "הם בזבזו את ההזדמנויות שניתנו להם". קאן הוסיף: "הרמה בבונדסליגה נחלשה. עכשיו צריכים פשוט לשנות הכל"

צילום מסך

בגרמניה ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי ההדחה הכואבת כבר בשלב הבתים של המונדיאל. שוער העבר של באיירן מינכן והנבחרת אוליבר קאן יצא למתקפה נגד שניים מכוכבי המנשאפט מסוט אוזיל וסמי חדירה. לדברי קאן: "לשניים האלו הגיע לעוף מהטורניר. הם לא הראו מספיק מחויבות במהלך שלב הבתים. הייתה חסרה להם דביקות במטרה".

קאן המשיך במתקפה ואמר: "שחקני מקסיקו עברו אותם כאילו הם לא היו על המגרש במשחק הראשון. נגד שבדיה הוחלט להשאיר אותם על הספסל, נגד דרום קוריאה הם שוב קיבלו הזדמנות אבל בזבזו אותה בענק. הם שניים מהשחקנים המנוסים ביותר, אבל הם כשלו יותר מדי פעמים. עכשיו על ההתאחדות הגרמנית לשאול את עצמה על אילו שחקנים היא תרצה להתבסס בהמשך?"

בנוסף תקף אוליבר קאן את הרמה של קבוצות הבונדסליגה ואמר: "המפלה במונדיאל היא לא תוצאה של מזל רע. זה תהליך. הרמה בליגה הגרמנית ירדה והקבוצות שלנו מציגות תוצאות עלובות בגביעי אירופה. אחרי הזכייה בברזיל היה מספיק זמן להתכונן לאתגר ברוסיה, אבל זה לא קרה. במונדיאל הנוכחי לא ראיתי שום דבר מהנבחרת הגרמנית. חייבים לשנות את הכול".

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
באנגליה בטוחים: "ההרכב של סאות'גייט - מכת מוות לשאיפות הזכייה"
כרטיס ברכה: השימוש במספר הכרטיסים להכרעה במונדיאל הגיוני ונכון

אוליבר קאן, שוער עבר של נבחרת גרמניה. GettyImages
מביע דעה נחרצת. אוליבר קאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully