וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה: "מסי הטוב בעולם, וגיבור עבורי". קבאני: "רונאלדו הטוב בעולם, וגיבור עבורי"

מסי ורונאלדו הודחו מהמונדיאל עם אותו מאזן מאכזב (0 שערים בקריירה בשלב הנוקאאוט), אבל עם הרבה כבוד מהקולגות. בפורטוגל וארגנטינה תוהים אם יפרשו, ברשת כבר לועגים

ראובן קסטרו

המונדיאל נפרד אתמול (שבת) מכריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, שני כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, שנחלו הפסדים עם נבחרותיהם וסיימו את דרכם בגביע העולמי כבר בשמינית הגמר. נבחרת פורטוגל הפסידה 2:1 לאורוגוואי מצמד של אדינסון קבאני, ארגנטינה הפסידה 4:3 לצרפת במשחק נהדר ותצוגת בלתי נשכחת של קיליאן אמבפה, ועולם הכדורגל, כהרגלו, הצדיע למסי ולרונאלדו, אך גם ניצל את ההזדמנות ללעוג לשני הכוכבים, ששוב אכזבו והתקשו להרשים במסגרת טורניר הכדורגל הגדול והחשוב מכולם.

לאור העובדה שמסי כבר בן 31 ושרונאלדו כבר בן 33, ייתכן בהחלט כי זה המונדיאל האחרון שלהם. אומנם מסי יהיה "רק" בן 35 בקטאר 2022, לא גיל מבוגר מדי, ורונאלדו יהיה בן 37 במונדיאל הבא, כשהפורטוגלי הצהיר כבר שהוא רוצה לשחק עד גיל 40, ולנוכח הרעב והנחישות שלו לשבור שיאים קשה להאמין שיפרוש כל כך מהר. אך עם זאת, נראה כי מדובר באיזשהו צומת, והזדמנות לבחון את דרכם.

עוד בנושא:
ארגנטינה וליאונל מסי הפסידו 4:3 לצרפת
פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו הודחו אחרי 2:1 מול אורוגוואי
ארגנטינה כבר נפרדת מליאו מסי: "נזכור אותו בודד, עצוב ושותק"
קיליאן אמבפה עשה לו טובה: החיסול האלגנטי של ליאונל מסי וארגנטינה

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
שוב אכזב מדינה שלמה. מסי/רויטרס

מבחינת מסי, ארגנטינה עדיין תוהה בשאלה האם מסי ימשיך בנבחרת או יפרוש. לנוכח הלחץ העצום שבו הוא עומד כשהוא במדים הלאומיים, ולנוכח הרזומה המאכזב שלו (לפחות בהשוואה להישגים העצומים שלו בברצלונה), אף אחד בארגנטינה לא יופתע אם מסי שוב יודיע על פרישה, כפי שכבר עשה ב-2016, לפני שחזר.

מסי פתח בצורה רעה מאוד את הטורניר, כשהחמיץ פנדל מול איסלנד, ונראה חסר אונים כשארגנטינה הובסה מול קרואטיה, אבל התאושש בהמשך. הוא כבש שער יפהפה ב-1:2 מול ניגריה, בישל פעמיים בהפסד 4:3, אבל עדיין שמר על הנתון שייחקק לו ברזומה: ליאונל מסי עדיין לא כבש שער בקריירה בשלב הנוקאאוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פול פוגבה מברך את ליאונל מסי (צילום מסך). אתר רשמי
מילים חמות. פוגבה עם מסי בסיום/אתר רשמי

עם זאת, קשר נבחרת צרפת פול פוגבה ידע להחמיא למסי בסיום. "כולנו יודעים ששיחקנו היום מול הכדורגלן הטוב בעולם", אמר פוגבה אחרי הניצחון של נבחרתו על ארגנטינה, "צפיתי בו במשך עשר שנים, ולמדתי ממנו המון. ליאו תמיד גורם לי לאהוב כדורגל. כולנו רוצים לשחק מול הכדורגלן הטוב בעולם, והיום ניצחנו את הכדורגלן הטוב בעולם. המסר שיש לי למסי, זה שהוא תמיד יישאר גיבור עבורי, הוא ספורטאי ברמה עולמית, וזה מה שיש לי לומר".

פוגבה, שעם סיום המשחק נראה מחבק את מסי ומנחם אותו בהערכה, הוסיף: "כבר עברו למעלה מעשר שנים שהוא הפך לכדורגלן הטוב בעולם. הוא מיוחד, יש לו מימדים ייחודיים, כל מה שהוא עושה עם הכדור ייחודי, הוא תמיד יהיה מקור אליל. הפסדתי לו בגמר ליגת האלופות עם 2015 עם יובנטוס, ואני גאה שהיום ניצחתי אותו".

פוגבה ציין ש"אני חושב שמסי ימשיך להיות הכדורגלן הטוב בעולם במשך הרבה שנים נוספות, וזה יישאר עונג גדול לראות אותו משחק. אני בטוח שהוא עצוב היום, זה עלול להיות המונדיאל האחרון שלו, אבל הוא יישאר חקוק בראשו של כל אוהד כדורגל, כל עיתונאי, כל אדם בעולם, לנצח".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
אף אחד לא יופתע אם הוא שוב יפרוש. מסי/רויטרס

גם רונאלדו, על אף הפתיחה המדהימה שלו לטורניר, ממשיך לאכזב במונדיאלים, וגם הוא עדיין ללא שער בשלב הנוקאאוט במונדיאלים. אומנם כריסטיאנו החל את הטורניר עם שלושער גדול מול ספרד ושער ניצחון מול מרוקו, אבל מול איראן החמיץ פנדל, ואתמול מול אורוגוואי שוב קרטע והוגבל. בניגוד למסי, שהפסיד בשני גמרים רצופים באליפות היבשת (הקופה אמריקה), לפחות רונאלדו יכול להתגאות בזכייה באליפות אירופה ב-2016.

עם זאת, המאזן של השניים בשלבי הנוקאאוט במונדיאלים הוא בהחלט מדהים: רונאלדו עם 0 גולים ב-6 משחקים, עם 25 בעיטות לשער ב-514 דקות. מסי עם 0 גולים ב-8 משחקים עם 23 בעיטות לשער ב-756 דקות.

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. רויטרס
שוב עצבני, שוב מתוסכל. רונאלדו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. רויטרס
למה אתה צועק עליי? רונאלדו והשופט/רויטרס

פרננדו סנטוס, מאמן נבחרת פורטוגל, סבור שרונאלדו עוד לא אמר את המילה האחרונה בנבחרת. "ברור שלכריסטיאנו יש עוד המון מה לתת לכדורגל", אמר סנטוס, על השחקן שמחזיק במאזן מרשים של 85 שערים ב-152 משחקים בנבחרת, "יש לנו טורניר כבר בספטמבר, ליגת האומות של אופ"א, ואנחנו מקווים שהוא יהיה איתנו על מנת לעזור לשחקנים הצעירים להתפתח". קבאני, בדיוק כמו פוגבה, אמר בסיום על רונאלדו ש"שיחקנו היום מול הכדורגלן הטוב בעולם, הוא תמיד יהיה דמות לחיקוי עבורי".

רונאלדו עצמו אמר ש"זה לא הרגע לדבר על העתיד, לא של המאמן ולא של השחקנים. יש פה חבורה צעירה, עם רעב גדו להצליח, עלינו להשתפר כדי להצליח, ועדיין אנחנו יכולים לעזוב עם ראש מורם". הפרשן גארי נוויל אמר ש"זה יהיה מצער מאוד אם חובבי הכדורגל לא יראו את מסי ורנאלדו במונדיאל הבא, כי שניהם שחקנים מדהימים. מבחינת מסי, ייתכן שזה באמת היה הטורניר האחרון. מבחינת רונאלדו, נראה שהוא רוצה להמשיך לשחק לנצח. האם הם יפרשו? כל המשקל של הנבחרות מונח על הכתפיים שלהם".

כמו כן, כצפוי, הרשת חגגה על חשבון השניים. באחת התמונות שיצרו גולשים נראה כריסטיאנו רונאלדו מגלח בטירוף את זקנקן התיש שגידל לאחר שאמר לריקרדו קווארסמה שלא יוריד אותו עד שפורטוגל תודח. בתמונה אחרת נראים רונאלדו ומסי על המטוס בדרכם הביתה. בתמונה נוספת לועגים לעמידה של כוכב פורטוגל לפני הבעיטות החופשיות. בציוץ נוסף, שנון במיוחד כתבו: "כריסטיאנו רונאלדו עם הזקנקן: שלוש אליפויות אנגליה, שתי אליפויות ספרד, חמש זכיות בליגת האלופות, ארבע זכיות בגביע העולם לקבוצות, זכייה ביורו וחמש זכיות בבלון דאור. כריסטיאנו רונאלדו עם הזקנקן: הדחה אחת בשמינית גמר המונדיאל".

כריסטיאנו רונאלדו "מתגלח" אחרי ההדחה ממונדיאל 2018. אתר רשמי
חוזר להתגלח? רונאלדו/אתר רשמי
מם כריסטיאנו רונאלדו עם ליאונל מסי בטיסה חזרה הביתה. אתר רשמי
יאללה הביתה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully