וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה: "מקסיקו מלאת תשוקה, נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח"

בלם נבחרת ברזיל יקבל את סרט הקפטן במשחק שמינית הגמר (שני, 17:00, כאן11), פיליפה לואיס יפתח כמגן שמאלי. הקטור הררה: "נמאס לחזור עם מחמאות. רוצים לעשות משהו גדול"

שמינית הגמרהסתיים02/07/2018
ברזיל
  • ניימאר (51)
  • פירמינו (88)
0
    מקסיקו
    שחקן נבחרת ברזיל, פיליפה לואיס. רויטרס
    יתפוס את המקום של מרסלו. פיליפה לואיס/רויטרס

    ברזיל

    אחרי שפתחה את המונדיאל בצליעה, ברזיל שיפרה מעט את הופעתה בניצחון על סרביה ועכשיו הסלסאו רוצים להמשיך במומנטום. המגן הימני דנילו החלים מפציעה, אבל יכול להיות שפאגנר ימשיך לפתוח. בצד השני מרסלו אינו כשיר ליותר מ-45 דקות ופיליפה לואיס יחליפו אחרי שכבר עשה זאת בהצלחה במשך 80 דקות נגד סרביה. גבריאל ז'סוס שעדיין מחפש שער בכורה במונדיאל, ימשיך לפתוח בחוד. דוגלאס קוסטה פצוע וייעדר, כך שוויליאן שוב יפתח באגף הימני.

    טיטה אמר במסיבת העיתונאים: "מרסלו לא יכול לשחק יותר מ-45 דקות, אז פיליפה לואיס יחליף אותו. ניימאר התאמץ מאוד נגד סרביה, יכול להיות שהוא אפילו שיחק יותר מדי במשחק הזה. אבל זה בסדר, הוא חייב להתקדם ולשפר את רמת המשחק שלו ככל שהטורניר מתקדם. אני מקווה שנשחק כמו ששיחקנו נגד סרביה, ואפילו טוב יותר. שלבי ההכרעה הם לא פשוטים, כל הנבחרות נלחמות וכל מהלך קריטי".

    טיאגו סילבה, שיפתח כקפטן, הוסיף: "מקסיקו הוכיחה שהיא מסוגלת לשחק נהדר בשלב הבתים, היא הראתה המון תשוקה. אנחנו נבחרת מצויינת, אבל נצטרך להיות בשיאנו כדי לעבור את מקסיקו. השלישייה ההתקפית שלהם חכמה מאוד ויודעת לנצל את השטחים. אני שמח להיות הקפטן במשחק מחר. מחוץ למגרש אני טיפוס די ביישן, אני לא אוהב להתראיין, זה מביך אותי. על המגרש אני אדם אחר, אני מתחיל לדבר ולצעוק. אחרי המשחק לפעמים אומרים שאפסיק לדבר כבר".

    עוד בנושא:

    חדשות המונדיאל: חאמס רודריגס לא סובל מקרע בשריר
    מראדונה: "בלי מסי אפשר להכריז על ארגטינה כמתה"

    שחקן נבחרת מקסיקו, הקטור הררה. רויטרס
    השחקן הכי טוב של מקסיקו יהיה צריך להיות בשיאו. הקטור הררה/רויטרס

    מקסיקו

    אחרי שהודחו בשמינית הגמר בשישה מונדיאלים רצופים, במקסיקו מדברים בימים האחרונים רק על שבירת "קללת שמינית הגמר". הניצחון על גרמניה נתן אמונה שאפשר לעבור כל יריבה והמקסיקנים יעלו לכר הדשא בסמארה עם יותר ביטחון מאי פעם. הקטור מורנו מוצהב ולא ישחק, ומי שיחליף אותו כנראה יהיה הוגו אייאלה. הקטור הררה - כנראה השחקן הטוב ביותר של מקסיקו במונדיאל - יהיה האיש שיצטרך לפקח על המתרחש במרכז המגרש. המאמן חואן קרלוס אוסוריו עשוי לשלב את ג'ונתן דוס סנטוס בהרכב כדי לעזור להררה במלאכה.

    המאמן חואן קרלוס אוסוריו אמר במסיבת העיתונאים: "ברזיל היא הנבחרת הטובה בעולם, אבל בכדורגל הכל אפשרי. זה מה שיפה בו, לא תמיד הנבחרת הטובה יותר היא זאת שמנצחת. אנחנו שמחים מההזדמנות לשחק נגד הטובים ביותר. אנחנו לא נוותר. נשחק עם תשוקה, וננסה לשמח את המדינה".

    הקטור הררה הוסיף: "כשהייתי צעיר הייתי חלק ממה שכונה 'דור הזהב'. הדור הזה כבר התבגר והשתנה,והיו ממנו ציפיות גבוהות אבל הוא לא הצליח להגשים את החלומות. עכשיו אנחנו נהנים מההווה, ואנחנו מקווים לעשות משחק גדול מחר. אני בוטח בחבורת השחקנים הזאת. אנחנו מפוקסים מאוד, ואנחנו רוצים להראות לכולם שמקסיקו עולה ברמה. זה חשוב למדינה שלנו. אנחנו לא רוצים שוב להתחיל טורניר טוב, לגרום לכולם להתרגש אבל לחזור עם מחמאות. אנחנו רוצים לעשות בטורניר הזה משהו גדול שידברו עליו הרבה זמן".

    עוד באותו נושא

    קיליאן אמבפה עשה לו טובה: החיסול האלגנטי של ליאונל מסי וארגנטינה

    לכתבה המלאה
    ברזיל נגד מקסיקו בשנת 1996. GettyImages
    יריבות ותיקות. ברזיל ומקסיקו ב-1996/GettyImages

    טריוויה

    * ברזיל ומקסיקו הן יריבות ותיקות שכבר נפגשו 40 פעם. המאזן: 23 ניצחונות לברזיל, 10 ניצחונות למקסיקו, 7 תוצאות תיקו.

    * המאזן בארבעת המשחקים בין הנבחרות במונדיאלים: 3 ניצחונות לברזיל ותוצאת תיקו אחת, 0:0 לפני ארבע שנים בפורטלזה.

    * בעוד מקסיקו לא עלתה לרבע הגמר מאז 1986, ברזיל לא כשלה להגיע לשלב הזה מאז ההפסד לארגנטינה בשמינית ב-1990.

    * צ'יצ'אריטו בעט רק פעם אחת למסגרת ב-270 הדקות שלו בשלב הבתים. הוא גם כבש בפעם הזאת, נגד דרום קוריאה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
    אצטדיון: קוסמוס ארנה (סמארה)
    קהל: 41970

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully