וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס: "הכדורגל זקוק לשחקנים כמו ניימאר, אבל לא להצגות שלו"

כוכב העבר של נבחרת גרמניה ביקר את התנהלותו של חלוץ ברזיל: "הוא שחקן מצוין, אני לא מבין למה הוא צריך את זה". על קולומביה: "לא אוהב את הפרובוקציות וההצגות שעשו נגד אנגליה"

לותר מתיאוס שחקן נבחרת גרמניה לשעבר. GettyImages
לא אוהב את ההצגות של ניימאר. מתיאוס/GettyImages

אחרי אינספור ביקורות, גם לותר מתאוס הצטרף למגנים את ניימאר על ההצגות שלו במהלך המונדיאל הנוכחי. כוכב גרמניה המערבית שזכתה במונדיאל 1990 דיבר עם כתבים גרמנים ואמר: "ניימאר לא צריך את זה. הוא שחקן מצוין, אחד הטובים בעולם, למה הוא צריך את כל ההצגות האלה? זה לא עוזר לו לזכות באהדה. דייגו מראדונה לא היה עושה הצגות, ליאונל מסי לא עושה הצגות. אנחנו זקוקים לשחקנים כמו ניימאר, אבל לא להצגות שלהם".

עוד בנושא:
היום טיטה מגבה, בעבר הוא תקף את ניימאר
אורן יוסיפוביץ התרשם דווקא מהיכולת ההגנתית של ברזיל

כוכב נבחרת גרמניה המערבית שזכתה במונדיאל 1990 התייחס גם למשחק של קולומביה מול אנגליה ואמר: "בשנות ה-90' היה לקולומביה קרלוס ואלדרמה אחד, עכשיו יש לה שישה. אני לא אוהב את הפרובוקציות וההצגות האלה ואני לא יכול להבין למה שחקן מרמה. עכשיו כשיש את ה-VAR אסור שזה יהיה אפשרי בכלל. השופט במשחק בין אנגליה לקולומביה היה חייב לעצור את זה. הוא שכח לקטוע את זה בזמן הנכון. הוא נתן לקולומביאנים לעשות את זה. אחרי הפנדל שהוא פסק לזכות אנגליה פספסנו שלוש דקות בגלל דיונים. אנחנו לא צריכים את כל ההצגות האלה. אנחנו רוצים לראות כדורגל, אנשים באים ורוכשים כרטיסים כדי לראות כדורגל. אם הם רוצים הצגות, הם יילכו למקום אחר".

על המשחק בין אנגליה לקולומביה אמר מתאוס: "אנגליה שיחקה טוב מאוד. יש לה שחקנים טובים מאוד והנבחרת האנגלית מרוויחה מכך שיש בפרמיירליג את המאמנים הכי טובים שעובדים עם השחקנים הצעירים. הם גם למדו איך לבעוט פנדלים. הדור הצעיר הזה הוא של שחקנים שמאמינים בעצמם. הם לא משחקים כדורגל של בעט ורוץ. הם אוהבים לשחק כדורגל רחוק מאזור ההגנה שלהם. זה הסגנון של המועדונים באנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully