וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של אדינסון קבאני לא חמורה, עשוי לשחק מול צרפת

אורוגוואי נושמת לרווחה: הכוכב נבדק ולא סובל מקרע בשריר, אך לא התאמן ושיתופו ברבע הגמר ביום שישי עדיין בספק. בנטנקור: "נחכה לראות כיצד הוא מתאושש, המהירות של צרפת לא תיאמן"

רויטרס

האם אדינסון קבאני יהיה כשיר לרבע גמר המונדיאל מול צרפת ביום שישי הקרוב? זו השאלה שמעסיקה את כל אורוגוואי. הערב (שני) פרסמה ההתאחדות לכדורגל את תוצאות הבדיקה שעבר החלוץ שנפצע בשמינית הגמר מול פורטוגל, ולפיהן קבאני אינו סובל מקרע בשריר ברגלו הימנית, אולם הוא "עדיין נמצא תחת כאבים".

החלוץ הנהדר לא התאמן היום ועדיין לא ברור האם יתאמן מחר, אך על פי הערכות הוא עשוי להיות כשיר למשחק הגורלי בסוף השבוע בניז'ני נובגורוד. כזכור, קבאני נעזר בכריסטיאנו רונאלדו כדי לדדות החוצה בדקה ה-74 של המשחק מול פורטוגל, מה שלא מנע מאורוגואי לשרוד ולנצח 1:2.

חברו רודריגו בנטנקור אמר במסיבת עיתונאים שנערכה היום: "מצבו טוב, הוא שמח שעברנו שלב ומרוצה מהיכולת של הנבחרת. הוא ניסה להתאושש היום, כעת נצטרך לחכות ולראות את תהליך השיקום שלו, בימים שנותרו עד המשחק ננסה להבין איך הוא מרגיש".

על המשחק עצמו אמר בנטנקור: "צרפת נראית טובה, היא הוכיחה לכל אורך המונדיאל כמה טובה היא, כמה מהירה, זה לא ייאמן. ננסה לעשות מולם מה שעשינו עד כה. יהיה קשה, ננסה להגן כולנו יחד ואם כל אחד מאיתנו יצליח לעשות מה שהוא מסוגל, נוכל לעשות זאת".

עוד בנושא:

בלגן בארגנטינה: "מסי ומסצ'ראנו ברחו מהמחנה וטסו ללא אישור"
מונדיאל 2018: ברזיל ניצחה 0:2 את מקסיקו ועלתה לרבע הגמר
מאמן מקסיקו תקף את ניימאר: "כדורגל משחק של גברים, לא של ליצנים"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני פצוע. רויטרס
מדינה שלמה מחזיקה אצבעות. קבאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully