וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה - שוויץ: הסקנדינבים מגיעים מוכנים לדו קרב מהנקודה הלבנה

במפגש שנראה הכי פחות אטרקטיבי בשמינית הגמר, שוויץ תיאלץ להסתדר בלי ליכטשטיינר ושר: "רוצים לשלוט משריקת הפתיחה". מאמן השבדים: "יש לנו תוכנית משחק ברורה" (ג', 17:00, כאן 11)

שמינית הגמרהסתיים03/07/2018
שבדיה
  • פורסברג (66)
0
    שוויץ
    רויטרס

    שבדיה

    במפגש שנראה על הנייר הכי פחות אטרקטיבי בשלב שמינית גמר המונדיאל, שבדיה ושוויץ יעלו מחר (שלישי, 17:00, כאן 11) על הדשא בסנט פטרסבורג במטרה להפוך את הקמפיין לחלומי ולעלות לרבע הגמר. למי שמכיר את ההיסטוריה שלהם במונדיאלים, ההצלחה של השבדים אינה מפתיעה: הצהובים-כחולים הצליחו לעבור את שלב הבתים בכל ארבעת המונדיאלים האחרונים בהם השתתפו (1994, 2002, 2006 ועכשיו 2018), ואחרי שהפתיעו בגדול וסיימו את בית ו' במקום הראשון, הם מרשים לעצמם לחלום. לנבחרת שבדיה מספר הישגים שאולי נשכחו: היא סיימה כסגנית במונדיאל 1958, הגיעה פעמיים למקום השלישי (1950, 1994) ופעם אחת לרביעי (1938). אם היא תיראה כפי שנראתה בניצחון 0:3 על מקסיקו, השוויצרים יהיו בבעיה גדולה.

    במחנה השבדי מדברים לא מעט על הציפייה למשחק שקול ושוויוני, ולכן לא מפתיע לשמוע את המאמן יאנה אנדרסון מתייחס לאפשרות שההתמודדות תוכרע בפנדלים. "זו העבודה שלי להחליט מי השחקנים שצריכים להופיע, גם במקרה של דו קרב מהנקודה הלבנה. דיברנו על זה, ואני מתכוון לדרג את כל השחקנים, הסגל כולו בעניין הפנדלים. יש לנו תוכנית משחק ברורה אבל אני לא מתכוון למסור פרטים".

    עוד בנושא:

    ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
    רגל האלוהים: איגור אקינפייב הסיר את הספקות ואיחד את רוסיה מאחוריו
    למסירה: פשע נגד הכדורגל. שליחנו על ההדחה הצודקת של נבחרת ספרד

    מאמן נבחרת שבדיה יאנה אנדרסון. רויטרס
    שבדיה לא רוצה לעצור בשמינית. אנדרסון/רויטרס

    שוויץ

    מאז שנת 1954, אז אירחה את המונדיאל, שוויץ לא הגיעה לשלב רבע הגמר. היא רוצה לעשות זאת בפעם הרביעית ותנסה לגבור על נבחרת אותה לא ניצחו מאז שנת 1994. את שלב הבתים שוויץ סיימה ללא הפסד, במקום השני בבית ה'. היא נעזרה בתצוגה מרשימה נגד ברזיל (1:1) וניצחון דרמטי על סרביה (1:2) שייזכר בעיקר בשל חגיגות ה"נשר האלבני" שביצעו הכוכבים גרניט ג'אקה וג'רדאן שאקירי לקהל הסרבי. אחרי הדחתה של ספרד, שוויץ היא הנבחרת היחידה מהגוש שלה בשלב הנוקאאוט שממוקמת בעשירייה הראשונה בדירוג פיפ"א (6), ולכן מספר כלי תקשורת במדינה אף סימנו אותה כפייבוריטית להגיע לגמר ואם לא תעשה זאת, הדבר ייחשב לאכזבה. "בזכות ההדחה של ספרד, שלב הנוקאאוט מאפשר לנו לעשות טורניר בלתי נשכח", נאמר באחד מכלי התקשורת הבכירים במדינה. המאמן ולדימיר פטקוביץ' ייאלץ להסתדר בלי הקפטן סטפן ליכטשטיינר ופביאן שאר המוצהבים, שיוחלפו על ידי מיכאל לאנג ויוהאן ג'ורו.

    "נקלענו לצרות בשלושת המשחקים הראשונים שלנו ברוסיה, אבל הפעם אנחנו רוצים לשנות את זה ולשלוט במשחק משריקת הפתיחה", אמר פטקוביץ', "נגיע רעבים כמו האוהדים שלנו. אנחנו מקווים להפתיע את מי שלא מעריך אותנו כראוי".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    ולדימיר פטקוביץ' מאמן נבחרת שוויץ. רויטרס
    יסתדר ללא המוצהבים? ולדימיר פטקוביץ'/רויטרס

    טריוויה

    * היסטוריית המפגשים בין הנבחרות מאוזנת: 10:10 בניצחונות ועוד שבע תוצאות תיקו.

    * שבדיה עברה את שלב הבתים במונדיאל בפעם הרביעית ברציפות ורוצה רבע גמר ראשון מאז 1994 וחמישי בסך הכול (ב-1950 סיימה שלישית, אך לא היה שלב כזה).

    * שוויץ, לעומתה, רוצה רבע גמר רביעי, אבל האחרון שלה היה אי שם ב-1954, אז אירחה את המונדיאל.

    * שוויץ הפסידה רק אחד מ-20 המשחקים האחרונים שלה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דאמיר סקומינה (סלובניה)
    אצטדיון: קרסטובסקי (סנט פטרסבורג)
    קהל: 64042

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully