וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה ב-2012: "ההצגות של ניימאר הן דוגמה רעה לילדים"

מאמן נבחרת ברזיל אמנם גונן על השחקן המושמץ ("הוא לא צוללן") , אבל במולדתו הזכירו כיצד תקף אחרי משחק בין קורינתיאנס לסנטוס לפני שש שנים: "מקווה שהבן שלי לא ילמד ממנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

פטר שמייכל, אריק קאנטונה, אלן שירר, קלאודיו ג'נטילה, מרטין אוניל, בערך כל נבחרת מקסיקו וגם עשרות אלפי גולשים ברשתות. כל אלו ועוד תקפו את ניימאר אחרי עוד מופע אימים שלו שכלל התפתלויות, זעקות וכו' - הפעם בשמינית גמר המונדיאל.

"פאתטי" הייתה מילה שחזרה שוב ושוב וגם בברזיל יש הרבה אוהדי ואנשי כדורגל שלא אוהבים את ההצגות של הכוכב. אבל אחרי המתקפות החריפות עליו, במחנה של הסלסאו היו צריכים לגונן עליו. טיאגו סילבה עשה זאת ראשון והמאמן טיטה אמר: "ניימאר לא צולל, אלו האחרים שמבצעים עליו עבירות. הוא מרוכז במשחק והשופטים צריכים להתרכז בשריקות שלהם. אם כולם עושים את העבודה שלהם, הכל בסדר".

בברזיל שמעו וחזרו כשש שנים אחורה. ביוני 2012 קורינתיאנס של טיטה ניצחה את סנטוס של ניימאר 0:1 בגביע ליברטדורס, למרות שהיא שיחקה ב-10 שחקנים ברבע השעה אחרונה אחרי שהחלוץ "הוציא" כרטיס אדום מאמרסון שייק. חודשיים לאחר מכן השתיים נפגשו שוב בליגה והפעם סנטוס ניצחה 2:3. ניימאר שוב הפליא עם הצגות וצלילות והפעם המאמן שממול לא הסכים לשתוק.

"במשחק בליברטדורס אמרסון ביצע עבירה גסה והורחק אחרי שניימאר נפל והתגלגל על הדשא באופן מוגזם. להפסיד או לנצח - זה חלק מהמשחק. אבל לעשות הצגות כדי לשפר את המצב שלך? זו דוגמה רעה לילדים שחולמים להיות כדורגלנים. לא הייתי רוצה שהבן שלי ילמד מזה".

עוד בנושא:

מאמן מקסיקו תקף את ניימאר: "כדורגל זה משחק של גברים, לא של ליצנים"
ז'וגו בוניטו דפנסיבו: אורן יוסיפוביץ על ההגנה של נבחרת ברזיל

מאמן נבחרת ברזיל, טיטה, עם ניימאר. GettyImages
טיטה עם ניימאר ברגע טיפוסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully